printlogo


کد خبر: 215391تاریخ: 1399/6/31 00:00
لژیونر ها

 
تمجید پاتر از ستاره ایرانی برایتون
جهانبخش پیشرفت کرده است
 
اگرچه علیرضا جهانبخش در اولین و دومین فصل حضور در لیگ برتر لحظات شیرینی را رقم زد اما در مجموع نتوانست همه توانایی‌های خود را در ترکیب برایتون ثابت کند و این ستاره ایرانی در بسیاری از مقاطع از روی نیمکت نظاره‌گر کار تیمش بود اما به نظر می‌رسد شرایط در فصل سوم برای جهانبخش متفاوت است و او هفته گذشته در دیدار برایتون برابر پورتموث در جام اتحادیه یک گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد. گراهام پاتر، سرمربی برایتون شرایط جهانبخش و تغییر لیگ را امری دشوار توصیف کرده و مدعی شد این بازیکن می‌تواند در ادامه مسیر به برایتون کمک کند. گراهام پاتر می‌گوید: «گاهی فراموش می‌کنیم که انتقال از لیگ و کشوری متفاوت چالشی بزرگ محسوب می‌شود و شما باید جا بیفتید و با شرایط سازگار شوید اما با گذشت دو سال علیرضا جهانبخش تبدیل به بازیکنی قدرتمندتر شده و پیشرفت کرده است. من واقعاً به عنوان یک انسان به جهانبخش علاقه‌مندم و فکر می‌کنم او می‌تواند در زمین به ما کمک کند.»
 
کریم 80 دقیقه بازی کرد
خط و نشان آ.ا.ک آتن 
با انصاری‌فرد
 
آ.ا.ک آتن در نخستین بازی فصل جدید سوپرلیگ یونان در زمین پانتولیکوس به میدان رفت و میزبانش را با گل‌های مارکو لیواجا (68) و پتروس مانتالوس (87) با نتیجه دو بر صفر مغلوب کرد. کریم انصاری‌فرد حضور 80 دقیقه‌‌ای در ترکیب آ.ا.ک آتن داشت و پس از آن با هرنان لوپز، مدافع پرتغالی تعویض شد. آ.ا.ک آتن با این پیروزی خارج از خانه برای رقبای خود خط و نشان کشید و نشان داد برای قهرمانی وارد رقابت‌ها شده است.
 
تساوی زووله در زمین آلکمار
گوچی گل نزد
 
در یکی از بازی‌های هفته دوم لیگ هلند، تیم زووله که رضا قوچان‌نژاد را برای دومین مسابقه متوالی در ترکیب و خط حمله داشت، در آفاس استادیوم به مصاف آلکماری رفت که در هفته نخست مسابقه‌ای برگزار نکرده بود. یاران گوچی که در هفته اول با دو گل مقابل فاینورد شکست خورده بودند، در دیدار برابر آلکمار به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا نخستین امتیاز خود را در فصل جدید لیگ هلند به دست بیاورند. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی زووله که در ۱۳ مسابقه فصل گذشته لیگ هلند هفت گل برای تیمش به ثمر رسانده بود، در دومین بازی پیاپی خود برای این تیم در فصل جدید مقابل آلکمار نتوانست این کار را انجام بدهد.
 
توقف زنیت با آزمون
سردار چهار گله باقی ماند
 
در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ که سردار آزمون در آن عضویت دارد، در استادیوم سنترال مقابل تیم رده یازدهمی اورال قرار گرفت. آرتم جیوبا در دقیقه چهار گل اول بازی را برای زنیت سن‌پترزبورگ به ثمر رساند و یاران سردار آزمون موفق به کسب پیروزی یک نیمه‌ای برابر اورال شدند. اورال در دقیقه ۶۹ توسط آندری پانیوکوف دروازه زنیت را باز کرد تا این مسابقه با تساوی یک بر یک به اتمام برسد. سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ که در فصل جدید لیگ برتر روسیه چهار گل در هفت مسابقه اخیرشان به ثمر رسانده بود، این بار موفق به انجام این کار در حضور ۶۵ دقیقه‌ای خود مقابل اورال نشد.
 
درخشش مهاجم جوان ایرانی در نخستین حضور
دلفی، گوریتسا را نجات داد
 
در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ یک کرواسی، تیم گوریتسا که برای نخستین بار یونس دلفی را در فهرست و جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه رادنیک به مصاف تیم قعرنشین ایسترا ۱۹۶۱ رفت. ایسترا در آستانه کسب نخستین پیروزی فصل در دیدار خارج از خانه مقابل یاران دلفی بود اما حضور مهاجم ایرانی گوریتسا در زمین و گلزنی او اجازه نداد قعرنشین لیگ یک کرواسی به برتری دست پیدا کند. دلفی در دقیقه ۷۹ به‌عنوان آخرین تعویضی گوریتسا وارد مسابقه شد و در دقیقه ۹۰ گل دوم و تساوی‌بخش تیمش را مقابل ایسترا به ثمر رساند و چهار دقیقه پس از آن هم با کارت زرد جریمه شد.
 

Page Generated in 0.0047 sec