printlogo


کد خبر: 212576تاریخ: 1399/5/12 00:00
هم‌تیمی سردار رقیب طارمی




مهدی طارمی بعد از پایان یک فصل رویایی که با ثبت 18 گل زده و کسب عنوان آقای گلی توسط او همراه شد، حالا به دنبال انتخاب تیم جدیدش است. با اینکه هواداران ریوآوه خواهان تمدید قرارداد با بهترین بازیکن ‌تیم‌شان هستند اما با توجه به باقی ماندن تنها یک سال از قرارداد طارمی، مدیران این باشگاه پرتغالی در تلاش هستند تا ستاره تیم ملی ایران را بفروشند و از این راه سودی هنگفت به جیب بزنند. با توجه به اینکه طارمی در پایان فصل بعد بازیکن آزاد می‌شود و با انتخاب تیم جدید، سودی به باشگاه ریوآوه نمی‌رساند، مدیران این باشگاه مذاکره با تیم‌های خواهان طارمی را آغاز کرده‌اند. از جمله این تیم‌ها که طارمی در مصاحبه‌اش نیز از آن نام برد، آستون ‌ویلا در لیگ برتر انگلیس است.
سایت بیرمنگام میل در گزارشی در ارتباط با وضعیت تیم آستون ویلا در نقل و انتقالات تابستانی لیستی از مهاجمانی که می‌توانند در خط حمله این تیم قدیمی و پرطرفدار بازی کنند را منتشر کرد که نام مهدی طارمی ستاره ملی‌پوش و ایرانی تیم ریوآوه نیز در آن به چشم می‌خورد. در این گزارش آمده : «آستون ویلا نیازمند یک خط حمله قدرتمند با حضور بازیکنانی توانمند است. دین اسمیت سرمربی آستون ویلا بعد از چند ماه که از رویکرد و تاکتیک‌های دفاعی استفاده کرد، در ژانویه با وجود انتقادهایی که وجود داشت امبوانا ساماتا مهاجم تانزانیایی را به خدمت گرفت تا کمی بتواند تیمش را به سمت بازی تهاجمی‌تر پیش ببرد. با وجود اینکه شرایط برای آستون ویلا بهتر شد اما این تیم در خط حمله کمبود یک مهاجم قدرتمند مرکزی را احساس می‌کرد. به نظر می‌رسد که آستون ویلا برای قدرت بخشیدن به خط حمله باید در تابستان با یک مهاجم درجه یک قرارداد امضا کند. بسته به وضعیت کینان ویویس و ساماتا، این باشگاه حداقل به یک مهاجم نیاز دارد و با توجه به مصدومیت وسلی برزیلی احتمالاً این تعداد به دو برسد. با این حال آستون ویلا برای جذب دو مهاجم باید هزینه زیادی بکند، آن هم در حالی که حداقل یکی از آنها باید بازی کند و این احتمالاً خارج از فلسفه نقل و انتقالاتی یوهان لانژ مدیرفنی جدید این تیم باشد. آنها به احتمال زیاد روی یک مهاجم اصلی برای خط حمله تمرکز خواهند کرد.»
مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم ریوآوه که عنوان آقای گلی را در رقابت‌های این فصل پرتغال به دست آورد نفردوم این لیست است. در این گزارش در مورد طارمی اینگونه نوشته شده است: «طارمی با زدن 18 گل یک بازیکن برجسته در تیم ریوآوه بوده است. طارمی بعد از چند سال کابوس‌وار برای حضورش در لیگ‌های اروپایی و بدشانسی در انتقالش به ترکیه که چند سال او را تحت تأثیرقرار داد، سرانجام به لیگ پرتغال آمد. بازی‌های خوب در این فصل به عنوان یک مهاجم مرکزی خطرناک و پرتحرک شایعه حضور او در تیم‌های مختلف را همراه داشته است. طارمی 28 ساله است و شاید این موضوع کمی در نقل و انتقالات او تأثیرگذار باشد اما اگر تیمی به دنبال جذب یک مهاجم درجه یک باشد طارمی یک گزینه بسیار خوب است. اینکه او بهترین شماره 9 در لیگ پرتغال در این فصل بوده است یک اتفاق مهم و بزرگ است و به نظر می‌رسد که طارمی ابزار و پتانسیل لازم را برای برداشتن یک گام بزرگ در زندگی حرفه‌ای خود داشته باشد.»
طارمی برای حضور در آستون ویلا باید با 9 مهاجم دیگر که در لیست این باشگاه قرار دارند، رقابت کند. مهاجمانی که مشهورترین آنها بلوتی از تورینو و تیم ملی ایتالیا، آندره سیلوا از اینتراخت فرانکفورت، آبراهام از چلسی و تیم ملی انگلیس و آرتم جیوبا، هم‌تیمی سردار آزمون از زنیت هستند. مهاجم تیم ملی که از اسپورتینگ براگا در لیگ پرتغال هم پیشنهاد بازی دریافت کرده و البته سه تیم مطرح بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ لیسبون را خواهان خود می‌بیند، در تابستان داغ نقل و انتقالات باید تیم جدیدی را انتخاب کند. تیمی که بتواند رویاهای او در 28 سالگی را محقق سازد.


 


Page Generated in 0.0058 sec