printlogo


کد خبر: 209499تاریخ: 1399/3/19 00:00
طنــــــــز




جنس خوب
رحمان رضایی معتقد است اتفاقات اخیر فوتبال ایران باعث شده تا فدراسیون اوضاع خوبی نداشته باشد و به رئیسی از جنس فوتبال نیاز داشته باشد تا سر و سامان بگیرد. حالا اینکه جنس فوتبال چیست که رئیس از آن جنس انتخاب کنیم را شما بهتر از ما می‌دانید چون ما تا آنجایی که گشتیم فوتبالی‌ها در تمام دوران فوتبال در‌صدد تغییر جنس‌شان هستند. یعنی چه؟ یعنی اینکه جنس‌شان فوتبال است اما شغل‌شان خرید و فروش خودرو. جنس‌شان فوتبال است اما کار مدلینگ می‌کنند. جنس‌شان فوتبال است اما پرورش اسب دارند. جنس‌شان فوتبال است اما تاجر آهن‌اند. جنس‌شان فوتبال است اما زمین‌های تهران را ساخت و ساز می‌کنند. جنس‌شان فوتبال است اما پرونده بدجنسی دارند! خلاصه که امیدواریم در حوزه ریاست یک جنس خوب نصیب فدراسیون شود.
  
بدون شرح
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرده که برای برگزاری انتخابات و نظارت ویژه در فرآیند برگزاری آن، کارگروه ویژه‌ای در کمیته اخلاق تشکیل و با کوچکترین تخلف انتخاباتی در هر سطح برخورد قاطع صورت خواهد گرفت. ضمن تشکر بابت این اقدام با‌شکوه، امیدواریم که دیگر پرونده‌های کمیته اخلاق نیز به سرانجام برسد و اگر هم پرونده بی‌سرانجامی در فدراسیون فوتبال موجود نیست، کمال تشکر و نهایت سپاسگزاری را از آن کمیته دارا می‌باشیم!
 
تاریخ گهربار فوتبال

در هفته‌ای که گذشت بازار انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال همچنان داغ بود و البته تا زمان نگارش این مطلب هنوز سرمربی انتخاب نشده است. واقعاً زیباست که فوتبال ما آنقدر پایبند  تاریخ گهربار و سنت‌های پیشینش است و هر دهه‌ای که بر آن می‌گذرد، همچون دهه گذشته پربار است.
این خیلی مهم است که ما سعی کنیم نسل جدید با نسل قبل اشتراکات فکری زیادی داشته باشد و اوضاع فوتبال‌مان یک جوری پیش برود که مثلاً وقتی سی سال دیگر متولدین دهه 60، 70 و 80 در کنار هم نشسته‌اند و خاطرات فوتبالی‌شان را مرور می‌کنند، همگی روزهایی را در عنفوان جوانی دیده باشند که هدایت تیم ملی بین چند گزینه ثابت داخلی دست به دست می‌شده و هراز‌گاهی با یک گزینه خارجی هم قراردادی بسته می‌شده و در نهایت... در نهایت؟ کدام نهایت؟ مگر فوتبال ما نهایتی هم دارد؟ در پایان یادی می‌کنیم از استاد کلمنته که همان ویلموتس نوین بود و نفر سومش نمی‌دانیم کیست. شما می‌دانید؟
 


Page Generated in 0.0054 sec