printlogo


کد خبر: 213291تاریخ: 1399/5/25 00:00
سرمربی تیم علاوه بر ترابی، خواستار تمدید با همه بازیکنان شده است
مطهری : خیلی خوب شد که به استقلال خوردیم

ناصرقراگزلو     

حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس از قرعه تیمشان و رویارویی با استقلال در جام حذفی ابراز رضایت می‌کند. مربی پرسپولیس در گفت و گو با ایران ورزشی در خصوص همه موارد ریز و درشت تیم توضیحات لازم را ارائه می‌دهد.
 
در خصوص قرعه و رویارویی با رقیب سنتی‌تان چه حرفی دارید، فکر نمی‌کنید اگر در فینال با رقیب دیرینه رودررو می‌شدید بهتر بود؟
من خودم شخصاً خیلی از قرعه استقبال می‌کنم چون معتقدم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه تیم‌ها را شکست دهد و قهرمان شود. در حال حاضر هم تمام حواس ما به این نکته معطوف است که دو بازی لیگ و دو بازی جام حذفی را ببریم و بعد از پایان لیگ به امید خدا جام حذفی را هم با قهرمانی سپری کرده و قهرمان شویم. دو تیم دیگر هم جدا از استقلال همگی تیم‌های خوبی هستند و ما برای آنها هم احترام قائل هستیم.
رویارویی با آقای گل لیگ و مهار خط حمله استقلال در نیمه نهایی نگرانتان نمی‌سازد؟
رویارویی با هیچ بازیکن و تیمی ما را نگران نمی‌سازد چون ما قهرمانیم. نگاه ما هم به داشته‌های تیم خودمان است و به تیم رقیب کاری نداریم. در فوتبال اعتقاد زیادی به کار تیمی داریم و  با توجه به این مسأله سعی می‌کنیم که قدرت خودمان را به حریف تحمیل کنیم.
اما موضوع بی‌انگیزگی تیم قهرمان و شکست مقابل ذوب‌آهن نگرانی‌هایی را در خصوص بازی‌های پایانی لیگ و جام حذفی به وجود آورده.
در بازی مقابل ذوب‌آهن ما باختیم اما جدا از نیمه اول این دیدار که خوب نبودیم در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم و چند فرصت گلزنی خلق کردیم و با بدشانسی بازی را باختیم. تمام این موارد را گفتم که ثابت کنم پرسپولیس بی‌انگیزه نشده است و بازیکنان ما حتماً برای موفقیت‌های بعدی بیشتر تلاش می‌کنند. در نمونه‌های خارجی هم البته تیم‌هایی مانند لیوپول هستند که بعد از قهرمانی سه باخت بد کسب کرد و به عنوان مثال از تیمی مانند من سیتی هم چهار گل دریافت کرد اما با وجود تمام مسائلی که در خصوص آنها توضیح دادم باید بگویم که چه خوب شد به استقلال خوردیم چون بازی دربی همیشه برای بازیکنان ما انگیزه و شور و حرارت بیشتری به وجود می‌آورد از همین رو اتفاقاً بازیکنان ما خیلی باانگیزه هستند و برای بازی دربی لحظه شماری می‌کنند.
فکر می‌کنید مانند فصل قبل در جام حذفی و سوپرجام هم قهرمانی لیگ‌تان را تکرار کنید؟
ما به پرسپولیس آمدیم که قهرمانی‌های تیم را ادامه دهیم و به امید خدا و تلاش بازیکنان باز هم جام‌های بعدی را کسب خواهیم کرد و با یک قهرمانی اصلاً  قهرمانی‌های پرسپولیس به اتمام نمی‌رسد بلکه دور جدید قهرمانی‌های پرسپولیس بعد از پوکر تازه شروع شده است.
قادر به شکستن رکورد امتیازی برانکو در لیگ شانزدهم که با 66 امتیاز بود هستید؟
ما بازی به بازی جلو می‌رویم و اعتقاد داریم که همراه بازی‌های خوب رکورد هم شکسته می‌شود. 
در خصوص داوری بازی دربی حرف خاصی ندارید؟
در سه چهار هفته اخیر اتفاقات داوری به سود استقلال رقم خورده اما این مسأله به نظرم تعیین شده نیست ضمن اینکه من معتقدم در بازی نیمه نهایی جام حذفی باید آنقدر محکم به مصاف حریف برویم که هیچ موضوعی نتواند مانع موفقیت ما شود.
چرا سرمربی تیم پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواسته که فقط قرارداد ترابی را تمدید کنند؟!
در این خصوص خوب اطلاع رسانی نشده است چون سرمربی تیم گفته که به همه بازیکنان برای فصل آینده احتیاج دارد و از باشگاه خواسته با همه بازیکنانی که قراردادشان تمام شده تمدید شود. در این بین اما بد اطلاع رسانی شد و فقط نام ترابی برای ماندن و تمدید برجسته شد در حالی که سرمربی تیم گفته قرارداد همه بازیکنان تمدید شود.
برای جذب دروازه‌بان جدید هم نام چند دروازه‌بان مطرح شده که با آنها به توافق رسیده‌اید؟
واقعاً تعجب می‌کنم چند وقتی است بعضی‌ها برای تیم ما لیست تعیین می‌کنند. چند بازیکن در ذهن ما هستند اما هنوز با هیچ بازیکنی صحبت نکردیم چون تمرکزمان روی اتمام لیگ و جام حذفی است اما به هر صورت هر چه که هست باید گلر داخلی در نقل و انتقالات جذب کنیم.
در خصوص رویارویی با تیم گل گهر و بازی با تیمی که با اندیشه‌های استادتان به مصاف پرسپولیس می‌آید چه صحبتی دارید؟
برای آقا مجید و تیم گل گهر احترام زیادی قائل هستم. به تفکرات ایشان آشنایی کامل داریم و با وجود احترامی که قائل هستیم تلاش خواهیم کرد که سه امتیاز را بگیریم و با دست پر از سیرجان به تهران برگردیم.

Page Generated in 0.0063 sec