printlogo


کد خبر: 212606تاریخ: 1399/5/12 00:00
سراج در CCU بستری شد




پس از پایان بازی صنعت‌نفت آبادان و شهر خودروی مشهد که به تساوی یک بر یک رسید، بهنام سراج سرمربی میزبان دچار حمله عصبی شد و با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان انتقال پیدا کرد. این در حالی  بود که سراج در نشست خبری پیش از این بازی گفته بود می‌خواهد حرف‌هایی را با رسانه‌ها در میان بگذارد. سراج که به شدت اعتقاد داشت در یکی از صحنه‌ها مدافع شهر خودرو توپ را از درون دروازه بیرون کشیده اعتراض شدیدی  به داور مسابقه داشت و بسیار عصبانی به نظر می‌رسید.
ضمن اینکه یک پنالتی هم برای آبادانی‌ها گرفته نشد تا سراج آنقدر عصبانی شود که کارش به بیمارستان بکشد. سراج که در بخش CCU بیمارستان امام خمینی آبادان بستری شده بود صبح دیروز با نظر پزشکان از بیمارستان مرخص شد اما پزشکان به او توصیه کردند که فعلاً از استرس دور باشد.
این اتفاق در حالی برای بهنام سراج رخ داد که هفته گذشته هم امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان بعد از پیروزی مقابل زردپوشان آبادانی دچار حمله عصبی شد و بعد از چند روز بستری بودن در بیمارستان توانست به کار خود برگردد. البته عصبانی بودن قلعه‌نویی ربطی به بازی نداشت و یک روز پس از آن دچار حمله عصبی شد. به هر حال شرایطی که برای بهنام سراج افتاد، نگرانی‌های زیادی به وجود آورد که خوشبختانه خیلی زود مرخص شد.


Page Generated in 0.0043 sec