printlogo


کد خبر: 215154تاریخ: 1399/6/27 00:00
خبر

فاش شد
سریع‌ترین بازیکنان فیفا 21 کدام‌اند؟
 
پیش از انتشار رسمی بازی رایانه‌ای فیفا 21 که قرار است در تاریخ ششم اکتبر صورت بگیرد، رده‌بندی‌ها و ارزیابی‌های مربوط به آن خیلی سریع و یکی پس از دیگری از راه می‌رسد. به همین دلیل الان مشخص شده که سریع‌ترین بازی در نسخه امسال این بازی چه کسی است. در میان ویژگی‌هایی که کاراکترهای این بازی رایانه‌ای دارد، مؤلفه سرعت چیزی است که کاربران بیش از همه به دنبال آن هستند. از این انتظار می‌رود که طرفداران بازی فیفا بخصوص حالت اولتیمت تیم آن از همین حالا برای بردن سه بازیکن پرسرعت نسخه جدید این بازی، کیلیان امباپه، آدام ترائوره و وینیسیوس جونیور به تیم‌های‌شان برنامه‌ریزی کنند. طبق ارزیابی‌های صورت گرفته درباره بازی فیفا 21، این سه نفر پرسرعت‌ترین بازیکنان هستند چرا که سرعت امباپه و ترائور 96 و وینیسوس جونیور 95 است.
انتخاب این نفرات به عنوان پرسرعت‌ترین‌های بازی فیفا 21 خیلی بیراه هم نبوده است. در دو فصل اخیر امباپه در خط حمله پاری‌سن‌ژرمن و آدام ترائوره در ولورهمپتون بارها و بارها با فرارهای سرعتی‌شان خط دفاعی تیم‌های حریف را آزار داده‌اند. در میان این سه بازیکن هم امباپه از دو نفر دیگر توانایی‌های بیشتری دارد. او نه تنها پرسرعت‌ترین بازیکن است بلکه سایر مؤلفه‌های کاراکترش هم بالاتر است طوری که قدرت دریبل‌زنی او 91 و قدرت شوت‌زنی‌اش 86 است و به همین دلیل یکی از بازیکنان همیشگی تیم ملی فرانسه و پاری‌سن‌ژرمن است. در بازی فیفا 21، کوین دی‌بروین هافبک بلژیکی تیم فوتبال منچسترسیتی بهترین پاسور است و قدرت او در این بخش 93 است. تونی کروس هافبک رئال مادرید که قدرت پاسکاری‌اش 91 است در رده دوم و کریستین اریکسن هافبک دانمارکی با قدرت پاسکاری 88 در جایگاه سوم قرار دارد.
در رده ‌بندی بهترین ضربه ایستگاهی‌زن‌های بازی فیفا 91 دنی پارخو از والنسیا نفر اول است. سباستین جووینکو بازیکن ایتالیایی تیم الهلال عربستان در رده دوم قرار دارد و جیمز وارد از ساوتهمپتون نفر سوم. با همه اینها شرکت EA هفته گذشته اعلام کرد که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به ترتیب با نمره 93 و 92 در رده بالاترین بازیکنان نسخه جدید بازی فیفا هستند. نمره کلی هر دو بازیکن نسبت به نمره آن در نسخه قبلی این بازی یک امتیاز افت کرده است اما آنها هنوز هم بهترین بازیکنان این بازی هستند. مسی سال گذشته را بدون هیچ جامی به پایان رساند اما رونالدو با یوونتوس برای دومین سال متوالی قهرمان سری A شد.
 
یوونتوس ناامید از پاسپورت ایتالیایی سوارس
 
باشگاه یوونتوس از تعلل لوئیس سوارس برای انتقالش به این تیم خسته شده و به همین دلیل امکان دارد که سراغ گزینه بعدی خود برود. پیش شرط انتقال سوارس به یوونتوس اخذ گذرنامه ایتالیایی است چرا که بانوی پیر دیگر سهمیه‌‌ای آزاد برای استفاده از بازیکن غیراروپایی ندارد
. سوارس برای گرفتن گذرنامه ایتالیایی باید به ایتالیا سفر کند و در آنجا یک آزمون بدهد. پروسه انجام این کار اما سرعت پایینی داشته است و ممکن است گذرنامه سوارس زمانی صادر شود که یوونتوس دیگر نتواند نام او را در فهرست بازیکنانش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا رد کند. به همین دلیل هم بیانکونری از خرید این بازیکن مأیوس شده و نسبت به عقد قرارداد با او بدبین است. این در حالی است که پیش از این گفته شده باشگاه توانسته با پیشنهاد حقوق 9 میلیون پوند در سال نظر سوارس را جلب کرده و با او به توافق برسد. اگر ادعای سایت گل مبنی بر منصرف شدن یوونتوس از خرید سوارس صحت داشته باشد این باشگاه ممکن است به سراغ گزینه دوم خود ادین ژکو از تیم فوتبال رم برود. انتقال ژکو به یوونتوس هم اما وابسته به موفقیت رم برای خرید آرکادیوژ میلیک از ناپولی است.
 

Page Generated in 0.0049 sec