printlogo


کد خبر: 215164تاریخ: 1399/6/27 00:00
چهره های هفته

نزاع و درگیری از زمین تا شبکه‌های اجتماعی
نیمار جونیور
بازیکن برزیلی پاری سن ‌ژرمن حسابی جنجال به پا کرد
این هفته رقابت‌های لیگ یک فرانسه شاهد یکی از جنجالی‌ترین مسابقات خود طی فصول اخیر بود. جایی که در طول بازی بین دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی داور مسابقه پنج بار از کارت قرمز خود استفاده کرد که حاشیه‌ساز‌ترین آنها به دقایق پایانی اختصاص داشت. نیمار در متن ماجرا بود و به دلیل ضربه زدن به پشت سر آلوارو گونزالس بازیکن حریف، اخراج شد ولی ستاره برزیلی ادعا کرد که گونزالس به او توهین نژادپرستانه کرده است؛ موضوعی که البته توسط بازیکنان مارسی تکذیب شد. نیمار بعد از بازی در اینستاگرامش حسابی از خجالت بازیکن مارسی درآمد: «نژاد پرستی وجود دارد و ما باید آن را متوقف کنیم. دیگر کافی است! این یک شخص احمق بود و من نیز مانند او درگیر شدم و در این دعوا شرکت کردم. هنوز هم این حق را برای خودم قائل هستم اما باید بدانیم که هیچ تفاوتی بین سفید و سیاه پوست وجود ندارد.»
 
غافلگیری در اولین بازی
مارچلو بیلسا
از همان روزی که لیدزیونایتد جواز حضور در لیگ برتر انگلیس را دریافت کرد، همه هواداران منتظر تماشای بازی‌های تیم تحت هدایت مارچلو بیلسا در این لیگ بودند. لیدز حالا بعد از 16 سال در سطح اول فوتبال انگلیس حاضر است و اتفاقاً در اولین بازی‌اش به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی لیورپول رفت و نشان داد تا چه حد مربی کاردان و مؤثری است. لیدز گرچه بازی را به سرخ‌های آنفیلد واگذار کرد اما تمجیدهای زیادی را موجب شد.
 
بازگشت به روزهای اوج
خامس رودریگز
آقای گل جام‌جهانی 2014 کم‌کم داشت از یادها می‌رفت. در رئال با او بی‌مهری شد و در بایرن هم خیلی جدی گرفته نشد. به خاطر همین بود که شاید مشتری بزرگ دست به نقدی نداشت اما با تصمیم به ترک مادرید و رفتن به باشگاه اورتون که اتفاقاً کارلو آنجلوتی هم در آن حضور دارد، او دوباره تبدیل به تیتر اخبار شده. خامس در بازی اول مقابل تاتنهام خوش درخشید و حالا خیلی‌ها را به اورتون امیدوار کرده.
 
بدترین مدافع هفته!
ویرجیل فن‌دایک
لیورپول اولین بازی‌اش در لیگ برتر را برد اما با این حال دریافت 3 گل از لیدز باعث نگرانی‌هایی درباره خط دفاع تیم یورگن کلوپ شده. جالب اینجاست که ویرجیل فن‌دایک که خیلی‌ها اعتقاد دارند بهترین مدافع دنیاست، یکی از مقصرین اصلی دریافت این همه گل بود. بر اساس آمار او یکی از بدترین مدافعین هفته اول لیگ برتر بوده که عجیب به نظر می‌رسد. لیورپول هفته بعد باید با چلسی رو به رو شود.
 
شکست سرطان
برایان لادروپ
این هفته یک خبر امیدبخش هم مورد توجه قرار گرفت؛ برایان لادروپ، مهاجم سابق گلاسگو رنجرز و دانمارک گفت که او پس از ۱۰ سال مبارزه با بیماری سرطان خون توانسته است به طور کامل بهبود یابد و سلامتی خود را به دست بیاورد. ۱۰ سال پیش بود که خبر ابتلای لادروپ به سرطان خون منتشر شد. او مبتلا به لنفوم فولیکولار، نوعی سرطان خون آهسته پیشرونده شده بود.
 
تمدید قرارداد تا 2023
پی‌یر   امریک اوبامیانگ
در روزهای اخیر پی‌یر امریک اوبامیانگ که در ماه‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای او مطرح بود و گفته می‌شود تیم‌هایی همچون بارسلونا و رئال مادرید مقصد بعدی او می‌تواند باشد، قرارداد خود را در نهایت با آرسنال تمدید کرد. این مهاجم گابنی که قرارداد قبلی‌اش با آرسنال در پایان فصل جاری به پایان می‌رسید، با امضای قراردادی سه ساله، خود را تا سال ۲۰۲۳ به توپچی‌های لندن متعهد کرد.
 

 


Page Generated in 0.0054 sec