printlogo


کد خبر: 212624تاریخ: 1399/5/12 00:00
خبر





تولد عالیشاه در شمال

امید عالیشاه از زمان حضور یحیی گل محمدی خیلی کم شاید تنها یک بار در ترکیب اصلی قرار گرفته بود که آن هم در شرایطی تقریباً اضطراری اتفاق افتاده بود اما در شمال و جایی نزدیکی زادگاه امید عالیشاه، یحیی او را در ترکیب اصلی قرار داد و امید هم با بازوبند کاپیتانی همه کار کرد تا یک نمایش مقبول و مثبت از خود بر جای بگذارد. عالیشاه در جناح چپ خط میانی و در شرایطی که امیری در دفاع بازی می‌کرد، ترابی به اندازه کافی آماده نبود و نعمتی روی نیمکت نشسته بود نمایش متفاوتی داشت. او بارها خط دفاع حریف را به هم ریخت، تو زد، ارسال کرد، خطا گرفت و در کارهای ترکیبی شریک بود تا از این مسابقه نمره قبولی بگیرد و تولدی دوباره در تیمش داشته باشد.

علیپور خاطره پنالتی چیپ را پاک کرد

علی علیپور در شهر خودش گل زد و داشت شادی گل انجام می‌داد که به یکباره یادش آمد قول داده بود بعد از گلزنی مقابل تیم شهرش شادی نکند. این گل علیپور او را در جدول گلزنان به مهدی ترابی رساند که او هم ده گله است و دقیقاً مثل علیپور 5 پاس گل هم داده است تا هر دو بازیکن به لحاظ تأثیرگذاری در ثبت گل‌های تیمشان در یک موقعیت قرار بگیرند. این گل البته یک ویژگی و اتفاق مهم هم برای علیپور داشت. در شرایطی که ترابی پنالتی زن این هفته‌های پرسپولیس روی نیمکت نشسته بود علیپور با ایستادن پشت ضربه پنالتی که خودش گرفته بود خاطره آن پنالتی چیپ و نحس مقابل ماشین‌سازی را از اذهان هواداران و هم‌تیمی‌هایش پاک کرد. علیپور با بالاترین دقت و مهارت این پنالتی را گل کرد تا شاید دوباره تبدیل به پنالتی زن اول تیمش شده و برای کسب آقای گلی لیگ که فقط دو پله با آن فاصله دارد در سه بازی باقیمانده بجنگد.

دو رکورد منفی برای پرسپولیس

پرسپولیس با گل غافلگیرکننده‌ای که از روح الله باقری در شمال دریافت کرد حالا سیزده گل خورده دارد. این عدد رکورد کمترین گل خورده تاریخ لیگ برتر است که به استقلال تعلق دارد. پرسپولیس دیگر نمی‌تواند رکورد استقلال را در این آیتم بشکند و اگر می‌خواهد با رقیب سنتی در آن شریک باشد باید در سه بازی باقیمانده گلی دریافت نکند. همچنین این سریعترین گلی بود که پرسپولیس در لیگ نوزدهم دریافت کرده است. پیش از این، سرخ‌پوشان هرگز در 20 دقیقه ابتدایی بازی‌های این فصل، دروازه‌شان باز نشده بود. قبل از گل روح‌الله باقری، سریعترین گلی که پرسپولیس در لیگ امسال دریافت کرده بود، گل ارسلان مطهری در دربی برگشت بود که در دقیقه 24 به ثمر رسید.
 


Page Generated in 0.0046 sec