printlogo


کد خبر: 215160تاریخ: 1399/6/27 00:00
خبر

غیبت حسن القید
نشریه «عکاظ» عربستان خبر داد حسن القید، وینگر الاهلی در بازی با الشرطه مصدوم شد؛ طبق تست‌های اولیه در یکی از بیمارستان‌های دوحه این بازیکن از ناحیه عضله پشتی پا دچار مصدومیت شدیدی شد و قادر به همراهی تیمش در ادامه بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیست. الاهلی یکی از رقبای استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه هفته آینده (2مهر) برگزار می‌شود؛ با این خبر این وینگر الاهلی بازی برگشت مقابل آبی‌پوشان را از دست داد. 
 
انگیزه  شجاعیان
هافبک استقلال بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال بالاخره مجوز بازی دریافت کرده و می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. داریوش شجاعیان که در لیگ برتر و جام حذفی نامش وارد لیست استقلال نشد، در لیگ قهرمانان با هماهنگی‌هایی که انجام شده مشکلی برای بازی کردن نخواهد داشت. مسئولان استقلال کارت بازی شجاعیان را برای دو مسابقه آسیایی با الشرطه عراق و الاهلی عربستان دریافت کردند و حالا او خودش را آماده می‌کند تا بعد از حدود 10 ماه در ترکیب آبی‌ها قرار بگیرد. شجاعیان در اردوی قطر با انگیزه و هیجان زیادی تمریناتش را دنبال می‌کند.
 
شایعه اطراف دشتی
وینگر تکنیکی آبی‌ها که علیرغم درخواست برای جدایی، با توجه به شرایط این تیم در سفر به دوحه برای لیگ قهرمانان آنها را همراهی کرده است، در انتظار پایان این رقابت‌ها و مذاکره با تیم بعدی خود است. این در حالی است که اخیراً شایعاتی درباره مذاکره دشتی با گل گهر سیرجان و حضور در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی شکل گرفته است. با این حال این بازیکن هنوز به توافقی با این تیم دست نیافته و به نظر می‌رسد برای ادامه فوتبال بار دیگر راهی جنوب شود. دشتی پیش از سفر به قطر خواهان گرفتن رضایتنامه‌اش شد که فعلاً این امر محقق نشده است.
 

 


Page Generated in 0.0066 sec