printlogo


کد خبر: 215151تاریخ: 1399/6/27 00:00
شهرخودرو ایران - شباب‌الاهلی امارات
آخرین امیدها مقابل شاگردان زاراگوسا

ملیکا کریمیان      

شهرخودرو ایران که در 3 بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورد حالا شانس چندانی برای صعود ندارد. شاگردان مهدی رحمتی که در بازی هفته سوم مرحله گروهی مقابل شباب‌الاهلی امارات فرصت خوبی برای بالا بردن شانس صعود از گروه‌شان داشتند، در دقایق پایانی بازی شکست خوردند تا این شانس به حداقل برسد. شاید اگر مهدی رحمتی خودش در این بازی حساس، درون دروازه شهرخودرو قرار می‌گرفت با استفاده از تجربه بالایش می‌توانست توپی که تبدیل به گل شده بود را بگیرد اما او به دروازه‌بان جوان تیم یعنی صفاییان اعتماد کرد تا خودش از روی نیمکت، هدایت تیم را بر عهده داشته باشد.
 البته صفاییان هم در کل بازی عملکرد خوبی داشت اما روی گل اشتباه کرد که همین مسأله منجر به شکست نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شد. با این شرایط حالا شهرخودرو باید برای بازی برگشت مقابل همین حریف اماراتی آماده شود و امروز به میدان برود تا انتقام شکست دور رفت را بگیرد. 
محمد نوازی، مربی شهرخودرو که به‌دلیل داشتن مدرک A آسیا می‌تواند کنار زمین حضور داشته باشد، درباره بازی با شباب‌الاهلی امارات می‌گوید: «مقابل شباب‌الاهلی شروع خوبی داشتیم اما روی یک اشتباه گل خوردیم. در آن بازی شناخت خوبی از حریف نداشتیم اما در این مسابقه شناخت لازم را پیدا کردیم و می‌توانیم شرایط بهتری را ایجاد کنیم. فاصله بازی‌ها خیلی کم است. 
شاید از لحاظ محل اسکان وضعیت خوبی داشته باشیم اما آنجا شرایط تغذیه، ریکاوری بازیکنان، سونا و خشک‌کن خوبی ندارد. بسیاری از بینندگان از وضعیت درونی تیم مطلع نیستند اما شرایط خوبی داریم.»
 نوازی با اشاره به بسته بودن پنجره نقل‌و‌انتقالات شهرخودرو، درباره عملکرد دفاعی شاگردانش مقابل نماینده امارات در بازی قبلی توضیح می‌دهد: «در بازی قبلی، کار ما دفاعی نبود. قرار بود کار را از زمین خودمان آغاز کنیم و در زمین حریف صاحب توپ و موقعیت شویم اما عدم شناخت از شباب‌الاهلی، کار ما را سخت کرده بود. اکنون شناخت ما بهتر است و فکر می‌کنم می‌توانیم برنده بازی باشیم. شرایط این بازی با بازی قبل متفاوت خواهد بود و این را امروز خواهید دید.»
 اگرچه کادر فنی شهرخودرو ایران تصور می‌کنند می‌توانند انتقام شکست دور رفت را بگیرند اما زاراگوسا، سرمربی شباب‌الاهلی امارات قصد دارد تاکتیک تیمش را برای بازی برگشت عوض کند تا حریف غافلگیر شود: «می‌دانم بازی با شهرخودرو سخت است چون با حریف خوبی مواجه هستیم. آنها در بازی قبلی هم برابر شباب‌الاهلی خوب ظاهر شدند. اکنون هر دو تیم شناخت کافی از هم دارند. به‌طور حتم چیزی از طرف ما تغییر خواهد کرد و می‌خواهم با تاکتیک جدیدی شهرخودرو را غافلگیر کنم. در حال حاضر تمام تمرکزمان را معطوف این بازی کرده‌ایم و می‌خواهیم آمادگی کاملی داشته باشیم. همیشه به بازیکنانم گفتم در لیگ قهرمانان آسیا باید گام به گام پیش برویم. در بازی نخست سه امتیاز از شهرخودرو گرفتیم و تلاش می‌کنیم در بازی امروز هم سه امتیاز را به دست آوریم.» 
با این شرایط باید منتظر ماند و دید کدام تیم می‌تواند به اهدافش برسد. آیا شهرخودرو ایران می‌تواند به پیروزی برسد و امیدهایش را برای صعود بالا ببرد یا اینکه باز هم شاهد نماینده امارات موفق خواهد بود.

Page Generated in 0.0050 sec