printlogo


کد خبر: 215421تاریخ: 1399/6/31 00:00
خبر

شرایط اضطراری دحیل

روزنامه الرای قطر نوشت: بازیکنان الدحیل به خاطر 10 نفره شدن در دیدار برابر الشارجه بسیار خسته شدند. سرمربی الدحیل به بازیکنان توصیه کرد که دیگر اشتباهات دیدار برابر الشارجه را تکرار نکنند. خط دفاعی و دروازه الدحیل اشتباهات زیادی در این دیدار داشت و اگر به دنبال صعود است باید این اشتباهات را برابر پرسپولیس نداشته باشد. الدحیل برای صعود به دور بعد نه تنها باید پیروز این بازی شود بلکه باید التعاون را هم در بازی پایانی شکست دهد. روزنامه الوطن هم نوشت: در الدحیل پیش از رویارویی با پرسپولیس اعلام حالت اضطراری شده است و زمانی برای استراحت وجود ندارد.

 

بازگشت بوضیاف و ادمیلسون

الدحیل در دو دیدار قبلی خود مصدومان زیادی داشت اما خبر خوب برای هواداران و کادر فنی الدحیل اینکه ادمیلسون و کریم بوضیاف دو بازیکن کلیدی تیم که دو دیدار قبلی را از دست دادند به شرایط بازی رسیده‌اند و می‌توانند مقابل پرسپولیس به میدان بروند.البته الدحیل در این دیدار حساس سه غایب بزرگ خواهد داشت. بسام الراوی و مادیبو دو بازیکن ملی‌پوش الدحیل همچنان به خاطر آسیب دیدگی نمی‌توانند تیم را همراهی کنند و به بازی حساس مقابل پرسپولیس هم نخواهند رسید. مهدی بن‌عطیه هم به خاطر محرومیت این بازی را از دست داد.
 
 
بازگشت کنعانی و احمد نور
با توجه به فشردگی بازی‌ها گل‌محمدی درصدد این است تا مثل بازی دوم مقابل التعاون دو سه تغییر در ترکیب تیمش اعمال کند. به احتمال زیاد در بازی امشب احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان به ترکیب اصلی باز خواهند گشت ضمن اینکه احتمال دارد میلاد سرلک که در هر دو بازی قبلی نود دقیقه در زمین بود مثل سیدجلال حسینی استراحت کند.یحیی همچنین می‌تواند به عالیشاه و عبدی یا رمضانی جای پهلوان و آل‌کثیر بازی دهد که احتمال این تغییر زیاد نیست ضمن اینکه احتمال این وجود دارد تا علی شجاعی با آمادگی که به دست آورده به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود.
 

 


Page Generated in 0.0044 sec