printlogo


کد خبر: 204895تاریخ: 1398/11/19 00:00
شمسی - میلادی



در غائله استراماچونی حتماً شما هم زیاد شنیدید که «شرایط هرگونه هم که بود، ایشان نباید در میانه فصل تیم را رها می‌کرد». آقایان این حرف را می‌زدند و اطرافیان هم با جیغ، دست، هورا و حرکات سر و چشم تأیید می‌کردند، غافل از آنکه این روزها برای ما سر سیاه زمستان و نیمه سال است، برای خارجی‌ها و استراماچونی‌ها پایان سال است! لذا خواهشمندیم زین پس مسئولان امر اگر می‌خواهند با مربیان خارجی قرارداد ببندند، براساس تقویم شمسی قرارداد ببندند که اگر به ناگاه فیل مربی یاد ایتالیا و حومه کرد و خواست برود، حداقل در اسفند ماه برود که خبرش در شلوغی‌های پایان سال گم و گور شود. اگر هم دوستان پشت دست‌شان را داغ کرده‌اند که دیگر سراغ مربی خارجی نروند که هیچ!
البته مادامی که بشر به پول (از نوع مفت) علاقه دارد، بازار آوردن مربیان خارجی نصفه و نیمه همچنان داغ خواهد بود.


سیما مچکریم

سال 2020 یکی از مهم‌ترین سال‌ها در تقویم جهان است چون بازی‌های المپیک برگزار می‌شود و تابستان آینده میلیون‌ها بیننده چشم به المپیک می‌دوزند. البته در این دوخت و دوز المپیکی چشم ما هم بی‌نصیب نیست. قرار است نمایندگان‌مان در رشته‌های مختلف به رقابت بپردازند. البته پیشاپیش از مسئولان تلویزیون خاصه مدیران شبکه سه و شبکه ورزش سپاسگزاریم که بیش از هر کسی در جهان، نگران دوخت و دوز چشم‌های ما هستند و با هنرنمایی‌های‌شان همواره نهایت تلاش خویش را می‌کنند تا ما حتی اگر شده ده بار یک صحنه آهسته را ببینیم اما به جز خودِ مسابقه به هیچ چیز دیگری از المپیک چشم ندوزیم... لذا بچه‌های سیما مچکریم!


بسکتبال چمنی

در سال 2019 از بین رشته‌های تیمی، بسکتبال‌مان سهمیه المپیک گرفت اما خوشبختانه با توجه به ثباتی که در ورزش کشور جاری، ساری و کمی باب و قائمشهر است؛ همین بسکتبالی که سهمیه گرفته، همچنان سالن اختصاصی و جدیدی ندارد و رئیس فدراسیونش چند روز پیش گفت که تا پایان سال امیدواریم سالن بگیریم. لذا ما از مسئولان وزارت ورزش و صد البته جوانان بسیار سپاسگزاریم که سیاست پایستگی مدیریت و روال مستحکم همیشگی خود را با افتخار در این سال هم حفظ کردند و به رشته‌های منهای فوتبال رو ندادند. اصلاً چه معنی دارد هی همه رشته‌ها سالن اختصاصی می‌خواهد؟ آنچه باید اختصاصی باشد زمین چمن است. شما اگر بسکتبالیست واقعی هستید روی چمن بازی کنید. اگر هم بلد نیستید خب بروید یاد بگیرید. چرا مسئولان را به فکر و خیال و زحمت می‌اندازید؟


سالی که کی‌روش رفت

سال 2019 همان سالی بود که کی‌روش از ایران رفت. اینکه چرا رفت را خودتان می‌دانید. اینکه کجا رفت را هم خودتان می‌دانید. اینکه چه کسی به جای او آمد را هم خودتان می‌دانید. اینکه چه کسی قرار است جای جانشین او بیاید را هم خودتان می‌دانید. فقط هیچ‌کدام این را نمی‌دانیم که چرا ما اینقدر خوش استقبال و بد بدرقه هستیم. بله؟ این را هم خودتان می‌دانید؟ خب پس اصلاً به ما چه، خودتان می‌دانید.


 


Page Generated in 0.0074 sec