printlogo


کد خبر: 215419تاریخ: 1399/6/31 00:00
بشار: فقط به شکست الدحیل و ادامه صدرنشینی فکر می‌کنیم
فعلاً وظیفه پنالتی زدن به من محول شده

ناصرقراگزلو     

بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس با گلی که از روی نقطه پنالتی مقابل تیم التعاون در دیدار برگشت مقابل این تیم به ثمر رساند نقش کلیدی و بسیار مهمی را در پیروزی تیمش مقابل الدحیل ایفا کرد. به همین بهانه با بازیکن عراقی پرسپولیس که معمولاً کم حرف هست گفت و گویی را داشتیم که ماحصل آن از نظرتان می‌گذرد.
 
از بازی مقابل التعاون شروع کنیم که با دو برد در دو دیدار رفت و برگشت شش امتیاز را گرفتید و خودتان را تا صدر بالا کشیدید؟
 خدا را شکر بازیکنان ما با تأکیدات کادر فنی در زمینه مسائل فنی و تاکتیکی عالی کار کردند و خیلی خوب همه موارد گفته شده را در زمین بازی مقابل تیم عربستانی اجرا کردند. در واقع خیلی خوب تیم عربستانی توسط کادر فنی ما آنالیز شده بود و ما می‌دانستیم که چگونه باید بازی کنیم و چطور از نقاط ضعف تیم التعاون استفاده کنیم تا به هدفمان که پیروزی بود برسیم. نقاط ضعف و قوت تیم عربستانی را خیلی خوب می‌دانستیم و با همین موضوع و تلاش زیاد موفق شدیم تیم التعاون را شکست بدهیم و این تیم را به قولی دبل کنیم و حداکثر امتیاز ممکن را از دو بازی بگیریم. نکته‌ای که خیلی به سود تیم ما تمام شد و ما را به صدر جدول رساند و روحیه تیم را به شدت بالا برد و موجب شد تا برای بازی با الدحیل در شرایط بسیار خوبی به لحاظ فنی و روحی روانی قرار بگیریم موضوعی که خیلی می‌تواند برای دیدار امشب به ما کمک کند و شرایط‌مان را ایده‌آل سازد و به ما در راهی که هدف اصلی‌مان محسوب می‌شود خیلی کمک کند. هدف اصلی ما صعود است اما می‌دانیم که هنوز کار برای ما تمام نشده و در دو بازی سخت باقی مانده هم باید با تمام وجود بجنگیم.
تیم الدحیل در بازی رفت پرسپولیس را شکست داد. مقابل این تیم چقدر امیدوار به پیروزی هستی؟
 الدحیل تیم خوبی است اما ما از این تیم شناخت کامل داریم و قطعاً برای برد و کسب سه امتیاز به مصاف تیم قطری می‌رویم چون هدفمان صعود است و برای رسیدن به این مهم و کسب سه امتیاز خوب می‌دانیم چاره‌ای جز پیروزی نداریم و برای هموار کردن راه صعودمان حتماً باید الدحیل را شکست بدهیم.
پنالتی را خیلی خوب خلاف جهت دروازه‌بان تیم التعاون به ثمر رساندی. پنالتی زن اول پرسپولیس تو هستی؟
 فعلاً که این جور مشخص است. کادر فنی هم خواست که من پنالتی را بزنم و من هم مقابل التعاون پنالتی را به گل تبدیل کردم و خدا را شکر که زحمات بقیه بچه‌ها را تکمیل کردم و نقشی در پیروزی تیمم داشتم و از این شادتر بودم که باز هم مانند بازی رفت موفق شدیم هوادارانمان را خوشحال کنیم و با بردی دیگر شادی بزرگی را به آنها هدیه بدهیم که هدف ما از بازی با التعاون محسوب می‌شد.
چرا بعد از گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندی و به نوعی هم گل سه امتیازی محسوب می‌شد خیلی شادی نکردی و به قولی شادی خاصی ارائه نکردی؟
 از فوت یکی از پیشکسوتان فوتبال عراق ناراحت بودم. به همین دلیل و به احترام ایشان خوشحالی نکردم.
در دو بازی التعاون را دبل کردید اما حالا با تیم الدحیلی بازی دارید که در دیدار رفت تیمتان را شکست داده با این وجود از این ترسی ندارید که مقابل تیم قطری خدایی ناکرده در باخت‌ها دبل شوید و شکست بد دور رفت دوباره برای تیمتان تکرار شود؟
 روحیه و شخصیت تیم پرسپولیس در هر بازی پیروزی است و با روحیه و شرایط خوبی که داریم هدفمان فقط پیروزی است و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.
در بازی برگشت مقابل تیم التعاون با گلی که زدی ناجی تیمت شدی. باز هم می‌توانی این نقش را در دیدار حساس دیگری برای تیمت ایفا کنی؟
 من همیشه تلاش می‌کنم تأثیرگذار باشم و گلزنی فقط و فقط نتیجه زحمات همه تیم است که در نهایت هم به گلزنی یک بازیکن ختم می‌شود. در بازی برگشت با التعاون هم شانس گلزنی به من رسید و خدا را شکر می‌کنم که شرمنده هواداران و کادر فنی نشدم و آنها و تیم‌مان را خوشحال کردم.

Page Generated in 0.0047 sec