printlogo


کد خبر: 214757تاریخ: 1399/6/22 00:00
خبر

25 شهریور؛ آخرین فرصت پرداخت ورودیه لیگ برتر کشتی
 
رئیس سازمان لیگ کشتی در نامه‌ای به باشگاه‌های حاضر در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آخرین فرصت برای پرداخت ورودیه و ارائه چک ضمانت را اعلام کرد. بعد از صدور مجوز برگزاری بیستمین دوره لیگ‌ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(ره) عبدالمهدی نصیرزاده 25 شهریورماه را آخرین مهلت برای ارائه مدارک لازم جهت شرکت در این رقابت‌ها اعلام کرد. رئیس سازمان لیگ کشتی در نامه‌ای به باشگاه‌های حاضر در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آخرین فرصت برای واریز ورودیه به مبلغ 35 میلیون تومان و ارائه چک 300 میلیون تومانی را 25 شهریورماه اعلام کرده است. در بخشی از این نامه آمده که عدم پرداخت ورودیه و ارائه نکردن چک ضمانت تا تاریخ یاد شده، به منزله انصراف تیم‌های حاضر در قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی به شمار می‌رود. همچنین در پایان این نامه تأکید شده کشتی‌گیران و اعضای کادرفنی تیم‌ها باید مدارک خود را جهت صدور آی‌دی کارت با ارائه کپی کارت ملی یا شناسنامه، کپی کارت پایان خدمت یا دانشجویی و رضایتنامه هیأت کشتی استان مربوطه (در صورتی که کشتی‌گیر در تیم باشگاهی غیر از استان خود باشد)، ارائه و تکمیل کنند.
 
حضور ۱۳۰۰ تکواندوکار از ۷۸ کشور در پومسه پایتخت
 
نخستین دوره مسابقات آنلاین بین‌المللی پومسه به مناسبت روز جهانی تکواندو تحت عنوان جام پایتخت به همت هیأت تکواندوی استان تهران از ۲۳ شهریور ماه برگزار می‌شود. مسعود لشگری مسئول مسابقات و دبیر هیأت تکواندوی استان تهران درباره برگزاری این دوره از رقابت‌ها گفت: «اولین دوره مسابقات بین‌المللی پومسه مجازی را در مجموعه هیأت تهران طراحی کردیم. شیوع کرونا کل ورزش از جمله تکواندو را تحت‌الشعاع قرار داد و باعث شد با رعایت پروتکل‌های فدراسیون به سمت برگزاری مسابقات مجازی و خلاقانه برویم. برگزاری مسابقات پومسه بین‌المللی یک کار نو در هیأت تهران، کشور و حتی با توجه به ارتباطات در سطح جهانی است.» لشگری ادامه داد: «در کیوروگی به دلیل برخورد ورزشکاران مجوز برگزاری مسابقات را نداریم و به همین دلیل به سمت برگزاری پومسه به صورت مجازی رفتیم. پیش‌بینی ما حضور ۳۰۰ نفر در این مسابقات بود اما تا پایان ثبت‌نام که روز جمعه هفته گذشته بود، ۱۳۰۰ نفر از ۷۸ کشور از جمله روسیه، چین، کره‌جنوبی و حتی کشور کوچک مالت در مسابقات ثبت‌نام کردند.» دبیر هیأت تکواندوی استان تهران همچنین گفت: «از سوی بچه‌های ایرانی در سطح کشور نیز از این مسابقات استقبال خوبی شد و ۲۳۴۱ ویدئو از خارج و داخل کشور در اختیار ما قرار گرفت. ۶۱۲ نفر شرکت‌کننده خارجی و ۶۸۳ پومسه‌روی ایرانی در این مسابقات حضور دارند. مسابقات نیز در ۱۲ رده سنی از خردسالان تا بالای ۶۵ سال برگزار خواهد شد و شرکت در آن نیز رایگان خواهد بود. داوران و کادر اجرایی مسابقات نیز بدون هیچ دستمزد و چشم‌داشتی به انجام وظیفه می‌پردازند.»
 
سفر دوباره حمیده عباسعلی به آلمان 
بازگشت رویاهای یک قهرمان  
 
حمیده عباسعلی برای خارج کردن پلاتین پای خود، مهرماه عازم کشور آلمان می‌شود. سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به آخرین وضعیت حمیده عباسعلی کاراته‌کای تیم ملی ایران که یکی از امیدهای اصلی تکواندوی ایران برای کسب سهمیه المپیک است، گفت: «طبق هماهنگی صورت گرفته از سوی کمیته ملی المپیک، حمیده عباسعلی، نخستین زن المپیکی کاراته ایران برای خارج کردن پلاتین پای خود، مهرماه عازم کشور آلمان خواهد شد تا در کلینیک هانوفر تحت عمل جراحی قرار گیرد. پیش از این قرار بود عمل خارج کردن پلاتین از زانوی عباسعلی بعد از المپیک انجام شود ولی با توجه به تأخیر در برگزاری مسابقات مذکور و داشتن زمان مناسب، تصمیم گرفته شد که این ورزشکار مهرماه راهی آلمان شود.»
با اعلام رئیس فدراسیون کاراته، حمیده عباسعلی به محض خارج کردن پلاتین پای خود مجدداً تمریناتش را از سر می گیرد تا آماده حضوری موفق در المپیک توکیو شود. حضور در المپیک توکیو موضوع مهمی بود که بعد از مصدومیت عباسعلی بسیاری بر این عقیده بودند که او شانس حضور در این بازی‌ها را از دست می‌دهد اما تعویق یکساله المپیک توکیو به برخی از ورزشکاران کمک کرد که یکی از این افراد عباسعلی بود.
 

Page Generated in 0.0043 sec