printlogo


کد خبر: 215156تاریخ: 1399/6/27 00:00
خبر و مصاحبه

تجمع استقلالی‌ها مقابل فدراسیون فوتبال و باشگاه
عکس استرا وسط عکس پورحیدری و حجازی!
 
هواداران استقلال بی‌صبرانه منتظر بازگشت استراماچونی هستند و هیچ توجهی به واکنش‌های اخیر استرا هم ندارند. آنها انتظار دارند قانون منع به کارگیری مربی خارجی برداشته شود و مدیران باشگاه نیز به سرعت برای بازگرداندن این مربی اقدام
 کنند. 
تجمع‌هایی که دیروز مقابل فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال انجام شد حول همین محور بود و آبی‌‍‌دلان که انگار نمی‌‌خواهند منتفی شدن حضور استراماچونی در ایران را بپذیرند باز هم در اعتراض به سیاست‌هایی که اتخاذ شدند تجمع اعتراض‌آمیزی را ترتیب دادند. 
جالب است که برخی هواداران استقلال عکس استراماچونی را در میان عکس‌های منصور پورحیدری و ناصر حجازی قرار داده بودند. این کار در حالی انجام  شد که پورحیدری و حجازی به لحاظ کسب افتخار و مقبولیت تفاوت‌های بسیاری با استراماچونی دارند اما عده‌ای از هواداران در اقدامی عجیب عکس استراماچونی را بین عکس پورحیدری و حجازی قراردادند تا به این شکل علاقه و دلبستگی خود را نسبت به این مربی ایتالیایی نشان دهند. احتمالاً این رفتار نشأت گرفته از اصرار دستگاه ورزش و برخی سیاسیون به ممانعت با ورود مربیان خارجی در ایران است وگرنه همه استقلالی‌ها به خوبی می‌دانند که جایگاه پورحیدری و حجازی بسیار رفیع‌تر از استراماچونی است و این قبیل اقدام‌ها شاید از سر لجاجت با تصمیم‌گیران هم باشد. 
به هر حال این ماجرا ظاهراً قرار است در هفته‌ها و ماه‌های آتی نیز ادامه داشته باشد و اگر تصمیم‌گیران در باشگاه استقلال و حتی بالاتر اقدامی اساسی در این راستا را انجام ندهند و استراماچونی را به ایران برنگردانند یا یک مربی در سطح او را به استخدام این باشگاه درنیاورند، بدون شک استقلال در لیگ بیستم نیز رنگ آرامش را به خود نخواهد دید.
 
اختلاف چند صدهزار دلاری استقلال و نوری
 
بعد از منتفی شدن بازگشت استراماچونی از آلکساندر نوری به عنوان گزینه هدایت استقلال نام برده شد. مشاور مدیرعامل استقلال هم مذاکره با این مربی را تأیید کرده است. حتی در فضای مجازی عنوان شده که او با پیشنهاد 450 هزار دلاری باشگاه موافقت کرده و تنها اختلاف طرفین بر سر این است که قرارداد ریالی بسته شود. 
این در حالی است که چنین توافقی صحت ندارد و این مربی حاضر نیست با چنین رقمی به تهران بیاید. در این شرایط احتمال توافق طرفین خیلی کم است و باید دید گزینه بعدی باشگاه برای نشستن روی نیمکت استقلال چه کسی خواهد بود.
 
نامجومطلق: در آسیا هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم
 
استقلال یکشنبه هفته آینده مقابل الشرطه قرار می‌گیرد و چنانچه پیروز میدان باشد، تا حد زیادی صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. مجید نامجو مطلق با اینکه الشرطه به الاهلی باخت اما اعتقاد دارد باید این تیم را در بازی رو در رو جدی گرفت. 
مربی استقلال می‌گوید: «بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا از سطح بالایی برخوردار است و نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت. الشرطه در بازی رفت برای ما مشکل‌ساز شد و باید در بازی دوباره‌ای که با این تیم داریم از تکرار اشتباه‌های آن بازی خودداری کنیم. باید با حواس جمع مقابل این تیم قرار بگیریم.» مطلق درباره شرایط استقلال نیز این صحبت‌ها را کرد: «بازیکنان با روحیه در تمرینات شرکت می‌کنند. درست است که دوری از ایران مشکل‌ساز شده اما تلاش می‌کنیم با صعود از گروه دل هواداران را شاد کنیم. استقلال نیاز به یک پیروزی دارد تا از حواشی شکست مقابل تراکتور خارج شود. خوشبختانه همه بازیکنان عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا با پیروزی مقابل الشرطه و صعود به مرحله بعد دل هواداران را شاد کنند. امیدواریم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و دست پر به ایران بازگردیم.»
 

Page Generated in 0.0056 sec