printlogo


کد خبر: 215136تاریخ: 1399/6/27 00:00
نیمار به رئال مادرید پیوست

مهاجم ارزشمند سانتوس برزیل نتوانست تا زمستان صبر کند و آن طور که منابع رسمی در برزیل گزارش می‌کنند وی به رئال مادرید ملحق شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آس اسپانیا، از دو روز پیش جو رسانه‌ای در کاتالونیا نشان از خط خوردن نام رئال مادرید در دفتر خاطرات نیمار داشت اما امروز ورق طور دیگری برگشت و پله دوم برزیل سفید پوش شد.
روزنامه Estadao، چاپ برزیل امروز از برگزاری تست پزشکی به سفارش باشگاه رئال مادرید در کمپ سانتوس زیر نظر پزشک معتمد پرافتخارترین باشگاه جهان (کارلوس دیس) خبر داده و نوشته است: «نیمار امروز در بیمارستان سائو لوئیس تست پزشکی داد و دوشنبه با رئال مادرید قرارداد رسمی خود را منعقد می‌کند. چون در فصل نقل و انتقالات نیستیم، قطعاً نباید انتظار حضور نیمار در نیم‌فصل اول لالیگا یا به طور کلی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشیم اما خرید نیمار برای فلورنتینو پرس یک پیروزی انتخاباتی بزرگ و تأثیرگذار محسوب می‌شود.
دو هفته پیش رئیس باشگاه سانتوس به طور قطعی اعلام کرده بود که نیمار حداقل تا پایان سال 2013 در سانتوس برزیل می‌ماند اما رنگ زیبای یوروهای بسته ‌بندی شده این قطعیت را از بین برد.
گویا روز گذشته بین بارسلونا و سانتوس توافق ضمنی معادل 60 میلیون یورو صورت گرفته اما رئال مادرید با ارسال فوری نماینده خود و با بالابردن این مبلغ تا مرز حداقل 15 درصد همین رقم، قرارداد داخلی را منعقد کرده است.»
(ایران ورزشی: گذر زمان نشان داد که این خبر واقعیت نداشته و نیمار به بارسلونا پیوست)
 

Page Generated in 0.0076 sec