printlogo


کد خبر: 209812تاریخ: 1399/3/25 00:00
طنــــــــز


اسکوچیچ در تنهایی
در هفته‌ای که گذشت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درحالی نخستین نشست خبری خود را پشت سر گذاشت که نه تنها مراسم امضا قراردادی نداشت، بلکه در این نشست هم «تنها» بود و از مسئولان فدراسیون کسی او را همراهی نکرد. احتمالاً مسئولان فدراسیون فوتبال که ماه بعد در چنین روزی دیگر مسئول نیستند، با خودشان گفته‌اند مگر ماه بعد کسی می‌آید سراغی از تنهایی ما بگیرد که ما امروز تنهایی‌های اسکوچیچ را پر کنیم؟ ... و اینگونه است که فوتبال ما همیشه روند خاص و یگانگی‌اش را در فوتبال جهان حفظ می‌کند و مسئولانش تا ثانیه آخر حضورشان هم تلاش می‌کنند مبادا کمی نرمال باشند و به ماهیت فوتبالمان ضربه‌ای وارد کنند که از این بابت جای تقدیر و تشکر دارد.
 

 


فوتبال زنان هم داریم
هفته گذشته خبری درباره تیم ملی فوتبال زنان ایران و حضورش در مسابقات انتخابی المپیک منتشر شد که مربوط به سال گذشته بود! در همین رابطه برخی‌ها انتقاد کردند که چرا رسانه‌های ما هنوز نمی‌دانند یک خبری برای ماه‌ها قبل است و به اشتباه به عنوان خبر جدید منتشر می‌کنند؟ اما با توجه به اینکه در فوتبال زنان ایران هیچ خبری نیست و ماه تا ماه پرنده پر نمی‌زند، لابد رسانه‌ها هم خسته شده‌اند و گفته‌اند حداقل یک خبر سوخته را دوباره منتشر کنیم بلکه مردم یادشان بماند فوتبال ما جز خروارها حاشیه و کلی بالا و پایین در بخش مردان، تیم زنان هم دارد. یا بهتر است بگوییم داشته است!

 


خانه در همسایگی فدراسیون نخرید
اوضاع در کوچه فدراسیون فوتبال به گونه‌ای است که اگر یک پشه هم وارد فدراسیون شود، خبرنگاران خبرش را مخابره می‌کنند. خبرگزاری‌ها را که بخوانید می‌بینید پر است از خبر آمدن و رفتن این و آن به فدراسیون. در این میان بیچاره همسایگان فدراسیون فوتبال که از زیر و بم انتخابات این فدراسیون فخیمه بی‌خبرند اما تمام رفت و آمدهایشان در گوشه کادر دوربین‌های خبرنگاران و عکاسان ثبت می‌شود. توصیه ما به همسایگان این است که این چند هفته را هم دندان به جگر بگذارند تا مبادا بعداً طوری شود که نباید بشود چون فدراسیون فوتبال مسئولیت کارهای خودش را هم قبول نمی‌کند چه رسد به مشکلات احتمالی همسایگانش!
 
 


Page Generated in 0.0054 sec