printlogo


کد خبر: 206932تاریخ: 1398/12/15 00:00
مدیران ورزشی و توجه‌شان به...

مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و صد البته جوانان با اشاره به مشارکت ضعیف مدیران ورزشی در برگزاری جام خوشه‌چین گفت: مدیران ورزشی آنقدر که به ورزش قهرمانی اهمیت می‌دهند و آن را در اولویت قرار می‌دهند توجه خاصی به ورزش همگانی ندارند.
حالا البته نظر ایشان محترم است اما عارضم به حضورتان که اگر چرخی در ورزش قهرمانی کشور هم بزنید می‌بینید که مدیران ورزشی همچین توجهی به ورزش قهرمانی هم ندارند. حالا اینکه مدیران ورزشی دقیقاً به چه چیز توجه دارند را خودتان حدس بزنید. نمی‌شود که همه چیز را ما برای‌تان بگوییم!
 
پارالمپیک توکیو 2020
و اونی که باید بره

در هفته‌ای که گذشت خبر رسید که کمیته ملی پارالمپیک تصمیم ندارد تیم ملی بسکتبال با ویلچر را به بازی‌های پارالمپیک اعزام کند. پیش‌تر نیز گفته بودیم که تصمیم ندارد تیم ملی فوتبال پنج نفره را به بازی‌های پارالمپیک اعزام کند. با این اوصاف بعید نیست در هفته پیش‌رو نیز بگویند کلاً هیچ ورزشکاری را به بازی‌های پارالمپیک اعزام نمی‌کنیم، چون احتمال دارد هیچ‌کدام مدال نگیرند! اما خواهشمندیم حتی اگر هیچ ورزشکاری را هم به پارالمپیک توکیو اعزام نکردید اما حتماً مسئولان، همراهان و میهمانان را به پارالمپیک توکیو اعزام کنید چون ممکن است که ورزشکاری سهمیه پارالمپیک کسب کند اما صلاح نباشد به مسابقات اعزام شود اما نمی‌شود که مسئولان به مسابقات اعزام نشوند که، می‌شود؟
 
برانکو رفت اما تو بچسب

به سلامتی و میمنت بالاخره برانکو هم به تیم جدیدی رفت و زین پس او را به عنوان سرمربی تیم عمان صدا می‌کنیم. (البته باتوجه به اینکه تا پیش از این هرگز سرمربی تیم عمان را صدا نکرده بودیم، احتمالاً باز هم صدا نکنیم - توضیح نگارنده). اما اینکه برانکو طی یک سال گذشته چند تیم عوض کرده است تحلیل‌های گوناگونی دارد که نکته ما در این تعویض‌ها این است که کاش برخی مدیران و مربیان فوتبال داخلی هم یاد بگیرند که می‌توانند گاهی جای‌شان را عوض کنند و قرار نیست تا ابد به صندلی‌شان بچسبند. بله! درست متوجه شدید، ما یک مطلب در میان به این ماجرای چسب مدیران فوتبال به صندلی گیر می‌دهیم و خب ما هم بالاخره باید به یک چیزی بچسبیم دیگر، حالا چه چیزی چسبناک‌تر از همین موضوع؟
 


Page Generated in 0.0053 sec