printlogo


کد خبر: 214779تاریخ: 1399/6/22 00:00
خبر

پایان انتظار میلیچ

هرویه میلیچ ستاره کروات استقلال که چند روزی به مرخصی رفته بود، می‌خواست از طریق استانبول به قطر برود و در اردوی آبی‌پوشان حضور یابد اما به دلیل صادر نشدن ویزا موفق به این کار نشد. از این رو میلیچ هم اکنون در ترکیه است و مسئولان استقلال تلاش می‌کنند تا مشکل ویزای او را حل کنند و این بازیکن راهی قطر شود. با هماهنگی‌هایی که فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال انجام داده‌اند، ویزای میلیچ صادر می‌شود و این بازیکن می‌تواند از استانبول راهی دوحه شود. با این شرایط میلیچ از امروز در تمرینات استقلال در قطر حضور می‌یابد.
 
تعریف از حسینی
بهزاد غلامپور در خصوص آخرین وضعیت حسینی دروازه‌بان این تیم، می‌گوید: «حسینی مشکل خاصی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و تجربه خوبی هم برای حضور در این مسابقات دارد. ما در این شرایط نمی‌توانیم از بازیکنان جدید خود استفاده کنیم، ولی هیچ مشکلی نیست و بازیکنانی که قراردادشان تمام شده در خدمت تیم هستند. به پیروزی مقابل رقبای خود بعد از کنار کشیدن الوحده امارات و صعود از گروه خوشبین هستیم.» با وجود اینکه غلامپور از شرایط حسینی تعریف می‌کند اما با توجه به عملکرد او در لیگ هواداران استقلال نگران شرایط او هستند.
 
اظهارنظر در مورد نامجو
هادی شکوری در خصوص خرید‌های این فصل آبی‌پوشان اینطور می‌گوید: «الان دیگر مثل سابق نیست که فقط بازیکنان اسم و رسم‌دار وارد تیم‌های بزرگ شوند، بازیکنان فوتبال ما رشد کرده‌اند و به نظرم استقلال هم خریدهای خوبی تا به اینجا داشته است و امیدوارم بازیکنان کلیدی این تیم هم تمدید کنند.» او  در خصوص انتخاب نامجومطلق به عنوان سرمربی موقت استقلال هم می‌گوید: «این بهترین تصمیمی بود که مدیریت گرفت؛ چون نامجومطلق با تفکرات مجیدی آشنا است و در این چند بازی آسیا می‌تواند به تیم کند و امیدوارم نتایج خوبی در آسیا بگیریم.»

 


Page Generated in 0.0054 sec