printlogo


کد خبر: 213308تاریخ: 1399/5/25 00:00
خبر

لایحه دفاعیه پرونده کالدرون به CAS رفت
 
بنابر اعلام امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، لوایح مربوط به استیناف‌خواهی این باشگاه نسبت به آرای کمیته تعیین وضعیت فیفا در پرونده‌های گابریل کالدرون و دو دستیار وی، اینیگو و خواکین چهار‌شنبه شب برای دادگاه عالی ورزش ارسال شد. همچنین هزینه‌های ثبت مربوط به لوایح نیز پرداخت شد.
به نظر می‌رسد بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت پرونده برانکو را به CAS نبرد و هزینه‌های اضافی لایحه و وکیل در این دادگاه را به جان نخرد قصد دارد در پرونده مربی آرژانتینی شانس خود را در این دادگاه امتحان کند. البته همه می‌دانند در این پرونده هم مثل پرونده ماریو بودیمیر که به دادگاه عالی ورزش رفته دست باشگاه خالی است و در نهایت به احتمال فراوان این نهاد انضباطی هم رأی کمیته تعیین وضعیت فیفا را تأیید خواهد کرد و تنها مبلغ جریمه باشگاه سنگین‌تر می‌شود. در عین حال باشگاه پرسپولیس تنها با این کار زمان می‌خرد چرا که همین حالا درگیر پرونده برانکو است و برای حل این پرونده کمتر از یک ماه فرصت دارد و باید 20 میلیارد دیگر فراهم کند.
 
بشار 90 درصد
اوساگونا 45 درصد
 
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تأیید کرد با پرداخت 100 هزار دلار از پول رضایتنامه بیرانوند به بشار رسن پرداختی باشگاه به این بازیکن عراقی برای قرارداد این فصلش که 420 هزار دلار است به 90 درصد رسیده است. همچنین رسول پناه قول داده که قرارداد رسن را تمدید خواهند کرد اما درباره جزئیات این پروژه دشوار چیزی نگفت. بشار بابت فصول کذشته هم مبالغ قابل توجهی طلبکار است ضمن اینکه باشگاه مجبور است برای تمدید از او تخفیف بگیرد. رسول پناه همچنین اعلام کرد رقم قرارداد اوساگونا 150 هزار دلار است که 45 درصد آن تا الان پرداخت شده است.
 
یحیی 7 بازیکن جدید می‌خواهد
 
با اعلام رسمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی مسئول کادر فنی این تیم لیستی در اختیار مدیریت باشگاه گذاشته و برای فصل آینده 7 بازیکن جدید می‌خواهد. رسول پناه گفته در زمان نقل و انتقالات که بین 6 شهریور تا 24 آبان است کارهای لازم را انجام می‌دهیم. پیش از این شنیده شده بود بازیکنانی مثل دانیال اسماعلیی‌فر، سعید آقایی و شهریار مغانلو جزو گزینه‌های یحیی هستند.
 
300-400 هزار دلار بدهند بروند
 
با اعلام مهدی رسول پناه هر بازیکنی از پرسپولیس که پیشنهاد خارجی دارد و دوست دارد ترانسفر شود می‌تواند با پرداخت 300 تا 400 هزار دلار طبق آنچه در بند قراردادش وجود دارد از این تیم جدا شود.
این مسأله البته در مورد نفراتی مثل مهدی ترابی صدق می‌کند که با باشگاه قرارداد دارند اما مثلاً علیپور به راحتی می‌تواند جدا شود.
رسول پناه اعلام کرد هر بازیکنی خواستار جدایی است باید باشگاه خواهان او نامه رسمی درخواست‌شان را برای باشگاه بفرستند و به نظر می‌رسد هنوز علاقه‌مندی تیم چینی و قطری برای قرارداد با علیپور و ترابی قطعی نشده است.
 
طلب بازیکنان
25 درصد + پاداش قهرمانی
 
با اعلام مهدی رسول پناه تاکنون 75 درصد از دستمزد بازیکنان برای فصل جاری پرداخت شده ضمن اینکه بازیکنان از فصل گذشته هم مطالباتی داشته‌اند که آنها را هم باشگاه تسویه کرده‌ است.با این حساب فقط پاداش قهرمانی مانده و باقیمانده مطالبات یعنی 15 درصد باقیمانده را در پایان فصل پرداخت خواهند کرد. البته درصد پاداش در قرارداد هر بازیکن متفاوت است که در زمان مناسب نسبت به آن اطلاع‌‌رسانی خواهد شد.
 

Page Generated in 0.0050 sec