printlogo


کد خبر: 212573تاریخ: 1399/5/12 00:00
لژیونر

شایعه جدید در ترکیه
انتقال قرضی جهانبخش
به فنرباغچه

بحث جدایی علیرضا جهانبخش از برایتون و حضور او در باشگاهی جدید به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا بدل شده. علیرضا که سه فصل دیگر با برایتون قرارداد دارد، در برنامه‌های گراهام پاتر جایی ندارد و به همین دلیل باید تیم جدید خود را انتخاب کند. بعد از اینکه اخباری درباره پیشنهاد آژاکس برای جذب جهانبخش شنیده شد، حالا فاناتیک ترکیه، ادعای غافلگیرکننده‌ای را مطرح کرده است: «شایعه جدیدی در فنرباغچه مطرح شده که آن هم اقدام برای انتقال علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم برایتون انگلیس است.» بر اساس این گزارش، تیم فنرباغچه ترکیه با توجه به قرارداد بلندمدت علیرضا جهانبخش با برایتون و قیمت بالای این بازیکن پیشنهاد انتقال قرضی را به تیم انگلیسی داده است. جهانبخش در صورت انتقال به فنرباغچه، با اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی و سابق استقلال همبازی خواهد شد.
 
شارلروا کاوه را قطعی نمی‌خرد

هواداران شارلروا انتظار بازگشت کاوه رضایی را داشتند و این خبر سرانجام یکی دو روز قبل به صورت رسمی در سطح رسانه‌ها منتشر شد. بنابراین کاوه یک فصل دیگر هم می‌‌تواند برای شارلروا در لیگ برتر بلژیک و لیگ اروپا بازی کند. این انتقال قرضی بازتاب بسیاری در رسانه‌های بلژیکی داشت. سایت DHH نوشت: «او بازگشت. در صبح جمعه شارلروا از طریق فضای مجازی خبر شوق‌انگیز بازگشت ستاره محبوب هواداران را اعلام کرد. رضایی توسط بروژ به شارلروا قرض داده شد، بدون آنکه اولویتی در خرید پایان فصل قائل شود.»
سایت FANSDOOR نیز در این باره نوشت: «کاوه رضایی فصل آینده بازهم پیراهن شارلروا را به تن خواهد کرد. باشگاه بروژ فوروارد 28 ساله ایرانی را قرض داد. رضایی و شارلروا، ارتباط تنگاتنگ خوب و خانوادگی پیدا کرده‌اند. زیرا وی در نخستین دوره حضورش در این تیم در 43 بازی لیگ 19 گل زد. بعد باشگاه بروژ بابتش 5 میلیون یورو روی میزگذاشت  و رکوردی در زمینه خرید در تاریخ خود خلق کرد. البته در دوره حضور در تیم بروژ، رضایی بازیکن سابق نبود و به همین خاطر فصل قبل به شارلروا قرض داده شد. در این مقطع بود که وی باردیگر همان بازیکن مطرح سابق شد. زیرا در 25 بازی 14 گل زد.»
سایتKRANT نیز به درج خبر انتقال قرضی رضایی به تیم شارلروا پرداخت و از آن به عنوان اتفاقی خوش در نقل و انتقالات تیم شارلروا یاد کرد. رضایی که نخستین حضورش را در فوتبال بلژیک با شارلروا تجربه کرده بود پس از درخشش در این تیم به بروژ پیوست. اکنون مهاجم ایرانی برای دومین فصل متوالی برای شارلروا و به صورت قرضی بازی می‌کند. هرچند شارلروا باز هم طبق مفاد قراردادش امکان خرید قطعی رضایی را در پایان فصل نخواهد داشت.
 
مدیر المعیذر: پولادی قدرت ما را بیشتر می‌کند

چهار هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم قطر باقی مانده و معیذر با 23 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به المریخیه در مکان سوم جدول حضور دارد و می‌تواند به صعود امیدوار باشد. احمد علی، مدیر باشگاه المعیذر در این خصوص گفت: «ما طبق برنامه‌های کادر فنی پیش رفتیم و آماده آغاز مسابقات هستیم. می‌خواهیم شانس خودمان را برای صعود حفظ کنیم و بازی‌های سرنوشت‌سازی در پیش داریم. تیم را با جذب مهرداد پولادی، بازیکن سابق الخریطیات و الشحانیه تکمیل کردیم که جانشین اولیویرای برزیلی شده است. مهرداد قدرت مضاعفی به تیم ما می‌دهد، به ویژه در این شرایط خاص. چرا که توانایی بازی در چند پست را دارد و امیدواریم بتوانیم از او به خوبی استفاده کنیم و در اولین بازی برابر المسیمیر موفق ظاهر شویم.» مهرداد پولادی در ایران پیراهن تیم‌های پیکان، استقلال، تراکتورسازی، مس کرمان و پرسپولیس را پوشید و بعد از انتقال به قطر برای الشحانیه و الخریطیات نیز به میدان رفته است. دفاع چپ سابق تیم ملی ایران که سابقه بازی در جام جهانی 2014 را در کارنامه دارد، یک فصل در لیگ تایلند و با پیراهن بانکوک بازی کرده و حالا خود را آماده می کند تا در ترکیب المعیذر ایفای نقش کند.
 


Page Generated in 0.0068 sec