printlogo


کد خبر: 215428تاریخ: 1399/6/31 00:00
مصاحبه و خبر

استرا نمی‌تواند به استقلال کمک کند
اختر: باید نامجو را نگه دارند
 
ادموند اختر مهاجم سابق استقلال در مورد انتخاب نامجو مطلق اینطور می‌گوید: «در سال‌های گذشته استقلال به دلیل تغییرات زیاد سرمربی، امتیاز هفته‌های اول را به راحتی از دست می‌داد و در پایان فصل، حسرت آن امتیازها را می‌خورد ولی باز هم می‌گویم نامجومطلق بهترین گزینه است و ‌ای کاش مجیدی هم می‌توانست دوباره به استقلال بازگردد.» مهاجم پیشین استقلال با انتقاد از حمایت‌هایی که این روزها از استراماچونی شد، می‌گوید: «استرا هم نمی‌تواند به فوتبال ما کمک کند. تمام شناخت مردم از او مربوط به گذشته است اما آیا اگر برگردد می‌تواند همانند گذشته موفق باشد؟ خصوصاً اینکه او مشکلات زیادی با مدیریت استقلال داشته و بعید می‌دانم استراماچونی هم در بازگشت بتواند موفق باشد.» مهاجم سابق استقلال در پایان می‌گوید: «تنها راه موفقیت استقلال، ابقای نامجومطلق در پست سرمربیگری است زیرا او کاملاً از بازیکنان شناخت دارد و می‌داند چطور حاشیه‌ها را از تیم دور کند.»
 
سعادتمند برای بازی با الاهلی به قطر می‌رود
 
مدیرعامل باشگاه استقلال که هنوز به کاروان استقلال در دوحه ملحق نشده، در تلاش برای تأمین منابع مالی مورد نیاز باشگاه در تهران است. باشگاه استقلال ناچار است در مدت زمانی کوتاه منابع لازم را به منظور پرداخت مطالبات شفر، بخشی از قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی و همچنین تتمه مطالبات میلیچ و دیاباته تأمین نماید و برای همین احمد سعادتمند در حالی که تیمش چند روزی در دوحه است، خودش در تهران حضور دارد. مدیرعامل آبی‌پوشان در صدد است بعد از تأمین منابع لازم برای باشگاه، قبل از دیدار دوم آبی‌پوشان در آسیا به اردوی استقلال در دوحه اضافه شده و برای دومین بازی این تیم که مقابل الاهلی است، آبی‌پوشان را همراهی کند.
 
الکس نوری را نمی‌شناسم
نیکبخت: سعادتمند فقط هواداران را فریب داد
 
علیرضا نیکبخت هافبک استقلال با انتقاد از عملکرد سعادتمند می‌گوید: «من خودم یک ماه قبل و پیش از این ماجرا‌ها و بازی فینال گفتم که مدیریت استقلال دارد دروغ می‌گوید و با احساسات هواداران بازی می‌کند. همان زمان به من حمله کردند که تو چشم نداری موفقیت استقلال و برگشت استراماچونی را ببینی و به خاطر رفاقتت با فرهاد مجیدی داری از اون جانبداری می‌کنی ولی من از خدایم است استراماچونی برگردد ولی وقتی نمی‌شود چرا به مردم حقایق را نمی‌گویند؟ آقای سعادتمند که با احساسات هواداران بازی کردی و باعث شدی استقلال یک جام را از دست بدهد!»
 پیشکسوت استقلال در مورد شایعه آمدن الکس نوری به استقلال هم می‌گوید: «من شناختی روی ایشان ندارم ولی اگر آمد امیدوارم موفق باشد. از نظر من حتی چوب هم سرمربی استقلال باشد باید از او تا روزی که هست حمایت شود.»
 نیکبخت در مورد قانون منع به کارگیری خارجی‌ها و بالا رفتن قیمت بازیکنان داخلی هم اینطور می‌گوید: «این قانون که کلاً قانون اشتباهی است و هیچ‌وقت هم جواب نداده و الان هم جواب نمی‌دهد ولی در مورد بازیکنان داخلی من عقیده دارم فوتبالیست هرچقدر بگیرد حقش است و نوش جانش. همه فقط پول گرفتن بازیکنان را می‌بینند ولی من خودم زمانی که بازی می‌کردم 15 سال پیاپی حتی یک بار هم در تعطیلات نوروز کنار خانواده‌ام نبودم. کسی سختی‌های کار ما را نمی‌بیند.»
 نیکبخت با انتقاد از سیاست مدیران فوتبال ایران می‌گوید: «متأسفانه همه جای دنیا به سمت استفاده از مدیران ورزشی می‌روند ولی اینجا مدیران ما هیچ‌کدام ورزشی نیستند و برای همین توانایی مدیریت در عرصه فوتبال و ورزش را ندارند. یک چرخه بسته در مربیگری به وجود آوردند و هر سال همان نفرات بین تیم‌ها جابه‌جا می‌شوند. یک مربی 11،10 سال است در لیگ برتر تیمداری می‌کند و نتیجه نگرفته ولی باز هم به او تیم می‌دهند و اجازه ورود نفرات جدید را نمی‌دهند.»

Page Generated in 0.0039 sec