printlogo


کد خبر: 212989تاریخ: 1399/5/20 00:00
سانچو در گروه واتس‌اپی منچستری‌ها





هنوز انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد نهایی نشده اما این مهاجم از همین حالا مقدمات حضورش را فراهم کرده است. او حالا به یک گروه چت اینترنتی با هم‌بازی‌های آینده‌اش اضافه شده است.
این ستاره انگلیسی قرار است امسال تابستان از دورتموند به یونایتد منتقل شود و گفته می‌شود به‌زودی با مبلغ 108 میلیون پوند راهی یونایتد شده و قراردادی چهارساله امضا خواهد کرد.
سانچو مدت‌هاست که دوست دارد به تیم سولشر برود. جسی لینگارد گفته که سانچو مدتی است با مارکوس رشفورد، به صورت آنلاین به بازی کال آو دیوتی می‌پردازد. باشگاه منچستریونایتد خیالش از بابت جذب سانچو آسوده است. هیچ باشگاه دیگری به اندازه آنها به خرید این بازیکن علاقه نشان نداده و آنها مطمئن هستند که این بازیکن می‌خواهد به اولدترافورد برود. او با بازیکنان تیم ملی انگلیس که در منچستریونایتد بازی می‌کنند مرتب در ارتباط است. گفته می‌شود او در یک گروه واتس‌اپ حضور دارد که در آن چند بازیکن دیگر از منچستریونایتد هم هستند. به این ترتیب، منچستریونایتد مطمئن است که او به این باشگاه خواهد پیوست و دورتموند هم با پیشنهاد آنها موافقت خواهد کرد. سانچو در این فصل بوندس‌لیگا 17 گل زد و 17 گل ساخت.
 
بیل از رئال انتقام می‌گیرد؟

نشریه دیلی‌میل نوشته است که گرت بیل می‌خواهد تا پایان مدت قراردادش در رئال مادرید بماند و این یعنی که یک ضرر مالی 60 میلیون پوندی در انتظار قهرمان لالیگا است. رئال مادرید سال گذشته بیل را در حالی که در آستانه پیوستن به تیم جیانگسو سونینگ چین بود و می‌توانست از آن تیم هفته‌ای یک میلیون پوند حقوق بگیرد، نگه داشت چون تیم چینی حاضر نشد بابت خرید این بازیکن ولزی به رئالی‌ها پولی بپردازد. به این ترتیب بیل در شرایطی که در برنامه‌های زین‌الدین زیدان جایی نداشت، ماندنی شد. حالا که کهکشانی‌ها می‌خواهند او را برود، خودش راضی نمی‌شود و به نظر می‌رسد در صدد تلافی‌جویی از باشگاهی است که او را از تبدیل شدن به پردرآمدترین بازیکن دنیا باز داشت. اگر رئال مادرید نتواند برای بیل مشتری پیدا کند که انتظارات او را برآورده کند باید سالانه به او 30 میلیون پوند حقوق بدهد و از آنجایی که دو سال دیگر به پایان قرارداد این بازیکن 31 ساله مانده، این باشگاه باید به بازیکنی که عملاً کاری برایش انجام نمی‌دهد، 60 میلیون پوند حقوق بدهد و در نهایت هم او را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد.




 


Page Generated in 0.0052 sec