printlogo


کد خبر: 212577تاریخ: 1399/5/12 00:00
توپ و تور

داورزنی: فدراسیون را با بدهی‌های زیادی تحویل گرفتم!




رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه این مجمع به دیگر بخش‌های این رشته و برنامه‌های پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: «در سال ۲۰۲۱ درخواست میزبانی برای جوانان و نوجوانان جهان داشتیم که فدراسیون جهانی تصمیم گرفت قهرمانی جوانان جهان را به میزبانی دو کشور و مرحله نهایی آن را در ایتالیا برگزار کند. با توجه به اینکه از نظر شرایط اقتصادی و بازاریابی، میزبانی ایران در این مسابقات مناسب نبود، از میزبانی جوانان جهان انصراف دادیم.»
رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: «در نهایت برنامه بر این شد که ایران میزبان نوجوانان و جوانان آسیا و نوجوانان جهان شود که میزبانی آسیا قطعی است و میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، هنوز قطعی نشده اما احتمال آن زیاد است.» داورزنی به زمان انتخاب سرمربی تیم ملی نیز اشاره کرد: «المپیک اهمیت زیادی برای والیبال ایران دارد اما در زمان مناسب تصمیم فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی را اعلام خواهیم کرد.»
او با یادآوری اینکه تاکنون مشکل حامی مالی برای سال ۹۹ حل نشده است، به مشکلات مالی زیادی اشاره می‌کند که در زمان بازگشتش به والیبال با آن مواجه شده. آن هم در شرایطی که در سال‌های گذشته والیبال ایران درآمدهای بسیار خوبی داشت و بارها عنوان شده بود که نیازی به بودجه وزارت ورزش ندارد. داورزنی در این باره نیز گفت: «تلاش داریم که بر اساس منابع موجود، برنامه‌ها را پیش ببریم. البته از زمانی که مسئولیت فدراسیون را پذیرفتم، بدهکاری‌های زیادی داشتیم که تلاش کردیم آنها را تسویه کنیم .» او با اشاره به زمان پرداخت کامل این بدهی‌ها ادامه داد: «بخش مهمی از آنها پرداخت شده و سعی می‌کنیم تا مهرماه سال جاری، ان‌شاءالله همه آنها را پرداخت کنیم.»
رئیس فدراسیون والیبال درباره آغاز لیگ پیش رو نیز زمانی را اعلام کرد که خیلی بعید به نظر می‌رسد بتوان با حضور تماشاگر آن را اجرا کرد: «در تلاشیم که لیگ را با رعایت پروتکل‌ها از نیمه شهریورماه آغاز کنیم، زیرا هر چه لیگ پویاتری داشتیم باشیم، تیم ملی آماده‌تری خواهیم داشت.»


طباطبایی در انتظار تعیین تکلیف دبیر
کلاهی بدون حکم قطعی
از هیأت نمی‌رود؟

شبنم کلاهی در شرایطی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال انتخاب شد که رئیس هیأت تهران بود. با این حال پس از اعتراض‌های پرشمار اهالی بسکتبال به این انتخاب، شنیده شد که  طباطبایی چند نفر دیگری را هم برای پست دبیری بررسی کرده و این امکان وجود دارد که قید کار کردن با کلاهی را بزند.
اتفاقی که گویا قرار نیست بیفتد و طباطبایی به دنبال سرپرستی برای هیأت تهران است تا پست قبلی کلاهی تعیین تکلیف شود و مشکلی برای دبیری نداشته باشد. در این میان البته آنها منتظر مانده‌اند تا کلاهی با حکم وزیر، دبیر قطعی بسکتبال شود تا سرپرست هیأت تهران را انتخاب کنند! شرایطی که یا نشان از این است کلاهی بدون قطعی شدن دبیری‌اش جایگاه رئیس هیأتی را نمی‌دهد و یا فدراسیون نمی‌خواهد کاری کند که او از اینجا رانده و از آنجا مانده شود!
رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در این باره می‌گوید: «شبنم کلاهی به عنوان گزینه دبیری فدراسیون به وزارت ورزش معرفی شده است. کارهای لازم برای نهایی شدن تصدی این پست توسط وی هم انجام شده اما هنوز وزیر ورزش حکم لازم را برای او صادر نکرده است. به محض اینکه حکم دبیری برای خانم کلاهی صادر شود وی را از مسئولیت ریاست هیأت استان تهران کنار می‌گذاریم تا امور این هیأت رابه دست سرپرست جدید سپرده و پروسه انتخابات را برای آن آغاز کنیم.»
رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد روند انتخاب سرپرست برای هیأت تهران نیز توضیح داد: «در این زمینه با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران عمل خواهیم کرد. گزینه مورد نظر برای سرپرستی توسط مدیریت این اداره کل (رضا گل محمدی) معرفی می‌شود تا پس از تأیید فدراسیون کارش را آغاز کند.»




 


Page Generated in 0.0054 sec