printlogo


کد خبر: 213020تاریخ: 1399/5/20 00:00
محبی یا کریمی، کی‌روش یا قایدی؟







گرچه استقلال بازیکنان مهمی را از دست داده که وجود هر یک از آنها در پیروزی مجیدی عمیقاً تأثیرگذار است اما فقدان دیاباته، مطهری و اسماعیلی را نباید دلیلی بر عقب‌نشینی استقلال دانست و آبی‌ها با آرایش هجومی گام به این میدان می‌گذارند تا شاید همچون بازی لیگ که 10نفره حریف را بردند شگفتی‌ساز شوند.
در ترکیب استقلال علی کریمی در غیاب فرشید اسماعیلی نقشی کلیدی خواهد داشت و اگر این بازیکن در ارسال پاس‌های آخر موفق باشد استقلال از کارزار این بازی به سلامت عبور خواهد کرد. کریمی خود نیز بازیکن گلزنی است که قابلیت‌هایش را بارها به نمایش گذاشته است. امید اول مجیدی در خط میانی به کریمی دوخته شده و در خط حمله هم کسی جز قایدی نیست که سرمربی استقلال چشم به ساق‌هایش بدوزد. اگر قایدی کارش را خوب انجام دهد عبور از این گذرگاه تاریک سخت و دشوار نخواهد بود.
اما از آن سوی میدان نیز امیر قلعه‌نویی با فراغ بال بیشتر که حاصل حضور همه بازیکنان در ترکیب است، رخ در رخ استقلال قرار می‌گیرد. امیر که بازی مستقیم یکی از خصوصیات تاکتیکی‌اش است در این میدان بیشتر چشم می‌دوزد به محبی که در همین بازی دو هفته قبل تنها گلزنش بود. محبی که بارها دروازه استقلال را فتح کرده در حقیقت امید اول قلعه‌نویی درخط میانی است و از او توأمان انتظار موقعیت‌سازی و گلزنی دارد.
در خط حله نیز کی‌روش استنلی با قامت بلندش یکی از مهم‌ترین بازیکنان سپاهان محسوب می‌شود. استنلی نه‌فقط در بازی هوایی بلکه روی زمین نیز بازیکن خطرناکی است. هرچند او به اندازه دیاباته کامل نیست اما از ظرفیت‌های فنی کافی برای باز کردن دروازه استقلال برخوردار است که مدافعان آبی باید چهار چشمی حواس‌شان به این بازیکن باشد.




 


Page Generated in 0.0052 sec