printlogo


کد خبر: 213011تاریخ: 1399/5/20 00:00
لژیونر





پایان کار مدافع ایرانی در العربی
پورعلی‌گنجی به چین می‌رود

صفحه اینستاگرامی«بوحمد- bo7md6» در خبری اختصاصی اعلام کرد که مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی العربی در بازی این تیم برابر السیلیه برای آخرین بار با پیراهن این تیم در لیگ ستارگان بازی خواهد کرد. براساس این پست مقصد بعدی پورعلی‌گنجی لیگ حرفه‌ای چین است. هنوز نام تیمی که قرار است این مدافع 28 ساله تیم ملی ایران را جذب کند، اعلام نشده است. یک ماه قبل این خبر منتشر شد که یک باشگاه چینی خواهان به خدمت گرفتن پورعلی‌گنجی است که این پیشنهاد در آن زمان از سوی العربی رد شد و این مدافع در اولین بازی تیمش بعد از تعطیلی کرونا در هفته بیستم در ترکیب العربی برابر الوکره به میدان رفت.  با این حال به نظر می‌رسد العربی سرانجام به پیشنهاد باشگاه چینی پاسخ مثبت داده و پورعلی‌گنجی بعد از بازی روز پنجشنبه العربی برابر السیلیه که کریم انصاری‌فرد را در اختیار دارد، راهی کشور چین می‌شود.
 
شکست امی‌ین با قدوس

تیم امی‌ین که سامان قدوس را در اختیار دارد و در فصل جدید باید در لیگ دو فرانسه به رقابت بپردازد، مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی است. امی‌ین که کمتر از دو هفته دیگر باید در نخستین مسابقه فصل جدید به میدان برود، در ادامه بازی‌های دوستانه خود در حضور ثابت سامان قدوس به مصاف تیم دسته دومی کان رفت. یاران قدوس که در سه دیدار تدارکاتی قبلی یک مساوی و دو باخت داشتند، مقابل کان هم نتوانستند به برتری برسند و با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند.

رنجرز، مشتری اصلی مدافع ایرانی
لیدز محمدی را نمی‌خواهد؟

چند روز پیش اعلام شد که میلاد محمدی، مدافع ایرانی تیم فوتبال خنت بلژیک مورد توجه باشگاه لیدزیونایتد انگلیس قرار گرفته است. با این حال، جدیدترین اخباری که در رسانه‌های اروپایی در این خصوص منتشر شده حکایت از شایعه بودن این خبر دارد. یکی از نشریات نزدیک به باشگاه لیدز، مدعی شده این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای خرید مدافع ایرانی خنت ندارد. لیدز علی‌رغم شایعات موجود قصد ندارد خط دفاعی خود را تقویت کند و بنابراین برنامه‌ای هم برای جذب محمدی ندارد. در این گزارش آمده است که باشگاه خنت با دریافت هفت میلیون یورو رضایتنامه محمدی را برای جدایی صادر می‌کند و گلاسکو رنجرز که هدایت آن را استیون جرارد کاپیتان سابق لیورپول برعهده دارد، مشتری جدی مدافع ملی‌پوش ایرانی است.
 



السد، برنده بازی بزرگ قطر

در آخرین و حساس‌ترین مسابقه هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، السد رده سومی با بهره‌مندی از تمام ستاره‌هایش در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل تیم صدرنشین الدحیل قرار گرفت. السد که در تعطیلات کرونایی لیگ ستارگان قطر رودریگو تاباتا ۳۹ ساله را از الریان رده دومی به خدمت گرفته بود، با درخشش این بازیکن موفق به گلزنی برابر الدحیل شد. در دقیقه ۲۴ این مسابقه نام تائه هی نفوذ سریعی به محوطه جریمه الدحیل انجام داد که پاس او را حسن الهیدوس با شوت محکم از پشت محوطه جریمه زد اما محمد البکری واکنش ناقصی روی این توپ داشت تا بغداد بونجاح روی ریباند و در مقابل محوطه شش قدم پاس سرضربی به تاباتا بدهد و این بازیکن دروازه الدحیل را باز کند. در ادامه الدحیل تلاش زیادی برای زدن گل مساوی داشت و یک بار هم در دقیقه ۸۸ شوت روی پای تماشایی ادمیلسون از پشت محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه السد اصابت کرد، اما تبدیل به گل نشد تا شاگردان ژاوی به پیروزی ارزشمند یک بر صفر دست پیدا کنند. السد با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد ولی همچنان در جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان قطر ایستاد و الدحیل نیز با این باخت ۴۶ امتیازی و با یک امتیاز بیشتر نسبت به الریان رده دومی، صدرنشین ماند.
 


Page Generated in 0.0047 sec