printlogo


کد خبر: 215133تاریخ: 1399/6/27 00:00
عملکرد خریدهای تیم خوب بود
بزیک: لک پرسپولیس را در جدول نگه داشت
بازیکنان جدید باید بدانند که پیراهن یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا را به تن دارند و خیلی انتظار از آنها بالاتر خواهد بود

جعفر برزگر    @jafar_barzegar_yari

پرسپولیس در بازی با التعاون عربستان توانست با یک گل به پیروزی برسد و امیدهایش برای صعود از مرحله گروهی افزایش پیدا کند. تیم یحیی گل‌محمدی با ترکیبی متفاوت نسبت به لیگ وارد زمین شد. اکثر نفرات تازه اضافه شده از ابتدا در چیدمان اصلی قرار گرفتند. ادموند بزیک مهاجم سابق قرمزهای پایتخت مدعی است که برای اولین بازی خوب کار کردند و این امیدواری وجود دارد که آنها جای خالی جدا شده‌ها را پر کنند.

 
شاید بتوان گفت پرسپولیس به سختی از سد تیم التعاون عربستان گذشت.
 ببینید بعد از پشت سرگذاشتن لیگ فرسایشی ما بازیکنان بلافاصله وارد چنین تورنمنت مهمی شدند و برای اولین مرتبه باید به صورت متمرکز در یک کشور بازی‌های‌شان را برگزار کنند. تمام اینها روی عملکرد تیم تأثیر می‌گذارد‌ بخصوص که ترکیب پرسپولیس با توجه به خریدهایی که انجام دادند نسبت به قبل متفاوت بود. با این حال آنها در این مصاف با حریف عربستانی‌شان دو نیمه متفاوت داشتند. در 10 دقیقه ابتدای بازی که بچه‌ها خیلی خوب پرس کرده بودند و حریف هم تا حدودی ترسیده بود. اما بعد از آنکه خودشان را پیدا کردند جریان بازی متعادل شد.
البته یکی دو موقعیت خوب هم آنها داشتند.
 بله، شاید اگر حامد لک آماده نبود و آن دو سیو عالی را انجام نمی‌داد نتیجه دیگری رقم می‌خورد. در واقع پرسپولیس با این واکنش دروازه‌بانش به بازی برگشت و در نیمه دوم هم بچه‌ها بهتر عمل کردند و خوشبختانه با گلی که زدند سه امتیاز با ارزش بازی را به دست آوردند.
به نظرتان با این پیروزی چقدر شانس صعود از گروه‌شان را دارند؟
بدون شک اگر می‌باختند یا حتی مساوی هم می‌کردند شانس صعودشان به حداقل می‌رسید. اما این سه امتیاز خیلی روحیه‌بخش خواهد بود و به نظرم جدا از تیم الدحیل که تیم پرمهره‌ای نشان داده پرسپولیس می‌تواند با کسب نتیجه مقابل همین تیم التعاون و شارجه  صعود کند.
پرسپولیس روز جمعه باید با همین تیم عربستانی بازی برگشت را انجام دهد که...
شما مطمئن باشید که بچه‌ها بازی به بازی فکر می‌کنند. یعنی اهمیت همین بازی برگشت با التعاون را به خوبی می‌دانند. البته به همان اندازه که ما از آنها شناخت پیدا کردیم آنها هم آنالیز بهتری از ما خواهند داشت. پس برای هر دو تیم بازی آسانی نخواهد بود. من شماره 17 آنها و مهاجم‌شان را خیلی خوب دیدم اما به شخصه خیلی امیدوارم که پرسپولیس باز هم برنده از زمین خارج شود.
یحیی گل‌محمدی از خریدهای جدیدش در بازی با التعاون استفاده کرد. شما عملکردشان را چطور ارزیابی می‌کنید.
    درباره حامد لک که نظرم را گفتم و به اعتقادم خیلی خوب کار کرد. بقیه بازیکنان جدید هم عملکردشان قابل قبول بود. ضمن اینکه نباید فراموش کرد آنها به تیم جدید آمده‌اند و از شانس‌شان در اولین بازی باید در چنین تورنمنتی حضور داشته باشند. به هر حال این بازیکنان باید خیلی زود با تفکرات مربی جدید آشنا شوند. آنها باید بدانند که پیراهن یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا را به تن دارند و خیلی انتظار از آنها بالاتر خواهد بود. البته که بازیکنان کم‌تجربه‌ای نیستند و حتماً هر چه جلوتر برویم و آنها هماهنگ‌تر شوند بیشتر به تیم کمک خواهند کرد.

Page Generated in 0.0050 sec