printlogo


کد خبر: 213264تاریخ: 1399/5/25 00:00
مصاحبه

بوناچیچ: هیچ تفکری به جز بردن یا مساوی نداریم 
 
لوکا بوناچیچ سرمربی کروات ذوب‌آهن می‌گوید تیمش برای کسب حداقل یک امتیاز به قائمشهر رفته. لوکا درباره بازی حساس مقابل نساجی توضیح می‌دهد: «ما هیچ تفکری به جز بردن یا مساوی کردن در این بازی نداریم، چون جایگاهی در جدول رده‌بندی داریم که اجازه چنین تفکری را به ما نمی‌دهد که جدی نباشیم. از طرف دیگر تیم ما توانایی لازم را برای گرفتن نتیجه خوب دارد.» بوناچیچ در مورد نساجی و اینکه آیا شناختی از این تیم دارد یا نه، می‌گوید: «این تیم را به خوبی می‌شناسیم. مهاجمین خوبی در این تیم حضور دارند. تیم قدرتی، جنگنده و درگیرشونده است. پاس‌های مستقیم زیادی می‌دهند ولی ضعف‌هایی هم دارند که از آنها استفاده خواهیم کرد.» سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با بازی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر هم توضیح می‌دهد: «من فکر می‌کنم نساجی چون تنها تیمی است که در زمین چمن مصنوعی بازی می‌کند، به نسبت تیم‌های دیگر یک برتری از پیش تعیین شده دارد. آنها به چنین زمینی عادت دارند ولی ما نداریم. ما همیشه روی چمن طبیعی تمرین می‌کنیم و این انتقال اصلاً کار ساده‌ای نیست. به هر حال اما این قانون وجود دارد و باید بازی کنیم.»
 
تارتار: داوران ما را یک تیم خنثی می‌بینند
 
نفت مسجدسلیمان امروز در یک بازی سخت باید به مصاف تیم سایپا برود که برای فرار از سقوط به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره این بازی می‌گوید: «بازی سختی است چون سایپا خطر سقوط را احساس می‌کند و انگیزه زیادی دارد. این تیم در هفته‌های گذشته نتایج خوبی به دست آورده و ما کار سختی داریم. با این حال و با توجه به نتایج هفته‌های گذشته مصمم هستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. از مسئولان هم می‌خواهیم به قولی که دادند عمل کنند. روز بیست و هشتم همین ماه قرار است بیست درصد به بازیکنان پرداخت کنند. امیدوارم به قول خودشان عمل کنند و تیم را در شرایط بحرانی قرار ندهند. ما مسابقات حذفی و لیگ را پیش رو داریم. ان‌شاءالله مشکلات حل شود و ما نتایج خوب گذشته را ادامه دهیم.» تارتار با انتقاد نسبت به قضاوت‌های هفته اخیر توضیح می‌دهد: «در دو هفته گذشته با توجه به اینکه تیمی هستیم که نه سقوط می‌کنیم و نه سهمیه می‌گیریم داورها به چشم تیم خنثی به ما نگاه می‌کنند. در  بازی با فولاد یک پنالتی را برای ما نگرفتند و گل سوم گل‌گهر هم در شرایط آفساید به ثمر رسید. داوران اشتباهات تأثیرگذاری داشتند و امیدوارم در بازی‌های بعدی این اتفاقات نیفتد و داوران دقت بیشتری داشته باشند.»
 
 مربی پیکان: نوبت ما بود میزبان استقلال باشیم
 
با توجه به اینکه عبدالله ویسی چند هفته‌ای است در کنفرانس‌های خبری حضور پیدا نمی‌کند این بار احمد کعبیان‌پور دستیار او به بازی حساس پیکان مقابل استقلال می‌پردازد. مربی پیکان درباره این بازی حساس از هفته بیست و نهم می‌گوید: «دو تیم بازی بسیار مهمی پیش رو دارند چراکه استقلال به دنبال کسب سهمیه آسیایی است و ما هم می‌خواهیم نمایشی داشته باشیم تا از سقوط جلوگیری کنیم. با تمام نفرات و احساس مسئولیتی که داریم، می‌خواهیم مقابل استقلال حاضر شویم و نتیجه بگیریم. با توجه به اینکه بازی رفت که پیکان میزبان بود و در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ای‌ کاش مسابقه امروز را در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌کردند تا تعادل برقرار شود ولی تصمیمی است که رئیس سازمان لیگ گرفته و ما به آن احترام می‌گذاریم.» کعبیان‌پور درباره اهداف پیکان مقابل استقلال هم توضیح می‌دهد: «همانطور که پیکان به دنبال پیروزی، جلوگیری از سقوط و کامل کردن کار خود در لیگ برتر است، فکر می‌کنم تیم بزرگ استقلال هم برای اینکه جزو بالای جدولی‌ها قرار بگیرد، تلاش می‌کند ولی تنها هدف ما در این بازی رسیدن به برد است.» مربی پیکان درباره شانس بقای این تیم در لیگ برتر هم می‌گوید: «ما به غیر از اینکه امیدوار هستیم، می‌دانیم صددرصد تیم ما در لیگ برتر می‌ماند چراکه همه مسئولیت‌پذیر هستند و بازیکنان پیکان می‌دانند در چه شرایطی قرار داریم و نمی‌توانیم یک قدم عقب برویم و فقط رو به جلو را نگاه می‌کنیم. بازی با استقلال هم سه امتیاز خاص خود را دارد که با احترام به تیم حریف و باشگاه قبلی خودم، امیدوار هستم به برتری برسیم.»

Page Generated in 0.0055 sec