printlogo


کد خبر: 213306تاریخ: 1399/5/25 00:00
گل گهر سیرجان – پرسپولیس، 20:45
تحت تأثیردربی یا فرار از انتقادها؟
با توجه به جام حذفی و اینکه حدود ده روز بعد دربی فوق‌العاده حساسی پیش روی تیم یحیی است شاید بازیکنانش را برای آن مسابقه حساس و سرنوشت ساز حفظ کند

پرسپولیس که چهار هفته زودتر قهرمانی‌اش را قطعی کرده و جام را هم بالای سر برده برای کامل کردن خانه‌های جدول مجبور است آخرین بازی خارج از خانه‌اش را مقابل تیمی برگزار کند که همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند و قطعاً با انگیزه و اشتیاق بیشتری به این مسابقه قدم خواهد گذاشت.
تیم مجید جلالی که بعد از شروع دوباره لیگ سه باخت متوالی متحمل شده بود و کاندیدای جدی سقوط به نظر می‌رسد در چهار بازی اخیرش سه برد داشته و فولاد بالای جدولی را هم متوقف کرده تا با شرایطی فوق‌العاده پا به این مسابقه بگذارد.
گل گهر که اتفاقا در بازی‌هایی پرگل و هیجان‌انگیز سه پیروزی اخیرش را به دست آورده موفق شده تا رده یازدهم جدول خودش را بالا بکشد اما با منطقه سقوط فقط سه امتیاز فاصله دارد و برای قطعی کردن بقایش به تمام امتیازات مسابقه امشب نیاز دارد.
پرسپولیس در حالی به سیرجان رفته که باخت مقابل ذوب‌آهن بسیاری از رکوردهای این تیم را خراب کرد هر چند حتی این باخت نیز نمی‌تواند قهرمانی قاطعانه سرخ‌ها را زیر سؤال ببرد.
با این حال آنچه هواداران و دوستداران پرسپولیس را نگران کرده نتیجه بازی ذوب‌آهن و خراب شدن رکوردهای تیم مبحوب‌شان نیست بلکه از این می‌ترسند تا شاگردان یحیی به سبب آنچه پیش‌تر محقق کرده‌اند با انگیزه پایین‌تر به مصاف حریف بروند.
از سوی دیگر با توجه به قرعه جام حذفی و اینکه حدود ده روز بعد از این مسابقه دربی فوق‌العاده حساسی در نیمه نهایی جام حذفی پیش روی تیم یحیی است شاید بازیکنان خودشان را برای آن مسابقه حساس و سرنوشت ساز که خیلی زود کری‌هایش داغ شده حفظ کنند.
پیش‌تر و در دو مسابقه قبلی مقابل نساجی و ذوب‌آهن بحث این پیش آمده بود که شاید گل محمدی در بازی‌های فرمالیته باقیمانده لیگ برتر به نفراتی که کمتر بازی کرد‌ه‌اند میدان دهد اما علاقه مندی او و تیمش به کسب رکوردها و البته بستن راه انتقاد تیم‌های ته جدولی باعث شد تا پرسپولیس با تمام قوا به مصاف حریفانش برود. حالا اما شرایط عجیبی برای کادر فنی پرسپولیس به وجود آمده؛ اگر یحیی تیمش را با تمام قوا به میدان سیرجان بفرستد احتمال مصدومیت ستاره‌هایش در آستانه دربی حساس جام حذفی وجود دارد اما اگر با نفرات ذخیره‌اش به میدان برود سایر تیم‌های فانوس به دست معترض خواهند شد که چرا چنین تصمیمی گرفتید آنگاه باید منتظر هجمه‌ها و حاشیه‌های جدیدی علیه پرسپولیس باشیم.
به نظر می‌رسد پرسپولیس برای این مسابقه باز هم محمد نادری را در اختیار نداشته باشد یا حداقل در ترکیب اصلی این مدافع چپ را نبینیم ضمن اینکه وضعیت بشار رسن هم مشخص نیست اما در سوی مقابل ظاهراً تیم جلالی با انگیزه و توان حداکثری به این میدان قدم خواهد گذاشت.
 

Page Generated in 0.0061 sec