printlogo


کد خبر: 212991تاریخ: 1399/5/20 00:00
ربیعی‌فر: نمی‌خواهیم لکه ننگی در تاریخ داماش باشد





داماش گیلان که توانسته بعد از سه پیروزی پیاپی بقای خود را در لیگ یک قطعی کند، در شرایطی در هفته پایانی برابر آلومینیوم اراک حاضر خواهد شد که این بازی برای دیگر تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر از حساسیت بالایی برخوردار است و خوشه‌طلایی و مس کرمان انتظار دارند آنها با نمایش جوانمردانه خود همه چیز را عادلانه به پایان برسانند. مازیار ربیعی‌فر مدیرفنی و سرمربی داماش گیلان که از پیروزی تیمش مقابل قشقایی شیراز خیلی خوشحال است، در واکنش به اینکه بعد از بقای داماش، آنها در بازی حساس مقابل آلومینیوم چه عملکردی خواهند داشت، می‌گوید: «به هیچ حاشیه‌ای فکر نمی‌کنیم. مطمئناً شما هم می‌دانید پیراهن داماش چه ارزشی برای هواداران و خصوصاً بازیکنان ما دارد. در بدترین شرایط ما هیچ‌وقت کم نگذاشتیم و الان هم شأن تیم خودمان را به هیچ وجه پایین نخواهیم آورد. این پیراهن داماش مقدس است و همه ما مسلماً با تمام توان برای جدال با آلومینیوم در زمین حاضر خواهیم شد. ما در بازی رفت به تساوی مقابل آنها رسیدیم. وظیفه ما انجام یک بازی جوانمردانه است. نمی‌خواهیم هیچ لکه ننگی در تاریخ داماش شکل گیرد و حتی شایعه‌ای در این زمینه به وجود بیاید. همه تاریخ این تیم را می‌دانند و با هواداران ما آشنا هستند. بهتر است چیز زیادی نگوییم و همه چیز را در زمین نشان دهیم. این حرف من نیست و بازیکن باشرافت داماش هم این اعتقاد را دارند که لیگ تمام نشده. هر کدام از آنها مسلماً هدف‌های بزرگی در سر دارد. مطمئن باشید همه ما می‌دانیم این پیراهن چقدر مقدس است و هیچ کس آن را نمی‌فروشد. در بازی آخر یک بازی کاملاً جوانمردانه از داماش خواهید دید. هیچ کس نمی‌تواند نتیجه را پیش‌بینی کند اما نمایش ما باعث خواهد شد به بازیکنان داماش بیش از همیشه افتخار کنید.»
 
ربیعی: رفسنجان لیاقت لیگ برتری شدن را داشت

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان که حالا دیگر خیالش از صعود تیمش به لیگ برتر کاملاً راحت است، درباره این اتفاق خوشایند می‌گوید: «ما قهرمان لیگ یک دسته اول شدیم. سال بسیار سختی بود و شرایط کرونا سبب شد بازی‌ها با سه، چهار ماه وقفه برگزار شود. به سازمان لیگ تبریک می‌گویم که بازی‌ها را به هر نحوی بود به اتمام رساند و این موفقیت را به مردم شریف رفسنجان که به فاتحان اروند شهره هستند تبریک می‌گویم.» ربیعی درباره برنامه‌های باشگاه مس رفسنجان برای حضور در لیگ برتر هم توضیح می‌دهد: «به صورت طبیعی در چند سال اخیر تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند، بزرگترین چالش آنها اولین فصل و بازی در بالاترین سطح فوتبال ایران است که به دلیل تغییر محیط دچار مشکل می‌شوند. قوانین هم اجازه نمی‌دهد آنها از بازیکنان لیگ برتری زیادی استفاده کنند. مشکل ارز هم کار سختی را برای جذب بازیکن خارجی ایجاد می‌کند. ما هم در سال اول چالش سختی داریم اما با مساعدت شرکت صنایع مس و شخص سعدمحمدی امیدواریم این چالش را به خوبی پشت سر بگذاریم.»
 
خطیبی:چیزی برای ما
تمام نشده

آلومینیوم اراک بازی 6 امتیازی مقابل مس کرمان را با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا به رده دوم جدول رسید تا امیدوار به لیگ برتری شدن باشد. رسول خطیبی درباره شانس بالای تیمش برای صعود می‌گوید: «هنوز کار ما در لیگ دسته اول تمام نشده و باید با تمام تلاش و تمرکز، به بازی هفته پایانی برابر داماش گیلان فکر کنیم و امیدوارم در پایان بتوانیم با صعود به لیگ برتر، به آرزوی 18 ساله مردم اراک و استان مرکزی پایان دهیم.»
 
عاشوری: با تمام توان برای صعود می‌جنگیم

اگرچه شانس آلومینیوم اراک و مس کرمان برای صعود بالاتر از دیگر تیم‌هاست اما محسن عاشوری سرمربی خوشه‌طلایی ساوه هم فکر می‌کند هنوز تیمش شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد: «کار تیم ما بعد از باخت به بادران در زمین خودی برای صعود سخت شد و سرنوشت رفتن به لیگ برتر در دست ما نیست و باید تیم‌های آلومینیوم و مس کرمان در آخرین هفته امتیاز از دست بدهند و ما هم پیروز شویم که به این مسأله خوشبین هستیم.»


 


Page Generated in 0.0055 sec