printlogo


کد خبر: 213253تاریخ: 1399/5/25 00:00
خبر

جوکوویچ در اوپن آمریکا مسابقه می‌دهد: تصمیم آسانی نبود
 
نواک جوکوویچ، تنیسور شماره یک دنیا گفته که در رقابت‌های اوپن آمریکا بازی خواهد کرد. این بازی‌ها دو هفته دیگر در نیویورک آغاز خواهد شد. رافائل نادال، قهرمان دوره پیش این رقابت‌ها، تصمیم گرفته به دلیل نگرانی‌هایش در زمینه شیوع ویروس کرونا، در این بازی‌ها حضور پیدا نکند. راجر فدرر که پنج بار قهرمان این رقابت‌ها شده هم از ناحیه زانو مصدوم است و تحت عمل جراحی قرار گرفته است. جوکوویچ دو ماه پیش گفته بود که در رقابت‌های اوپن آمریکا، پروتکل‌های بهداشتی بیش از حد رعایت خواهد شد. او حالا می‌گوید: «این تصمیم آسانی نبود اما اینکه دوباره در یک رقابت حضور داشته باشم من را واقعاً ذوق‌زده می‌کند.» جوکوویچ 33ساله امروز به آمریکا می‌رود تا در اوپن غربی و جنوبی هم بازی کند. این مسابقات این بار به جای سینسیناتی در نیویورک برگزار می‌شود و پیش از اوپن آمریکا خواهد بود. قرار است هر دو تورنمنت بدون حضور تماشاگران باشند و بازیکنان هم باید مقررات سفت و سختی را رعایت کنند. با این حال، چند بازیکن مانند نادال از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده‌اند، از جمله نیک کرگیوس از استرالیا و اشلی بارتی، تنیسور شماره یک زنان. اندی ماری، تنیسور شماره یک سابق دنیا هم احتمالاً در این رقابت‌ها حضور می‌یابد. او از وایلد کارت برای این حضور استفاده خواهد کرد. جوکوویچ مسابقاتی به نام تور آدریا برگزار کرد که در آن، آزمایش کرونای او و سه بازیکن دیگر مثبت شد. او پس از آن بازی‌ها عذرخواهی کرد و گفت که برگزاری آن بازی‌ها بیش از حد زود بوده است.
 
 
دستمزد 220 هزار پوندی آرسنال برای ویلیان
 
ویلیان به عنوان بازیکن آزاد به آرسنال رفته  و هفته‌ای 220 هزار پوند دستمزد می‌گیرد. دیلی میل گزارش داد قرارداد این برزیلی 32 ساله دیروز امضا شد و اگرچه دستمزد او از چلسی کمتر است اما با در نظر گرفتن پاداش‌ها، رقم بسیار قابل توجهی دریافت می‌کند. این ارقام اما بسیاری را شگفت‌زده کرده چون هفته گذشته آرسنال اعلام کرد قصد دارد 55 نفر از کارکنان خود را تعلیق کند و عده‌ای می‌گویند اعلام رسمی انعقاد قرارداد با ویلیان برای همین به تأخیر افتاده که آرسنال آن را رد کرده است. به هر حال پرداخت حدود 35 میلیون پوند برای بازیکنی پا به سن گذاشته که ممکن است قراردادش را برای سال چهارم هم تمدید کند، خشم هواداران را برخواهد انگیخت. اگر اتفاق خاصی نیفتد، ویلیان که سابقه دو قهرمانی لیگ برتر در دوران پرافتخارش در چلسی را دارد، می‌تواند ظرف چند روز آینده تمرین با هم‌تیمی‌های جدیدش را شروع کند؛ لیگ برتر فصل آینده از 22 شهریور آغاز می‌شود.
 
مورینیو قصد بازنشستگی ندارد
 
ژوزه مورینیو فعلاً قصد بازنشستگی ندارد. مربی 57 ساله تاتنهام که نهمین تجربه مربیگری خود را سپری می‌کند، نزدیک به دو دهه روی نیمکت بوده اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای کنار رفتن از دنیای مربیگری ندارد. وقتی از او درباره بازنشستگی سؤال شد، پوزخندی زد، انگشتش را بالا برد، سرش را بالا انداخت و گفت نه. از این مربی پرتغالی همچنین سؤال شد که آیا بازی‌های خانگی را ترجیح می‌دهد یا خارج از خانه را که پاسخ داد: «شما در خانه شرایط بهتری برای پیروزی دارید برای همین فشار بیشتری برای پیروزی در خانه به شما وارد می‌شود. من جو منفی را دوست دارم. دوست دارم عده‌ای بر ضد من شعار بدهند. دوست دارم مقابل کسانی بازی کنم که از تیم رقیب حمایت می‌کنند.» مورینیو چند روز قبل نخستین خرید تابستانی خود برای تاتنهام را انجام داد و پیر امیل هویبرگ را با 15 میلیون پوند از ساوتهمپتون خرید.

Page Generated in 0.0043 sec