printlogo


کد خبر: 213018تاریخ: 1399/5/20 00:00
فرهاد باید فکر این روزهای سخت را می‌کرد
علی موسوی: مصدومیت‌های دیاباته مشکوک است






سه بازیکن استقلال مصدوم هستند و به بازی حساس این تیم مقابل سپاهان نمی‌رسند! درست بازیکنانی نمی‌توانند در این بازی حضور داشته باشند که استقلال وابستگی شدیدی به نوع بازی آنها دارد، خصوصاً دیاباته که خیلی خوب برای استقلال گل می‌زند.
در بازی استقلال و سپاهان، دیاباته، ارسلان و اسماعیلی به‌دلیل مصدومیت نیستند و به احتمال زیاد مهدی قایدی در این بازی تک‌مهاجم استقلال خواهد بود؛ بازیکنی که بعد از تعطیلات لیگ خوب کار نکرده و انگار گل زدن یادش رفته است.
علی موسوی، مهاجم سابق استقلال که شرایط حساس این تیم را در آستانه بازی با سپاهان می‌داند، در خصوص بازی اینطور می‌گوید: «استقلال یک‌بار دیگر هم با سپاهان چندی پیش بازی کرده و چون در آن بازی استقلال برنده میدان بود از نظر روحی و روانی شرایطی بهتر از سپاهان دارد اما این را هم باید گفت که سپاهان همیشه حریف خطرناکی بوده و چون در جام حذفی فرصت اشتباهی وجود ندارد باید استقلال حواسش به همه چیز باشد.»
استقلال در بازی با سپاهان سه بازیکن اصلی خود را ندارد و این موضوع بشدت هواداران این تیم را نگران کرده است.
موسوی به‌عنوان پیشکسوت استقلال در این باره اینطور می‌گوید: «استقلال با دیاباته خوب نتیجه گرفته اما این تیم تجربه نداشتن بازیکنانی مثل دیاباته را داشته و افراد جایگزین در غیاب چنین بازیکنانی خوب کار کرده‌اند. تیمی مثل استقلال نباید وابسته به یک بازیکن و یا چند بازیکن باشد. کادر فنی باید در طول بازی‌ها به فکر چنین روزهایی باشند و برنامه‌ریزی داشته باشند. فرهاد هم باید فکر این روزها را می‌کرد.»
 تیم‌ها در جام حذفی فرصت اشتباه و جبران ندارند، با این پیش‌فرض موسوی در خصوص این بازی حساس و کم کردن اشتباه‌ها اینطور اظهارنظر می‌کند: «جام حذفی فرصت هر اشتباهی را از تیم‌ها می‌گیرد. استقلال در این جام باتجربه است و بارها قهرمان شده، البته حریف این تیم در این بازی هم باتجربه بوده و همین نکته باعث زیبا شدن بازی می‌شود. استقلال باید به‌موقع از فرصت‌ها استفاده کرده و کار را تمام کند تا فاتح این میدان باشد.»
مهاجم سابق استقلال در ادامه در خصوص سهمیه آسیایی استقلال در لیگ برتر و جدال با رقبا اینطور می‌گوید: «استقلال در این شش، هفت سال اخیر ثبات مدیریت نداشت و همین ضعف مدیریتی، حفظ نکردن بازیکنان اصلی و همچنین تغییر دائمی سرمربی باعث شد این تیم نتواند قهرمان شود و فقط برای سهمیه آسیا جنگید.
استقلال در فصل جاری برای گرفتن سهمیه آسیا شانه به شانه رقبا پیش می‌رود اما شانس گرفتن سهمیه آسیایی دارد، البته این را بگویم که کار این تیم با رفتن به آسیا تازه شروع می‌شود چون تیم‌های آسیایی کاملاً حرفه‌ای هستند و همین موضوع تلاش بیشتر تیم‌های ایرانی را
می‌طلبد.»
 موسوی در خصوص ریزش احتمالی بازیکنان استقلال در پایان فصل و جدایی دیاباته هم اینطور می‌گوید: «این مسأله طی هفت سال اخیر اتفاق افتاده و بازیکنانی نظیر تیام و پاتوسی با همین سهل‌انگاری‌ها از تیم استقلال جدا شده‌اند.
دیاباته در استقلال بد نبوده اما بازیکن سنگینی است و همین مسأله باعث می‌شود به پاهای این بازیکن فشار آمده و دائماً مصدوم شود.
شما ببینید این بازیکن چقدر در طول فصل مصدوم شد!
اصلاً به مصدومیت‌های پی‌درپی این بازیکن مشکوک هستم و فکر می‌کنم مشکل بدنی دارد که باید کادر پزشکی استقلال بیشتر او را زیر ذره‌بین بگیرند.
اگر این بازیکن در استقلال بماند هیچ بعید نیست به‌خاطر سنگینی بدنی که دارد همان ابتدای فصل دوباره مصدوم شود. امیدوارم استقلال برای فصل آتی با توجه به در نظر گرفتن تمامی این نکات به موفقیت برسد.»




 


Page Generated in 0.0061 sec