printlogo


کد خبر: 213284تاریخ: 1399/5/25 00:00
دروغ می‌گویند؛ قرارداد دیاباته از برانکو کمتر است
مومنی: باید از این پیکان ترسید
بازیکنان استقلال همیشه شأن و منزلت این تیم را حفظ کرده و به حاشیه نمی‌پردازند. خیلی بد است بزرگترها طوری حرف ‌بزنند که جو را به هم بریزند

مهدیه دریابیگی   

استقلال باید امشب به مصاف تیم پیکان برود، تیم ته جدولی که برای سقوط نکردن می‌جنگد و همین نکته باعث می‌شود که کار استقلال در این بازی یکی مانده به آخر لیگ سخت شود اما استقلال برای گرفتن سهمیه آسیا می‌جنگد و نباید برای اینکه از رقبا عقب بیفتد در این بازی امتیاز از دست بدهد، در این میان اما چند نکته مهم هم وجود دارد. استقلال در قرعه جام حذفی حریف پرسپولیس شد و همین قرعه تبعاتی داشت که این روزها حاشیه‌های زیادی برای استقلال به وجود آورده، در کنار این قرعه حساس باید به لو رفتن قرارداد بیش از 10 میلیاردی دیاباته هم اشاره کرد که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. محمد مومنی رئیس سابق آکادمی استقلال در خصوص بازی امشب این تیم و همچنین حواشی به وجود آمده صحبت می‌کند.
استقلال امشب باید به مصاف تیم پیکان برود، نظرتان در خصوص این بازی چیست؟
بازی استقلال و پیکان سخت‌تر از بازی دربی است.
چرا؟!
چون تیم پیکان در آستانه سقوط قرار دارد و انگیزه زیادی دارد که حتی یک امتیاز از استقلال بگیرد. برای استقلال هم از دست دادن امتیاز یعنی از دست دادن سهمیه آسیایی. فرهاد باید تمام هم و غم خود را بگذارد تا رو دست نخورد. کما اینکه پیکان یک آنالیزور خوب دارد که تمام نکات را به ویسی انتقال می‌دهد. باور کنید الان پیکانی‌ها بازیکنان استقلال را بهتر از خودشان می‌شناسند و پیکان متخصص بردن تیم‌های بزرگ است. باید اینطور بگوییم که از این پیکان باید ترسید و مجیدی باید حتماً با برنامه تیمش را وارد زمین کند.
استقلال در قرعه جام حذفی رقیب پرسپولیس در بازی نیمه نهایی شد و با حرف‌های سرپرست پرسپولیس از چند روز قبل جو بدی راه افتاده است! نظرتان در خصوص حاشیه‌ای که از همین حالا پرسپولیسی‌ها راه انداختند، چیست؟
همیشه بچه‌های استقلال شأن و منزلت این تیم را حفظ کرده و به این مسائل نمی‌پردازند. خیلی بد است بزرگترهایی که باید الگوی بازیکنان جوان باشند اینطوری حرف می‌زنند و جو را به هم می‌ریزند. این نوع حرف زدن لطمه می‌زند به جامعه فوتبال. ‌ای کاش توان شخصیتی‌شان را بالا ببرند و باشگاه خودشان را زیر سؤال نبرند. باید حرف سنجیده زد نه حرف بی‌پایه و اساس. در مورد بازی دربی هم باید بگویم این راحت‌ترین دربی برای فرهاد خواهد بود.
چرا؟
استقلال انگیزه زیادی برای قهرمانی دارد در حالی که تیم رقیب شرایطی عکس استقلال دارد. غیر از این موضوع، استقلالی‌ها در حال حاضر به اعتماد به نفس بالایی رسیدند و با تفکرات مجیدی دو برد عالی مقابل سپاهان داشتند. استقلال در حال حاضر خیلی روان و خوب بازی می‌کند و بازیکنانش ولع زیادی برای بردن دارند. امیدوارم استقلال مثل همیشه با شخصیت بالا با همان دوندگی مقابل حریف خودش بازی کند تا جواب حرف‌های نسنجیده آقایان را داخل زمین بدهیم. استقلال می‌تواند بدون مشکل در این دربی برنده میدان باشد.
استقلال این روزها با مشکلی مواجه شده که پیش از این هم در روزهای حساس مواجه شده بود. یک بار دیگر سر بزنگاه و زمانی که این تیم به امتیاز نیاز دارد، قرارداد بازیکنش لو رفته، به نظر شما نباید در این شرایط حساس مسئولان باشگاه برخورد جدی با فرد خاطی داشته باشند؟
این کارها هماهنگ شده است. مگر می‌شود قرارداد برانکو کمتر از دیاباته باشد؟ آقایان اینطور می‌گویند در حالی که فیفا حرف درست را می‌زند. چرا قرارداد بازیکنان پرسپولیس لو نمی‌رود؟ چون کسانی از لو رفتن قرارداد بازیکنان استقلال سود می‌برند؛ حالا ببینید نارضایتی شیخ چه ضربه‌ای به بازی او بزند. باید جلوی اینکارها گرفته شود.
 

Page Generated in 0.0047 sec