printlogo


کد خبر: 215149تاریخ: 1399/6/27 00:00
خبر

عذرخواهی پورقاز از هواداران
 
عزت‌الله پورقاز، مدافع باتجربه سپاهان در شکست 2 بر صفر این تیم مقابل النصر عربستان روی هر دو گل دریافت‌شده، نقش بارزی داشت و یکی از دلایل اصلی باخت زردپوشان ایرانی در مقابل نماینده پرقدرت عربستان بود. پورقاز در صحنه به ثمر رسیدن گل اول موفق به مهار مهاجم کارکشته النصر یعنی عبدالرزاق حمدالله نشد تا او روی یک ارسال بتواند با ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر برساند و در صحنه گل دوم هم با یک دفع ناقص مجدداً این مهاجم مراکشی را در موقیعت گل قرار داد تا دروازه پیام نیازمند برای دومین مرتبه باز شود. به همین دلیل پورقاز پس از اتمام این بازی، اقدام به انتشار یک استوری کرد و از هواداران سپاهان به‌خاطر عملکرد ضعیفش عذرخواهی کرد: «روز سخت، تلخ و بدی بود. به همه سپاهانی‌های عزیز قول می‌دهم جبران کنم.»
 
منصوریان سرمربی جدید تراکتور؟
 
باشگاه تراکتور سه‌شنبه اعلام کرد با سرمربی فصل جدید خودش به توافق نهایی رسیده و تا پایان هفته جاری این سرمربی به تبریز سفر کرده و معارفه خواهد شد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد سرمربی جدید تراکتور علیرضا منصوریان است و پس از مذاکراتی که با باشگاه داشت به توافق رسیده و طی روزهای آینده فعالیتش را در این تیم شروع خواهد کرد. منصوریان سابقه حضور در پاس همدان، تیم امید ایران، نفت تهران، استقلال و ذوب‌آهن را در کارنامه دارد. تراکتوری‌ها در روزهای اخیر با جواد نکونام، مهدی تارتار، الکس نوری، علی دایی و فرهاد مجیدی هم مذاکراتی داشتند ولی در نهایت گزینه نهایی آنها علیرضا منصوریان شد.
 
خداحافظی اسماعیلی با هواداران ذوب
 
معراج اسماعیلی، سنگربان جوان ذوب‌آهن که در لیگ نوزدهم و به‌ویژه در دوران علیرضا منصوریان بازی کرد و با مهار پنالتی نامش بر سر زبان‌ها افتاد، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که دیگر در جمع ذوبی‌ها نیست و فصل آینده در تیمی دیگر توپ می‌زند. اسماعیلی که سابقه بازی در تیم‌های ملی پایه را دارد و از بازیکنان آکادمی مقاومت تهران و ذوب‌آهن اصفهان به‌شمار می‌رود، برای لیگ بیستم با چند پیشنهاد مواجه شده است. البته شنیده می‌شود او مذاکراتی را با آلومینیوم اراک داشته و احتمالاً فصل آینده شاگرد رسول خطیبی خواهد بود.

Page Generated in 0.0058 sec