printlogo


کد خبر: 215147تاریخ: 1399/6/27 00:00
لژیونر

رئیس ماریتیمو افشاگری کرد
عابدزاده می‌ماند با علیپور هم قرارداد بستیم
 
رئیس باشگاه ماریتیمو پرتغال اعلام کرد از زمان عقد قرارداد با علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس بیش از دو ماه گذشته است. کارلوس پریرا درباره دلیل عدم حضور علی علیپور در پرتغال بعد از امضای قرارداد با تیم ماریتیمو گفت: «مشکل حضور علیپور در پرتغال از دست ما خارج است. بیش از دو ماه است که با علیپور قرارداد بسته‌ایم و این بازیکن منتظر دریافت ویزا برای ورود به پرتغال است.» جالب اینکه باشگاه پرسپولیس امید داشت علی علیپور را تا هفته گذشته متقاعد و از سفر به پرتغال منصرف کند. همچنین رسانه‌های ترکیه و پرتغال در چند روز گذشته از تلاش باشگاه قوزتپه ترکیه برای به خدمت گرفتن امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی تیم ماریتیمو خبر داده بودند. این خبر همراه شد با جذب کائوسکو، دروازه‌بان برزیلی از سوی تیم ماریتیمو تا گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی عابدزاده شدت بگیرد. رئیس باشگاه ماریتیمو اما در مصاحبه اخیر خود این گمانه‌زنی‌ها را رد کرده و به آن واکنش نشان داده است. پریرا گفت: «امیر ممکن است به تیم ملی ایران دعوت شود و ماریتیمو نمی‌توانست در این مورد ریسک کند. بخصوص به خاطر این شرایط و ویروس کرونا لازم بود تا یک دروازه‌بان سوم جذب کنیم. به همین دلیل یک دروازه‌بان جذب کردیم اما به هیچ‌وجه حاضر به فروش عابدزاده نیستیم.»
 
ترابزون تأیید کرد
علاقه پورتو به حسینی رسمی شد
 
بحث پیشنهاد باشگاه پورتوی پرتغال به مجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور چند روزی است که در رسانه‌های ترکیه و پرتغال منتشر شده است و واکنش‌ها به این خبر هنوز هم ادامه دارد. باشگاه پورتو اخیراً مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران را به خدمت گرفته و با استقبال گسترده هواداران فوتبال ایران مواجه شده است. سرمربی پورتو به مسئولان این باشگاه اعلام کرده به یک مدافع جدید هم نیاز دارد و بحث حضور حسینی در این تیم پرتغالی از لحظه انتشار این خبر شدت گرفته است. این در حالی است که اوتامندی مدافع آرژانتینی تیم منچسترسیتی در اولویت باشگاه پورتو قرار دارد و همین موضوع تردیدهایی را نسبت به علاقه پورتو به جذب مجید حسینی ایجاد کرد. با این وجود احمد آقااوغلو، رئیس باشگاه ترابزون اسپور در تازه‌ترین مصاحبه خود با سایت antena1rtp تأیید کرد پورتو حسینی را از سه ماه پیش زیر نظر داشته و نسبت به جذب این مدافع ایرانی علاقه‌مند است.
 
ماشین، تراکتور و اروپا
بابایی در سه راهی عجیب
 
چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پیمان بابایی، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سومقاییت جمهوری آذربایجان با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده است. این در حالی است که برخی از مدیران باشگاه تراکتور این خبر را تکذیب می‌کنند و مدعی هستند تا الان هیچ قراردادی بین دو طرف امضا نشده است. گویا بابایی که به طور قرضی راهی سومقاییت شده بود، هنوز دو فصل دیگر با باشگاه ماشین‌سازی تبریز قرارداد دارد. این بازیکن چندی پیش در جلسه با مدیران باشگاه ماشین‌سازی می‌گوید که حاضر است خودش مبلغ رضایتنامه‌ را بدهد تا بتواند از این تیم جدا شده و راهی فوتبال اروپا شود اما مدیران باشگاه تبریزی با درخواست وی مخالفت کردند. آنها خواستار ادامه حضور بابایی در فوتبال ایران هستند. باشگاه تراکتور هم درست در همین شرایط در تلاش برای جذب این مهاجم لژیونر است.
 
140 هزار نفر عضو قهرمان پرتغال
پورتو میان 10 تیم برتر جهان
 
باشگاه پورتو در آخرین تحقیقات انجام شده با نزدیک به 140 هزار عضو در میان 10 باشگاه برتر فوتبال دنیا از این حیث قرار گرفت. تعداد اعضای باشگاه پورتو از سال 1977 تاکنون نزدیک به سه برابر افزایش یافته است. طبق آخرین آمار 25 درصد از اعضای باشگاه پرتغالی را زنان تشکیل می‌دهند. طبق آمارهای انجام گرفته پورتو با نزدیک به 140 هزار عضو در میان باشگاه‌های فوتبال دنیا از حیث تعداد زیاد اعضا قرار دارد. باشگاه منچستر یونایتد با 150 هزار عضو بالاتر از پورتو قرار دارد. مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران در این فصل برای باشگاه بزرگ پورتو بازی می‌کند. او ماه گذشته قراردادی چهار ساله با این باشگاه پرافتخار پرتغالی امضا کرد.
 

Page Generated in 0.0069 sec