printlogo


کد خبر: 213005تاریخ: 1399/5/20 00:00
احتمال برگزاری رقابت‌های آسیایی و گزینشی تکواندو





مدیر تیم‌های ملی تکواندو تأکید دارد به احتمال فراوان ۲ رویداد تکواندوی کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا و قهرمانی این قاره در زمانبندی جدید فدراسیون جهانی جای گرفته و بزودی برگزار می‌شود.
آرش فرهادیان درباره احتمال ازسرگیری رقابت‌های تکواندو در قاره آسیا معتقد است: «با توجه به اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا به گوش می‌رسد، این احتمال وجود دارد فدراسیون جهانی تا چند روز آینده برگزاری این رقابت‌ها را به کشورهای عضو رسماً اعلام کند. فکر می‌کنم با مجوزی که وزارت ورزش طی روزهای آتی صادر خواهد کرد با رعایت موارد لازم اردوهای تیم ملی از سر گرفته شود.
در کنار مسابقات کسب سهمیه المپیک، رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز به احتمال زیاد برگزار می‌شود و در این شرایط حتماً باید با تدبیر لازم اردوها را آغاز کنیم تا ملی‌پوشان در این ۲ رویداد با آمادگی بالا شرکت کنند.»
مدیر تیم‌های ملی تکواندو ادامه می‌دهد: «تاریخی که برای این مسابقات مطرح است به احتمال زیاد اواخر آبان‌ماه است اما باید منتظر اعلام تاریخ قطعی این ۲ رویداد از سوی فدراسیون جهانی تکواندو باشیم.»
فرهادیان با تأکید بر آمادگی کامل فدراسیون تکواندو برای برگزاری اردوها با رعایت کامل موارد بهداشتی می‌گوید: «آمادگی داریم با حداقل نفرات لازم و رعایت تمامی موارد اردوهای تیم ملی را در وضعیت بسیار مطلوب از سر بگیریم تا بچه‌ها به سطح آمادگی خوبی برسند و در رقابت‌های مهم پیش‌رو به موفقیت برسند.
فکر می‌کنم این ویروس با توجه به شرایط به‌وجود آمده تا مدت زمان زیادی میهمان مردم جهان باشد. در این شرایط همه باید با تغییر سبک و شیوه زندگی موارد لازم را رعایت کنند و هم به‌آرامی به روال عادی زندگی بازگردند کما اینکه در بسیاری از نقاط فعالیت‌ها از سر گرفته شده است. امیدوارم با مجوزی که طی روزهای آینده وزارت ورزش برای برگزاری اردوها صادر می‌کند به‌زودی شاهد ازسرگیری تمرینات پس از وقفه چندین‌ماهه باشیم.»

اپلیکیشن تکواندو رونمایی شد

فاز نخست اپلیکیشن تخصصی تکواندو با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان رونمایی شد. آیین رونمایی از فاز نخست اپلیکیشن تخصصی تکواندو به نام TaekApp به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیرخم از روز گذشته (یکشنبه 19 مردادماه) با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون، فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی، پیشکسوتان و المپین‌ها در سالن مسابقات فدراسیون برگزار شد. در ابتدای این مراسم با پخش نماهنگی از شهید مدافع حرم وحید زمانی‌نیا، یار و هم‌رزم سردار قاسم سلیمانی، این شهید گرانقدر مورد تجلیل قرار گرفت.
طراح این اپلیکیشن در مورد خدماتی که قرار است ارائه شود می‌گوید: «با هدف دسترسی آسان به اخبار، بخشنامه‌ها، آزمون و رویدادهای آنلاین، دوره‌های هماهنگی و آموزشی، آموزش فرم‌ها و حرکات و...، این برنامه راه‌اندازی می‌شود. این اپلیکیشن را در شرکت ایده‌گزین تندرستی طراحی کردیم و برای حمایت همه‌جانبه پای به عرصه ورزش و بخصوص تکواندو گذاشتیم.»

شروع ثبت‌نام کاندیداهای اسکی از فردا

کاندیداهای اسکی از روز 21 مردادماه برای حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون ثبت‌نام می‌کنند. زمان ثبت‌نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون اسکی مشخص شد که طبق اعلام این فدراسیون و بر اساس اطلاعیه وزارت ورزش و جوانان، واجدین شرایط می‌توانند از ۲۱ مردادماه تا ۳ شهریورماه به مدت ۱۰ روز کاری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
پیش از این عبدی افتخاری به مدت چهار سال ریاست فدراسیون اسکی را بر عهده داشت که با پایان دوره چهارساله او، وزارت ورزش و جوانان کوروش صبوریان را به‌عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد.

 


Page Generated in 0.0051 sec