printlogo


کد خبر: 213280تاریخ: 1399/5/25 00:00
چاه استقلال

هومن جعفری   

این چاه بدهای برجای مانده از مدیران استقلال تمام نمی‌شود. شفر و بویان و پاختاکور و دیگر پرونده‌های بین‌المللی این باشگاه انگار قرار نیست به سرانجام برسد! واقعاً باید یک تشکر جانانه داشته باشیم از مدیران قبلی باشگاه بابت این همه اهمال و بدهی و سوءمدیریت! دمتان گرم!
 گزینه فقط هومن
یعنی اتلتیکویی که از لایپزیش بخوره، به درد عمش می‌خوره! آقای ال چولو! آقای سیمئونه! حیا کن و رها کن که اینکاره نیستی! آدم اگر مربی باشد می‌رود به لایپزیش و ناگلمان می‌بازد که اسمش بیشتر به درد تبلیغ قوطی کنسرو می‌خورد! دیگر وقتش رسیده که شما بیایی بیرون و بروی مربی یک تیم درپیتی در لیگ قطر و امارات را بر عهده بگیری و آخر عمری شفر وار یک مایه‌ای به جیب بزنی! 
خبر نقل و انتقالاتی: از هومن افاضلی به عنوان یکی از نامزدهای مربیگری این تیم اسم برده می‌شود!
نان پدر
باشگاه شنژن چین بعد از اخراج دونادونی، یوردی کرایف را به عنوان سرمربی انتخاب کرده! ما بودیم همان دونادونی را نگه می‌داشتیم. این آدم تا بازیکن بود نان بابایش را خورد! در مربیگری هم چیزی نمی‌شود!
دل خنکی
ویسی، سرمربی پیکان: «در نیمه دوم بازی با تیم تراکتور در تبریز داور مسابقه یک خطای ۱۰۰ درصد را برای ما نگرفت که من از لب خط با صدای بلند گفتم خطا بود و آقای کرمانشاهی دوان‌دوان به سمت من آمد و با لحن جدی و غیر دوستانه گفت: «حرف نزن!» که در آن فشار مسابقه، عصبی شده و پاسخ دادم «برو بابا با این داوری!» و ایشان به بنده کارت قرمز نشان داد. ما سال‌هاست مربیگری می‌کنیم و می‌بینیم در کنار زمین یا بیرون از این محیط از چه کلماتی استفاده می‌شود و به نظرم گفتن «برو بابا» کارت قرمز نداشت. اگر قوانین واقعاً برای همه یکسان باشد، پس برخی در این فوتبال باید به صورت مادام‌العمر محروم شوند.»
نتیجه اخلاقی: به مربیان عزیز توصیه می‌کنیم همان بازی اول گربه را دم حجله بکشند و جای برو بابا و این سوسول بازی‌ها، مرد و مردانه حرف‌شان را بزنند! یا داور می‌ترسد یا اگر هم محروم شدید حسرت نمی‌خورید که کاش حداقل دلمان خنک می‌شد!
 

Page Generated in 0.0133 sec