printlogo


کد خبر: 213037تاریخ: 1399/5/20 00:00
خبر




تمرین برای 6 بازیکن در روز تعطیل

تمرین ریکاوری پرسپولیس بعد از بازی با ذوب‌آهن روز شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و با وجود تعطیلی تمرین دیروز این تیم کریستین اوساگونا، مهدی ترابی، محمدنادری، بشار رسن، امیر روستایی و سعید حسین‌پور از ساعت 10 تا 12 با حضور در این ورزشگاه زیر نظر حمید مطهری تمرینات اختصاصی انجام دادند.
طبق نظر یحیی گل محمدی تمرین امروز هم تعطیل شد تا بازیکنان بیشتر استراحت کرده و از سه‌شنبه برای دیدار با گل گهر سیرجان که قرار است شنبه هفته آینده برگزار شود، تمرینات خود را آغاز کنند. البته بشار رسن هافبک عراقی این تیم که دیروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد، امروز هم زیر نظر پزشکان خواهد بود تا در صورت مثبت ارزیابی شدن وضعیتش، با شروع تمرینات گروهی پرسپولیس بتواند کنار سایر نفرات تمرین کند.

مدال و لباس بیرانوند
 برایش فرستاده می‌شود

جمعه شب یکی از بحث‌های حاشیه‌ای جشن قهرمانی پرسپولیس این بود که مدال قهرمانی علیرضا بیرانوند چگونه به دست او خواهد رسید. بیرانوند به شوخی گفته بود باشگاه مدال قهرمانی‌اش را به وحید امیری دوست همشهری‌اش بدهد چون فقط به او اطمینان دارد اما در تیم پرسپولیس همه با ذکر اینکه جای بیرو در جشن خالی است می‌گفتند این مدال را حتماً به دستش خواهند رساند. البته دیروز مصاحبه‌ای از بیرانوند منتشر شد که او رسماً از این مسأله ناراحت بود: «وقتی برای دریافت مدالم با باشگاه تماس گرفتم، به من گفتند مدال‌ها تمام شده است، منتظر باش تا پیگیری کنیم و از سازمان لیگ برایت بگیریم.» با این حال دیروز افشین پیروانی در مصاحبه‌ای گفت: «از بیرانوند تشکر می‌کنم زیرا وی از بازیکنان بزرگ باشگاه پرسپولیس بوده که در این مدت زحمات بسیار زیادی هم کشید. پیراهن مخصوص جشن قهرمانی و مدال وی دست من است و در اولین فرصت از طریق رابطی که خودش معرفی کند به دستش می‌رسانم.»

پیروانی دو تا مدال گرفت!

در مراسم جشن قهرمانی لیگ برتر که جمعه شب برگزار شد تقریباً برای تمام اعضای تیم پرسپولیس مدال طلا در نظر گرفته شده بود اما مدالی که بایستی به اعضای تدارکات تیم اختصاص پیدا می‌کرد خیلی دیرتر به آنها داده شد تا باعث دلخوری آنها از مسئولان سازمان لیگ شود. نکته جالب توجه در این مراسم دریافت دو مدال طلا توسط مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بوده است. مدال‌هایی که بدون هیچ ملاحظه‌ای در اختیار این شخص قرار گرفت و وی نیز هنوز مدال اضافی خود را به باشگاه تحویل نداده است. اتفاقاتی که نشان می‌دهد همچنان با برگزاری صحیح و مناسب جشن قهرمانی لیگ برتر در پایان فصل نوزدهم نیز فاصله وجود دارد و استانداردهای لازم در نظر گرفته نمی‌شود.

عکس قهرمانی پرسپولیس کجاست؟

با تصمیم مدیر تیم پرسپولیس در تمرین عصر شنبه این تیم در ورزشگاه شهید کاظمی عکس تیمی گرفته شد که البته این عکس یک ویژگی جالب داشت و اینکه با چهار جام قهرمانی لیگ ثبت شد. همچنین تک تک اعضای تیم هم با این چهار جام عکس یادگاری انداختند. تمام بازیکنانی هم که صاحب فرزند هستند فرزندان‌شان را به محل تمرین آوردند که برخی از آنها لباسی هم شماره لباس پدرشان به تن داشتند. فرزندان سیدجلال حسینی، انصاری، امیری، علیپور، کامیابی‌نیا و حتی دو فرزند علیرضا بیرانوند هم در محل تمرین حضور یافتند که یک عکس تیمی جالب هم با حضور آنها در آغوش پدران‌شان ثبت شد.
همچنین مهدی رسول پناه هم در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد تا کنار تیم باشد. جالب اینکه این عکس‌های قهرمانی و تصاویر ویژه مربوط به تیم در هیچ‌یک از رسانه‌های باشگاه دیده نمی‌شود چرا که نه سایت رسمی و نه اپلیکیشن باشگاه گالری عکس ندارد و مشخص نیست اصلاً این تصاویر برای چه چیزی گرفته می‌شود وقتی قرار نیست رسانه‌ها از آن استفاده کنند.
این مسأله در مورد تمرینات دو ماه گذشته پرسپولیس هم وجود داشته و از آنجایی که تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شود و تنها عکاسان باشگاه و اپلیکیشن می‌توانند در محل تمرین این تیم حاضر باشند مشکلاتی برای رسانه‌ها ایجاد شده است.
 


Page Generated in 0.0061 sec