printlogo


کد خبر: 215131تاریخ: 1399/6/27 00:00
خلیل‌زاده: با دعای هواداران ان‌شاءالله التعاون را دبل می‌کنیم
راموسِ پرسپولیس؟! فقط سرباز پرسپولیسم

ناصرقراگزلو     

شجاع خلیل‌زاده با گلی که مقابل التعاون به ثمر رساند سه امتیاز بسیار حساس را به حساب تیمش واریز کرد تا با کم شدن فاصله امتیازی با التعاون و الدحیل، امیدهای پرسپولیس برای صعود زنده بماند.
 
شجاع تبریک، گل بسیار حساسی به التعاون زدی و تیم‌تان را در آسیا نگه داشتی.
    خدا را شکر که شرمنده هواداران‌مان نشدیم و جواب زحمات‌مان را گرفتیم. شرایط حساسی داشتیم و باید به هر شکل ممکن در بازی رفت با التعاون پیروز می‌شدیم تا فاصله و امیدمان را زنده نگه داریم. از اول بازی هم همه بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و هر چه در توان داشتند خرج کردند که در گلزنی فقط قرعه به نام من خورد و من هم زحمت بچه‌ها را تکمیل کردم.
به نظر راه گلزنی به تیم‌های عربستانی را خوب بلدی چون قبلاً هم به تیم دیگر عربستانی گل زده بودی.
    بالاخره در بازی‌های آسیایی گلزنی و شرایط کار خیلی سخت است. من هم مانند همه بازیکنان تلاشم را انجام دادم و فقط قسمت بوده که به تیم التعاون هم مثل تیم دیگر این کشور گل بزنم.
گاهی اوقات با گلزنی که انجام می‌دهی به تو لقب راموس در پرسپولیس را می‌دهند.
    راموس پرسپولیس؟ نه، من فقط سرباز پرسپولیس هستم، همین و دیدید که بعد از گلزنی هم فقط بوسه بر لوگوی باشگاه پرسپولیس زدم که با افتخار روی پیراهنم حک شده است.
همه بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند اما دو سیو عالی لک و گل تو خیلی مهم بود و پرسپولیس را در آسیا نگه داشت.
    بله، حامد خیلی خوب بود و من هم گل تیم را زدم اما من و حامد هم اندازه بقیه بازیکنان در پیروزی تیم‌مان نقش داشتیم و نمی‌شود بگوییم که نقش کدام بازیکن بیشتر است. شرایط خیلی حساسی در جدول به لحاظ امتیازی داشتیم و هم‌قسم شده بودیم که باید التعاون را شکست دهیم و با همدلی و یکدل شدن هم تیم عربستانی را با تلاش زیاد شکست دادیم و تا دقایق آخر هم دست از تلاش بر نداشتیم که خدا هم جواب زحمات‌مان را داد.
بازی برگشت را چگونه ارزیابی می‌کنی؟
    التعاون تیم خوبی است اما فکر می‌کنم تیم ما در مجموع بهتر از حریف بود و جدا از دقایقی از نیمه اول تیم ما قدرت خودش را به حریف تحمیل کرده بود و حق‌مان بود به پیروزی برسیم. روحیه تیم‌مان خیلی خوب و بالا است و ان‌شاءالله می‌رویم که التعاون را در بازی برگشت هم شکست دهیم و دبل کنیم و با گرفتن شش امتیاز از تیم التعاون شانس خودمان را برای صعود خیلی افزایش دهیم و برای بازی بعدی آماده شویم.
اما ناهماهنگی هم در تیم‌تان وجود داشت!
    طبیعی است که در تیم‌مان این مسأله وجود داشته باشد چون بازیکنان جدید فقط چند جلسه با تیم تمرین کرده بودند و با بقیه تیم فقط در یک بازی تدارکاتی مقابل شهرخودرو به میدان رفته بودند اما با این وجود همه بچه‌ها در قالب یک تیم واقعاً غیرت کردند و برای بالا نگه داشتن پرچم پرسپولیس و ایران با دو برابر توان‌شان جنگیدند و دعای خیر هواداران که می‌دانم دل‌شان با تیم محبوب‌شان است شامل حال ما شد و ما هم توانستیم شادی را در این شرایط سخت به دل‌ها و خانه‌هایشان ببریم.
شرایط سختی در هتل و... در قطر حاکم است؟
    بله، سختی‌هایی اینجا وجود دارد که مسئولان تیم‌ها هم آن را یادآوری و تذکر داده‌اند و این مشکلات کمی کار را سخت کرده اما با همه این موارد ما فقط به صعود و سه امتیاز بازی برگشت با التعاون فکر می‌کنیم که خوب می‌دانیم به گونه‌ای حکم صعود ما را از گروه‌مان امضا خواهد کرد.
با این گلزنی به نظر باز هم شانس دعوتت را به تیم ملی افزایش دادی.
    فعلاً همه تمرکز من روی موفقیت پرسپولیس است و گفتم مانند یک سرباز برای تیمم می‌جنگم بقیه موارد دست خداست. ان‌شاءالله بعد از صعود و رسیدن به مراحل بعدی خیلی بهتر می‌توان راجع به این موارد حرف زد.

Page Generated in 0.0048 sec