printlogo


کد خبر: 215416تاریخ: 1399/6/31 00:00
نوراللهی: الدحیل فقط به بن‌عطیه وابسته نیست
رفته‌ایم تا صعود را به هوادارانمان هدیه بدهیم

ناصرقراگزلو 

   احمد نوراللهی با تجربه‌ترین هافبک پرسپولیس که در خط میانی یکی از ستون‌های سرخ‌پوشان محسوب می‌شود و در لیگ قهرمانان آسیا هم تجربه گلزنی و ارائه بازی‌های خوب را در کارنامه بازیگری‌اش دارد از شرایط روحی روانی تیمشان حرف می‌زند و از انگیزه بالای پرسپولیس برای ادامه موفقیت و پیروزی مقابل تیم الدحیل قطر. تیمی که نوراللهی معتقد است شرایط خوبی برای جنگیدن و صعود دارد. او از شرایط خاص تیم الدحیل و بازیکنانش و شرایط تیمی خودشان که تکیه‌گاه اصلی سرمربی پرسپولیس محسوب می‌شود صحبت کرد و در مصاحبه‌ای اختصاصی با ایران ورزشی به سؤالات ما جواب داد.

 
از بازی و دو بردتان مقابل التعاون شروع کنیم، دو بردی که تیمتان را به صدر برد.
در مقابل التعاون و در هر دو دیدار نمایش بسیار خوبی داشتیم. از نظر فنی در هر دو دیدار بهتر از تیم التعاون بودیم و سزاوارانه به برتری رسیدیم. کادر فنی ما برای هر دو دیدار برنامه‌های تاکتیکی خاصی داشتند که خوشبختانه بازیکنان هم به خوب آنها را اجرا کردند تا در هر دو دیدار با دو برد یک بر صفر حریف را شکست دهیم. دو برد اخیر و روحیه بخش موجب شده تا تیم به لحاظ روحی روانی و شرایط فنی در فرم خیلی خوبی قرار بگیرد. ما قبل از مسابقات لیگ قهرمانان در تهران تمرینات بسیار خوب و فشرده‌ای داشتیم و به محض رسیدن و حضور در قطر هم به تمریناتمان ادامه دادیم چون می‌دانستیم فشردگی بازی‌ها خیلی زیاد است و کار بسیار سختی را پیش رو داریم. نتیجه این تمرینات را هم در دو بازی‌مان با دو پیروزی خوب و روحیه‌بخش گرفتیم و خودمان را تا صدر جدول بالا کشیدیم و اوضاع خودمان را تا جایی که می‌شد بهبود بخشیدیم.
درباره دو بازی دشوار تیم چه صحبتی دارید؟
 درست است که ما دو برد خیلی خوب آوردیم اما چیزی را تمام شده نمی‌دانیم و می‌دانیم که باید تا روز آخر بجنگیم تا کارمان را برای صعود قطعی سازیم از همین رو هم برای بازی‌های آینده با تمام توان ظاهر خواهیم شد.
در بازی رفت به الدحیل باختید، چقدر به شکست تیم قطری امیدوارید؟
باید شکست دور رفت را جبران کنیم و اصلاً با همین انگیزه هم به مصاف تیم قطری می‌رویم تا ببریم و سه امتیاز را بگیریم و در صدر هم بمانیم.
در بازی دوم مقابل التعاون خیلی کم بازی کردی این موضوع اذیتت نمی‌کند؟
من به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذارم. مهم نتیجه‌گیری تیم است و در اولویت ما قرار دارد. همه ما هم آمده‌ایم که بهترین نتایج را کسب کنیم و صعود را به هوادارانمان هدیه بدهیم. تلاش همه ما موفقیت در کار تیمی است جایی که نقطه قوت اصلی تیم ما محسوب می‌شود و در واقع با قدرت تیمی بالا و کار تیمی و به قولی با اتکا به این مهم توانستیم دو برد و شش امتیاز شیرین را کسب کنیم و خودمان را تا صدر بالا بکشیم هر چند که با وجود صدرنشینی و قرار گرفتن در رده اول کار خودمان را تمام شده نمی‌دانیم. الدحیل تیم بسیار خوب و قوی‌ای است و می‌دانیم که برای پیروزی و نتیجه گرفتن مقابل تیم قطری کار بسیار دشواری را پیش رو داریم و باید با همه توان بجنگیم.
در تیم قطری بن‌عطیه غایب است، بازیکنی که به نظر غیبتش خیلی به سود پرسپولیس خواهد بود؟
بن‌عطیه بازیکن خوب و تأثیرگذاری محسوب می‌شود اما همانطور که سرمربی پرسپولیس گفتند قدرت الدحیل فقط به یک بازیکنش وابسته نیست. الدحیل تیم خوبی است که بازیکنان قطری و خارجی بسیار خوب و تأثیر گذاری را در اختیار دارد.
در رابطه با حضور رامین رضاییان در تیم قطری چه صحبتی دارید؟
رامین فصل قبل در لیگ قطر خیلی خوب کار کرد و گل‌های با ارزشی را به ثمر رساند و به تیم الدحیل انتقال پیدا کرد. رامین بازیکن خوبی است اما کادر فنی ما تیم الدحیل را خیلی خوب آنالیز کرده است به همین دلیل با شناخت کافی به مصاف حریف می‌رویم تا نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

Page Generated in 0.0044 sec