printlogo


کد خبر: 215163تاریخ: 1399/6/27 00:00
چهره های هفته

پیشنهادی نداشتم
آندره‌آ استراماچونی                                                                                                                                       مرد ایتالیایی به صورت رسمی دریافت پیشنهاد از استقلال را تکذیب کرد
حالا نزدیک به یک سال‌ می‌شود که فکر استقلالی‌ها نزد آندره‌آ استرماچونی‌ است. مربی ایتالیایی که وقتی به ایران آمد با دیده تردید به او نگاه شد اما بعد از چند هفته در استقلال، ناگهان سبک بازی این تیم را تغییر داد و محبوب دل هواداران شد. داستان او در یک سال گذشته را حتماً می‌دانید. اسم او در چند هفته گذشته دوباره بین استقلالی‌ها داغ شده بود. سعادتمند، مدیرعامل تیم در این چندوقت ادعا کرده بود با مرد ایتالیایی مذاکراتی انجام داده و شرایط محیای بازگشت اوست. هواداران استقلال هم در توییتر مدام از هشتگ #استراماچونی_را_برگردانید استفاده می‌کردند اما با حرفی که این مربی در اینستاگرام خودش منتشر کرد، مشخص شد همه چیز فقط در حد یک ادعا بوده. او رسماً اعلام کرد اصلاً پیشنهادی از استقلال نداشته که بخواهد رد کند.
 
 
گلزن شماره 3
شجاع خلیل‌زاده
او حالا یکی از مدافعین محبوب پرسپولیس است. در سال‌های اول حضورش کم حاشیه نداشت. هنوز هم شیطنت می‌کند اما حاشیه‌هایش در زمین فوتبال کم شده. این هفته او یکی از مهم‌ترین گل‌های باشگاهی‌اش را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا 3 امتیاز ارزشمند به حساب تیم یحیی ریخته شود. دقیقه 83 بازی با التعاون، او روی یک ضربه کرنر و با پای چپ دروازه را باز کرد تا به مرد اول مسابقه تبدیل شود.
 
شکست در اولین بازی
محرم نوید‌کیا
اولین تجربه مربیگری برای محرم نویدکیا خیلی خوب پیش نرفت. او البته متحمل ریسک زیادی شد وقتی هدایت تیم محبوب سپاهان را قبل از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در دست گرفت. قدرت تیم‌های همگروه سپاهان زیاد است و فرصت محرم برای هماهنگ‌ کردن زردهای اصفهانی کم بوده اما او در این راه چاره‌ای جز جنگیدن ندارد. سپاهان اولین بازی‌اش با محرم را دو بر صفر به النصر واگذار کرد و وضعیتش در جدول خطرناک شد.
 
فتح قلب هواداران
حامد لک
فشار روی او زیاد بود. بازی نخست مقابل تیمی مثل التعاون در لیگ قهرمانان که دو بازی اولش را با برد پشت سر گذاشته بود، برای هر تازه‌واردی خطرناک محسوب می‌شود اما لک موفق شد از بازی اولش در لباس پرسپولیس با موفقیت کامل بگذرد. مهارهای او در این بازی دیدنی بودند و گرچه در یک صحنه، شانس هم با او یار بود اما به هر ترتیب لک فعلاً گام بلندی برای فتح قلب پرسپولیسی‌ها برداشته.
 
در رادار استقلال
الکساندر نوری
مربی ایرانی-آلمانی شناخته شده بوندس‌لیگا حالا در کانون توجهات هواداران استقلال است. بعد از پایین آمدن شانس بازگشت استراماچونی به تیم، خبرها حاکی از پیشنهاد استقلال به الکساندر نوری است که با سرمربیگری در تیم وردربرمن در بوندس‌لیگا به شهرت رسید. هنوز مشخص نیست پیشنهاد استقلال به نوری تا چه حد رسمی‌ است اما به هرحال حضور نوری در ایران همیشه یکی از احتمال‌های مهم تابستان‌‌های چند سال گذشته بوده.
 
مأموریت سخت در تبریز
علیرضا منصوریان
سرمربی اسبق استقلال فصل آینده در لیگ برتر حاضر خواهد بود. منصوریان قرار است سرمربی تیم تراکتور باشد. تیمی که با ساکت الهامی قهرمان جام حذفی شد و بعد از آن تصمیم گرفت با یک مربی بزرگ‌تر کار کند. نکته جالب اینجاست که چند روز قبل از انتخاب او، در یکی از سایت‌های هواداری تراکتور، منصوریان کمترین رأی را از هواداران برای جانشینی الهامی گرفت و حالا کار سختی برای اثبات خودش به تبریزی‌ها دارد.
 

 


Page Generated in 0.0058 sec