printlogo


کد خبر: 213255تاریخ: 1399/5/25 00:00
خبر

چراغ سبز لورکوزن به چلسی
هاورتز، ستاره 100میلیون یورویی
 
چلسی که برای فصل آینده تیمو ورنر را به ترکیب خود اضافه کرده، اکنون می‌تواند یک ستاره دیگر بوندس لیگا را هم به بخش هجومی خود اضافه کند، به شرط اینکه حاضر شود 100میلیون یورو بپردازد.
با اینکه در روزهای گذشته گفته می‌شد، بایر لورکوزن تمایل چندانی به واگذاری کای هاورتز پدیده پرخواهان خود به چلسی یا هر تیم دیگری ندارد ولی صحبت‌های اخیر رودی فولر نشان می‌دهد که هر بازیکنی، قیمت خودش را دارد.
هاورتز یکی از پرخواهان‌ترین پدیده‌های جوان اروپا است و چند ماهی است که باشگاه چلسی تلاشی همه‌جانبه را برای خرید او آغاز کرده. اما بایر لورکوزن اخیراً صحبت‌هایی مطرح کرده بود مبنی بر اینکه تمایلی برای از دست دادن این دارایی باارزش خود ندارد. اما رودی فولر مدیر ورزشی بایر لورکوزن در مصاحبه‌ای با نشریه آلمانی کیکر به چلسی در باغ سبز نشان داد و گفت هاورتز در صورتی که پیشنهاد مناسبی ارائه شود، می‌تواند باشگاه لورکوزن را ترک کند. اشاره فولر به پرداخت 100میلیون یورویی است که لورکوزن می‌خواهد.
فولر به نشریه کیکر گفت: «در مورد کای هاورتز هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده. ما با کای هاورتز و مدیر برنامه‌های او یک توافق روشن و واضح داریم که بر اساس آن تنها در شرایطی مشخص امکان جدایی او از بایر وجود دارد. در غیر این صورت او با ما خواهد ماند.»
اما هاورتز بدون شک خواهان پیوستن به چلسی است. او هم به بازی در لیگ برتر و هم به آبی‌های لندن و سرمربی‌اش فرانک لمپارد علاقه دارد و هم خواهان بازی کردن در چمپیونزلیگ است. اتفاقی که اگر فصل آینده در لورکوزن بماند برایش ممکن نخواهد بود. به همین خاطر است که چلسی از بابت جذب او اطمینان خاطر دارد‌، به خصوص با توجه به اینکه در روزهای اخیر به صورت شفاهی از هاورتز قول گرفته. چلسی به درخواست فرانک لمپارد به دنبال جذب یک دفاع چپ و یک دروازه‌بان است ولی فعلاً دست نگه داشته تا بعد از جذب هاورتز با توجه به بودجه باقیمانده خود برای این پست‌ها تصمیم بگیرد. این نشان‌دهنده میزان علاقه چلسی به جذب این پدیده آلمانی است.
کای هاورتز در حال حاضر به تعطیلاتی دو هفته‌ای رفته. او روز بیست و هشتم آگوست به لورکوزن برمی‌گردد تا در تست کرونای این باشگاه شرکت کند. بهترین تاریخ برای چلسی این است تا کار را تمام کرده و هاورتز را راهی لندن کند.
میشائیل بالاک ستاره سابق آلمانی چلسی هم اخیراً درباره هاورتز گفته بود: «من صد درصد مطمئنم که فرانک لمپارد از جذب کای هاورتز کوتاه نخواهد آمد. او بازیکنانی که مقابل دروازه حریف واقعاً خطرناکند را دوست دارد و در حال حاضر چنین بازیکنی کمتر پیدا می‌شود.»
 
پاری سن ژرمن، مهاجم منچستر
را می‌خواهد
 
پایگاه خبری «فوت مرکاتو» فرانسه مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نسبت به خدمت گرفتن اودیون ایگالو از منچستریونایتد علاقه‌مند است و به این منظور تماس‌های اولیه را با مدیر برنامه‌های این مهاجم نیجریه‌ای گرفته است.
ژان ویلی اِنگوما مدیر برنامه‌های ایگالو هم ضمن تأیید این خبر گفت که لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن در روزهای اخیر تماس‌هایی با او داشته است.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جانشینی مناسب برای ادینسون کاوانی اروگوئه‌ای است و ایگالو 31 ساله را گزینه‌ای مناسب و در دسترس می‌بیند. اودیون ایگالو که در ژانویه 2020 با قرارداد قرضی ششماهه از شانگهای شنهوای چین به منچستریونایتد پیوست، عملکردش در نیم‌فصل دوم به اندازه‌ای خوب بود که مدیران باشگاه منچستریونایتد را برای تمدید قراردادش تا ژانویه 2021 متقاعد کرد.
مهاجم پیشین تیم‌های اودینزه، گرانادا و واتفورد، از زمان پیوستن به جمع شیاطین سرخ در 18 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته که حاصل آن پنج گل زده و یک پاس‌گل بوده است.
 

Page Generated in 0.0053 sec