printlogo


کد خبر: 212604تاریخ: 1399/5/12 00:00
خبر





کارگزار ‌ مسئول نقل و انتقالات نیست




طی روزهای گذشته هواداران پرسپولیس در کانال‌های هواداری و فضای مجازی حملات گسترده‌ای علیه کارگزار اسپانسری باشگاه داشته‌اند و توقع دارند در شرایط فعلی به کمک باشگاه بیاید و در حل مسأله بدهی برانکو و البته نقل و انتقالات آسیایی کمک حال باشد. با این وجود جمعه شب شرکت آتیه داده پرداز به این حملات واکنش نشان داد و ضمن تهدید به شکایت از عاملان جوسازی و پاسخگویی آنها در مراجع قضایی اعلام کرد نقل و انتقالات  برعهده مدیریت باشگاه پرسپولیس است و در این مسأله ورود نمی‌کند. در عین حال کارگزار اسپانسر اعلام کرد از زمستان 98 تا الان بالغ بر 50 میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کرده که در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است. جالب اینکه رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هم در مصاحبه دیروز خود با اشاره به شرایط بد اقتصادی ناشی از گسترش ویروس کرونا گفت:«در این شرایط باید قدردان مسئولیت پذیری و تعهد شرکت کارگزار باشگاه نسبت به قرارداد با پرسپولیس باشیم. آنها به واقع کمک حال باشگاه در این شرایط بودند.»

حساب ویژه باشگاه روی کارگزار

از صحبت‌های روز گذشته رسول پناه اینطور به نظر می‌رسد که او به حل مشکل برانکو و پرداخت بدهی او که تا پنجشنبه باید انجام شود روی کمک آتیه داده پرداز حساب ویژه‌ای باز کرده است: «برخی از بدهی‌ها برای زمان گذشته و قبل از امضای قرارداد با شرکت آتیه داده‌پرداز است که البته در همین زمینه مذاکرات خوبی با این شرکت انجام شده و امیدوارم با تعامل بیشتر، بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم. پرداخت بدهی‌ها، جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و احکام انضباطی در فیفا، مشکلات پیش‌روی ماست و امیدوارم بتوانیم از این مرحله سخت هم عبور کنیم. مذاکراتی با شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار انجام شده و به روزهای آینده امیدوار هستیم. برخی از پرونده‌های چندین هزار دلاری از قبل وجود داشته اما کارگزار برند باشگاه متعهدانه در کنار پرسپولیس قرار دارد. خوشبختانه آنها به تعهدات خود تا پایان خرداد ماه عمل کرده‌اند.»

جلسه با بشار، شاید وقتی دیگر

هواداران پرسپولیس با راه انداختن کمپین «بشار باید بماند» خواستار پرداخت مطالبات این هافبک عراقی و تمدید قرارداد با او شدند.
قرارداد بشار رسن با پرسپولیس برای هر سال ۴٢٠ هزار دلار است و تمدید این قرارداد با توجه به بالا رفتن نرخ ارز بسیار دشوار به نظر می‎‌رسد. به همین خاطر گفته شد رسول پناه از رسن خواسته برای تمدید قرارداد باید مبلغی از این رقم کم کند. موضوعی که با تکذیب سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مواجه شد: «اینکه در برخی رسانه‌ها گفته شده ما به بشار پیشنهاد داده‌ایم دستمزدش را کم کند به هیچ‌وجه صحت ندارد. هنوز هیچ مذاکره‌ای با بشار انجام نشده است اما هم مدیریت باشگاه و هم کادر فنی نظر مثبتی روی این بازیکن و بحث تمدید قراردادش دارند و به زودی مطالباتش پرداخت می‌شود و وارد مذاکره برای تمدید قراردادش می‌شویم.» البته مشخص نیست این «به زودی» دقیقاً کی خواهد بود و ضمن اینکه معلوم نیست برای بشار چه پیشنهادی دارند که او را برای تمدید راضی کنند.
 
واکنش رسول پناه
به مصاحبه‌های پیشکسوتان

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به مصاحبه‌های اخیر پیشکسوتان پرسپولیس که پشت یحیی درآمده‌اند و گفته‌اند به جای دعوت برانکو و کالدرون به جشن قهرمانی هر چه سریع‌تر طلب آنها را پرداخت کنند، واکنش نشان داده و گفته: « ما در شرایط حساسی قرار داریم. در این شرایط حساس از هواداران، صاحبنظران و پیشکسوتان می‌خواهیم تا کمک حال پرسپولیس باشند. در شرایط سخت فعلی اقتصادی و در حالی که بدهی‌های زیادی از گذشته بر سر باشگاه آوار شده، نباید با اظهارات تنش‌زا کار را سخت کرد. از همه پیشکسوتان، هواداران، صاحبنظران و ... خواهش می‌کنم منطقی به قضایا نگاه کنند. در وضعیت فعلی آنها می‌توانند با اظهارات کارشناسی شده و منطقی کمک حال پرسپولیس باشند.»
 


Page Generated in 0.0045 sec