printlogo


کد خبر: 213257تاریخ: 1399/5/25 00:00
برنامه‌های تابستانی یووه
پوگبا و زاپاتا می‌آیند؟

گزارش
 
اگرچه یوونتوس در فصل 20-2019 به مقام قهرمانی رقابت‌های سری آ دست یافت و نهمین اسکودتوی متوالی خود را کسب کرد اما هواداران بیانکونری عملکرد تیم‌شان را بسیار ضعیف تلقی می‌کنند؛ موضوعی که حتی باعث شد مائوریتزیو ساری تنها پس از گذشت تنها یک فصل از هدایت تیم تورینی برکنار شود.
 بعد از اخراج ساری، باشگاه فوراً آندره‌آ پیرلو را روی نیمکت نشاند و حالا به نظر می‌رسد که سرمربی جوان ایتالیایی که پیش از این قرار بود هدایت تیم جوانان یووه را برعهده بگیرد، قصد دارد تحول عظیمی در این باشگاه به وجود بیاورد و در این راستا روزنامه توتو اسپورت خبر داده بود، او هفت بازیکن را در لیست فروش قرار داده است.
طی روزهای گذشته بلیز ماتوئیدی به اولین بازیکنی تبدیل شد که از یوونتوس جدا شد و به تیم دیوید بکام یعنی اینتر میامی پیوست. حالا سایت گل مدعی شده در راستای تحولاتی که پیرلو به دنبال آن است، یوونتوس به دو بازیکن دیگر خود یعنی سامی خدیرا و گونسالو ایگواین اعلام کرده که دیگر هیچ نیازی به آنها ندارد و می‌توانند این تیم را ترک کنند.
همچنین جلسه‌ای شش ساعته میان پیرلو با آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه و پاول ندود نایب رئیس و فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس برگزار شده که نتیجه این جلسه حمایت از کریستیانو رونالدو برای ماندن در تورین بوده است، بازیکنی که پس از حذف یووه از لیگ قهرمانان اروپا شایعه جدایی‌اش از جمع راه‌راه‌پوشان و پیوستن او به پاری سن ژرمن و حتی بارسا مطرح شده است.
همچنین گفته می‌شود پائولو دیبالا که اخیراً عنوان ارزشمندترین بازیکن سری A در فصل 20-2019 را به خود اختصاص داد، ممکن است قربانی تأمین بودجه برای خرید بازیکنان جدید شود. بر اساس گزارش روزنامه توتو اسپورت، یوونتوس ممکن است دیبالای 26ساله را به‌عنوان بخشی از رقم خرید پل پوگبا به منچستریونایتد پیشنهاد دهد.
پیرلو برای پست مهاجم نوک به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب است. پیش از این ساری خواهان اضافه شدن آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی ناپولی به بانوی پیر بود که پیرلو هم نیم‌نگاهی به او دارد؛ با این حال، گفته می‌شود دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی آتالانتا گزینه اول یوونتوس برای پست مهاجم نوک است، اما آتالانتا تمایلی به فروش او ندارد. رائول خیمنس مهاجم مکزیکی ولورهمپتون و ادین ژکو مهاجم بوسنیایی رم نیز دیگر گزینه‌های مدنظر یوونتوسی‌ها هستند.
 

Page Generated in 0.0058 sec