printlogo


کد خبر: 205409تاریخ: 1398/11/26 00:00
فوتبال با سرعت ثانیه

فوتبال با سرعت ثانیه

اگر فکر کرده‌اید فوتبال ما از آن فوتبال الکی‌هاست که همه چیزش سر نظم و انضباط است و سال تا سال حاشیه‌ای ندارد، اشتباه فکر کرده‌اید.
خوشبختانه فوتبال ما از آن فوتبال الکی‌ها نیست و از آن فوتبال‌ها نیست که شما بتوانید هر روز یک بار اخبارش را پیگیری کنید و خیال‌تان راحت باشد که خیلی در جریانید! فوتبال ما با هیجان بی‌مثالش در جهان، اینگونه است که شما اگر هر دقیقه هم اخبارش را پیگیری کنید، باز اتفاقات در واحد ثانیه رخ می‌دهد و ممکن است غافل باشید! بر اساس همین اصول جذاب است که یک روز صبح می‌خوانید علی دایی سرمربی ذوب‌آهن شد و حوالی غروب می‌خوانید که علی دایی سرمربی ذوب‌آهن نشد و ممکن است امروز بخوانید که سرمربی ذوب‌آهن شد و باز عصر خبر بیاید که سرمربی ذوب‌آهن نشد. زیبا نیست؟
 

 


ما منتظر چهارمی‌اش هستیم

یک کارشناس بدنسازی و پرورش‌اندام گفت: «متأسفانه نظارت لازم روی دوره‌های مربیگری نیست و برخی از دوستان در حالی‌که شغل اصلی‌شان چیز دیگری است به عنوان مربی در باشگاه‌های ورزشی کار می‌کنند.»
این اظهارنظر را می‌توانیم به اشکال دیگر هم تغییر دهیم. به عنوان مثال:
- متأسفانه نظارت لازم روی انتخاب رؤسای فدراسیون‌ها نیست و برخی از دوستان در حالی‌که شغل اصلی‌شان چیز دیگری است به عنوان رئیس در فدراسیون‌ها کار می‌کنند.
- متأسفانه نظارت لازم روی انتخاب مربیان تیم‌های فوتبال لیگ برتر و ملی نیست و برخی از دوستان در حالی‌که شغل اصلی‌شان چیز دیگری است به عنوان مربی در تیم‌های لیگ برتری و ملی کار می‌کنند.
- متأسفانه نظارت لازم روی وعده و‌عیدهای مسئولان ورزش نیست و برخی از دوستان در حالی‌که شغل اصلی‌شان چیز دیگری است به عنوان مسئول وعده می‌دهند.
- چهارمی‌اش را شما بگویید!

 


دوشواری؟ دوشواری نداره


رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفته است: هیچ جا به اندازه ایران به ورزشکاران پاداش نمی‌دهند.
ضمن تشکر از ایشان، خواهشمندیم که در کنار این همه پاداش، کمی هم امکانات و تجهیزات به ورزشکاران پارالمپیکی بدهید که هر یک روز در میان شاهد دریافت خبری مبنی بر شرایط بد تمرینی و نداشتن امکانات اولیه در این رشته و آن ماده نباشیم! چون به هر حال ورزشکار برای اینکه بتواند برود مدال و بیشترین پاداش را از شما دریافت کند، نیاز دارد قبلش تمرین کند دیگر!


Page Generated in 0.0056 sec