printlogo


کد خبر: 204942تاریخ: 1398/11/19 00:00
بارسلونا: جا افتادن گریزمان




یکی از داستان‌های پر حرف و حدیث فصل جاری فوتبال اسپانیا و لالیگا، شرایط «آنتوان گریزمان» بوده. مهاجم فرانسوی در تابستان 2019 با 120 میلیون یورو اتلتیکومادرید را به مقصد بارسلونا ترک کرد. ستاره‌ای که با توجه به نمایش‌های خوبش در ترکیب روخی‌بلانکو به شدت انتظارات را از خود بالا برده بود ولی تا اینجای فصل فقط در چند نوبت توانسته بارقه‌هایی از ستاره سال‌های اخیر جهان فوتبال را به نمایش بگذارد.
البته این امر کاملاً طبیعی‌ست که جا افتادن آنتوان در ترکیب آبی‌اناری‌ها پروسه‌ای زمانبر باشد، این دقیقاً همان اتفاقی بود که در خصوص «لوئیس سوارس» نیز رخ داد اما طولانی شدن این پروسه در خصوص ستاره فرانسوی چندان پیش‌بینی نمی‌شد. سوارس از لیگ برتر انگلیس پا به اسپانیا گذاشت و آشنایی‌اش با تیم و لالیگا یک فصل طول کشید اما گریزمان سال‌ها در همین لیگ توپ زده و انتظار می‌رفت زودتر با تیم به هماهنگی برسد. طولانی شدن این اتفاق روی عملکرد آنتوان هم تأثیر گذاشته و کار به جایی رسیده که به نظر می‌رسد گریزمان نمی‌تواند در زمین شادابی‌اش را به نمایش بگذارد.
او در ماه نوامبر حتی در مصاحبه‌ای گفت: «دریبل زدن را هم فراموش کرده‌ام!» این صحبت برای این بود که او انتظارات هواداران از خود را پایین بیاورد چرا که همگان می‌خواستند او به اندازه «لیونل مسی» مهارت دریبل‌زنی خود را به رخ حریفان بکشد.
آبی‌اناری‌ها به غیر از گریزمان، در این فصل مشکلاتی دیگر خصوصاً در خط هافبک‌شان احساس می‌کنند و در این خصوص به نظر کاری از دست «ارنستو والورده» ساخته نیست اما آنچه والورده می‌تواند برای کمک به گریزمان انجام دهد، مشخص کردن برنامه‌ای دقیق برای ستاره فرانسوی خواهد بود تا بلکه مهاجم سابق اتلتیکومادرید باز هم روزهای خوبی در میدان سپری کند.
 


Page Generated in 0.0056 sec