printlogo


کد خبر: 215422تاریخ: 1399/6/31 00:00
سالن کنفرانس

دوست دارم در جریان بازی گل بزنیم
گل‌محمدی: امیدوارم شرایط بدنی بازیکنان خوب باشد
 
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با الدحیل گفت: هر بازی دشواری خاص خودش را دارد. پنجمین بازی گروه ما است. الدحیل یکی از مدعیان صعود از گروه و قهرمانی آسیا است. تیمی با امکانات فوق‌العاده و بازیکنان خیلی خوب. بازی کردن مقابل الدحیل برای ما خیلی سخت است و با توجه به نتاجی که در بازی با التعاون گرفته‌ایم، با امیدواری و انگیزه بیشتری به مصاف الدحیل می‌رویم. هر بازی جلو می‌رویم، حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود و در گروه ما تمام تیم‌ها مدعی صعود هستند و شانس دارند. این موضوع جذابیت بازی‌ها را بیشتر کرده و تا روز آخر مشخص نیست کدام تیم می‌تواند از این گروه صعود کند. امیدوارم مانند دو بازی قبلی عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به فشردگی مسابقات شاید بازیکنان خستگی و مشکل بدنی داشته باشند اما سعی کردیم در این یکی دو روز برای ریکاوری آنها خیلی وقت بگذاریم. امیدوارم بازیکنان مانند بازی قبلی از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشته باشند زیرا بازیکنان بزرگی هستند که با روح بزرگ، جنگندگی و مبارزه طلبی مقابل الدحیل هم عملکرد خوبی داشته باشیم.
وی درباره اینکه آیا تیم پرسپولیس می‌تواند برخلاف دو بازی قبلی از راهی به جز پنالتی و ضربات ایستگاهی به گل برسد گفت: موضوع مهم این است که در دو بازی قبلی موقعیت‌های خوبی در جریان بازی و از روی ضربات ایستگاهی داشتیم که البته در زدن ضربات آخر مقداری بی‌دقت بودیم در غیر این صورت می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم. در تمام بخش‌های حمله برنامه داریم و دوست داریم به گل برسیم. خودم علاقه دارم در بحث مالکیت و جریان بازی گل بزنیم اما به هر صورت ضربات ایستگاهی یکی از فاکتورهای مهم برای گلزنی است و روی این موضوع هم تمرکز داریم.
سرمربی پرسپولیس درباره تفاوت رقابت‌های لیگ قهرمانان قبل و بعد از کرونا گفت: ما در دو بازی‌ای که قبل از کرونا با الدحیل و شارجه انجام دادیم، شرایط خوبی داشته و بازی‌های خوبی انجام دادیم اما متأسفانه با توجه به شیوع این بیماری سه ماه بازیکنان‌مان در قرنطینه و دور از تمرین بودند. سپس لیگ را ادامه داده و با اختلاف و مقتدرانه قهرمان شدیم. سپس نقل و انتقالاتی داشتیم و با بازیکنان جدیدی وارد مسابقات شدیم. طولانی بودن مدت برگزاری مسابقات خستگی و رخوت را در بازیکنان ایجاد کرده است. تیم ما نزدیک به 16 ماه است تمرین می‌کند و مسابقه می‌دهد و این موضوع کار را برای بازیکنان سخت کرده است. البته می‌دانم تمام تیم‌ها همین شرایط را داشتند.
یحیی گفت: ذهنیت بزرگ بازیکنان خیلی به ما کمک کرد و آنها هیچ‌وقت از بازی کردن و بردن خسته نمی‌شوند. فکر می‌کنم خودشان را ثابت کرده‌اند و هدف بزرگی به نام شاد کردن هواداران را دنبال می‌کنند و می‌خواهند بخش زیادی از مشکلات‌شان را حل کنند. با روحیه تیمی و همبستگی ان‌شاءالله مشکلات یکی یکی حل می‌شود.
 
الرکراکی: 
چاره‌ای جز بردن نداریم
 
ولید الرکراکی سرمربی مراکشی الدحیل در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: بعد از شکست در بازی گذشته چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداریم. می‌دانیم ‌که پرسپولیس تیم‌ پر قدرتی است. دو پیروزی پیاپی این تیم قدرت آنها را ثابت کرده‌ اما ما هیچ چاره‌ای جز پیروزی نداریم. البته که ما آماده هستیم و می‌دانیم راه دشواری داریم. مهم‌ترین مسأله راهیابی به مرحله بعد است. هنوز همه چیز در گرو‌ نتایجی است که خودمان می‌توانیم به دست آوریم. هنوز هیچ تیمی صعودش مسجل نشده و ما می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم. قبل از آغاز این رقابت‌ها می‌دانستیم که چند بازیکن مصدوم داشتیم و باید خود را با غیبت آنها هماهنگ می‌کردیم. جای هیچ بهانه‌ای نیست و من هیچ‌گاه ذهن خود و بازیکنانم را درگیر این مسائل نمی‌کنم.
اگر کریم بوضیاف و ادمیلسون جونیور از بند آسیب دیدگی رهایی یابند، به ترکیب باز خواهند گشت اما تا آن زمان من بر اساس نقشه‌هایی که در ذهنم دارم رفتار خواهم کرد.
من به شکست از پرسپولیس فکر نمی‌کنم که با باخت به آنها چه کاری باید انجام دهم. همان گونه که احتمال شکست پرسپولیس هم هست و آنها هم به این امر واقف هستند.
عفیف و رامین رضاییان در دو جناح کارشان را خیلی خوب انجام دادند. در صورت بازگشت «ادمیلسون جونیور» خط حمله ما زهردارتر خواهد شد. باید مراقب دیگر نقاط زمین باشیم تا کنترل بازی را به طور کامل در دست داشته باشیم.
 

Page Generated in 0.0054 sec