printlogo


کد خبر: 217081تاریخ: 1399/7/27 00:00
درگیری 80 درصد ریه در بیماری سوم
شکست سه‌باره کرونا!

دوومیدانی‌کار پارالمپیکی در پرتاب نیزه می‌گوید تاکنون سه بار به بیماری کرونا مبتلا شدم که با کمک ورزش توانستم آن را به زانو درآورم.
حامد امیری درباره ابتلایش به کرونا برای سه بار پیاپی گفت: «برای اولین بار در مسابقات جهانی امارات به بیماری کرونا مبتلا شدم که در آن زمان اطلاعی نسبت به این بیماری نداشتم. حالم به حدی بد بود که از شروع مسابقات در بیمارستان بستری بودم اما با این حال توانستم در پرتاب نیزه رکورد 97/28 را به ثبت برسانم و به مدال طلا دست پیدا کنم. البته بعد از ثبت این رکورد دوباره راهی بیمارستان شدم و تجربه بسیار سختی را در امارات داشتم.»
او ادامه داد: «برای دومین بار به صورت خفیف در فروردین امسال به این بیماری مبتلا شدم که البته شرایطم خیلی حاد نبود و توانستم بعد از مدت کوتاهی تمرینات خودم را آغاز کنم. سومین بار در شهریور امسال کرونا را تجربه کردم ولی شرایطم برای سومین بار بسیار بد بود، به طوری که ۸۰ درصد ریه خود را بر اثر کرونا از دست دادم و واقعاً نفس کشیدن برایم سخت بود. در سومین بار مرگ را به چشم خودم و اصلاً حالم خوب نبود به طوری که آرزو می‌کردم ‌ای کاش روزی برسد که بتوانم یک لیوان آب بخورم. گلویم زخم شده بود و واقعاً نمی‌دانستم که زنده خواهم ماند یا خیر. در عمرم چنین دردی را تحمل نکرده بودم.»

Page Generated in 0.0053 sec