printlogo


کد خبر: 213245تاریخ: 1399/5/25 00:00
رسانه‌های ترکیه از فروش مدافع ایرانی پرده برداشتند
حسینی- سمپدوریا شایعه یا واقعیت؟

مجید حسینی آماده است تا از ترابزون اسپور جدا شود و پیراهن باشگاهی جدید را بر تن کند. رسانه‌های ورزشی در ترکیه چند وقتی است پیرامون یک پیشنهاد بزرگ برای مجید حسینی مطالبی را منتشر می‌کنند. نخستین بار یک ماه پیش بود که «بوراک ذیهنی» خبرنگار روزنامه گازتا دامگا ترکیه خبر از پیشنهاد دومیلیون یورویی سمپدوریا برای حسینی داد. طبق گفته‌های این خبرنگار، پیشنهاد اولیه این باشگاه ایتالیایی توسط مدیران ترابزون رد شده و آنها اعلام کرده‌اند که ارزش این مدافع، بیشتر از این مبلغ است.
طی یکی دو روز اخیر مجدداً اخبار پیشنهاد سمپدوریا به مجید حسینی در اکثر رسانه‌های ترکیه منتشر شد و گویا «احمد آقااوغلو» مالک باشگاه ترابزون اعلام کرده با دریافت مبلغ پنج میلیون یورو راضی به انتقال حسینی به ایتالیا می‌شود. هر چند ممکن است مبلغی نیز به سمپدوریا تخفیف بدهند. در رسانه‌های غیرمعتبر و محلی ایتالیا نیز به پیشنهاد سمپدوریا به حسینی اشاره شده است. رسانه محلی Genova 24 در خصوص نقل و انتقالات سمپدوریا مطلبی را به رشته تحریر در آورده که در مورد یکی از گزینه‌های مدنظر این باشگاه، به نام مجید حسینی اشاره کرده است. این رسانه نوشته است: «این روزها نام‌های عجیب و غریبی در اطراف باشگاه سمپدوریا شنیده می‌شود که یکی از آنها مجید حسینی مدافع مرکزی تیم ترابزون اسپور ترکیه است. بازیکن متولد 1996 که سابقه 13 بازی در تیم ملی ایران، از جمله سه بازی در جام جهانی روسیه را در کارنامه دارد، از گزینه‌های تیم سمپدوریا است.» همچنین رسانه طرفداری Sampnews24 که به انتشار اخبار مربوط به باشگاه سمپدوریا می‌پردازد در این زمینه نوشته است: «سمپدوریا از سال 2018 روی مجید حسینی نظر داشته است و اکنون باشگاه ترکیه‌ای حاضر به فروش مدافع خود است.» طبق گفته این رسانه، باشگاه ایتالیایی سمپدوریا در سال 2018 به خرید حسینی نزدیک بوده و سعی داشته او را از ترابزون اسپور خریداری کند. حسینی در 57 دیدار برای ترابوزان اسپور به میدان رفته و در مجموع دو گل زده و یک پاس گل داده است. در این فصل از حسینی  کمتر استفاده شده و به همین دلیل باشگاه ترکیه‌ای آماده فروش او است.  اما در هیچ کدام از رسانه‌های ایتالیایی، از مبلغ پیشنهادی سمپدوریا چیزی گفته نشده و نکته دیگر اینکه سایت‌هایی اخبار مربوط به حسینی را پوشش داده‌اند که از لحاظ صحت اخبار، اعتبار پایینی دارند. یکی از هواداران سمپدوریا در توئیتر و در خصوص شایعات پیوستن حسینی به این باشگاه ایتالیایی، با خطاب قرار دادن «آلفردو پدولا» خبرنگار روزنامه گاتزتا دلواسپورت، صحت و سقم شایعات پیوستن حسینی به سمپدوریا را جویا شده است و شاید همین که از منابع رسمی و معتبر در مورد این پیشنهاد خبری منعکس نشده، باعث شده هواداران سمپدوریا نیز در خصوص این پیشنهاد دچار تردید باشند. سمپدوریا در حال حاضر هفت مدافع هم پست با مجید حسینی را در لیست خود دارد که البته قرارداد مایو یوشیدا مدافع ژاپنی این تیم به اتمام رسیده است ولی شش مدافع دیگر این تیم قرارداد دارند. از مهم‌ترین مدافعانی که در سمپدوریا حضور دارند می‌توان به «جیسون موریو» مدافع سابق تیم‌های اینتر، بارسلونا، والنسیا و سلتاویگو اشاره کرد که به تازگی و با قراردادی سه ساله به سمپدوریا پیوسته است. او 28 بار برای تیم ملی کلمبیا بازی کرده است. عمر کولی مدافع 191 سانتیمتری و اهل گامبیا که این فصل 31 بار برای سمپدوریا به میدان رفت، از دیگر مدافعان مهم این تیم است که دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. جولیان چابوت آلمانی، دیگر مدافع سمپدوریا است که سال گذشته و با قراردادی پنج ساله از خرونینخن به این تیم پیوست. مدافع 22 ساله و 195 سانتیمتری، در این فصل 9 بار برای تیمش به میدان رفت.
لورنزو تونلی بازیکن 30 ساله و ایتالیایی، دیگر مدافع سمپدوریا محسوب می‌شود. تونلی که دائماً بین ناپولی و سمپدوریا در تردد بوده، فصل گذشته 9 بار در سری آ برای تیمش به میدان رفت. او نیز دو سال دیگر با سمپدوریا قرارداد دارد. الکس فراری و لورنسو سیمیچ دیگر مدافعان باشگاه ایتالیایی هستند که به ترتیب سه و یک سال دیگر با سمپدوریا قرارداد دارند. به هر حال باید دید با این حجم از ترافیک در خط دفاعی سمپدوریا، آیا این باشگاه ایتالیایی واقعاً برای جذب مجید حسینی مصمم است یا اخباری که منشأ آن در ترکیه بوده، بیشتر شایعاتی پیرامون این مدافع ایرانی است؟

Page Generated in 0.0060 sec