printlogo


کد خبر: 204894تاریخ: 1398/11/19 00:00
تاتنهام: راه‌حل‌های بلندمدت برای مشکلات کوتاه‌مدت

تاتنهام: راه‌حل‌های بلندمدت برای مشکلات کوتاه‌مدت


شروع ضعیف تاتنهام در این فصل چندین دلیل گوناگون داشت که یکی از این مشکلات عمده به نداشتن قرارداد برخی بازیکنان این تیم بازمی‌گشت. بازیکنانی که برخی از آنها جزو مهره‌های کلیدی اسپرز هستند؛ «کریستین اریکسن»، «توبی الدروایرلد» و «یان فرتونگن» سه بازیکنی هستند که وارد سال پایانی قرارداد خود شده‌اند که در این بین فقط توبی قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد.
پس از اخراج «مائوریسیو پوچتینو»، حضور «ژوزه مورینیو» تأثیر خوبی روی تیم داشته اما باید هرچه زودتر وضعیت بازیکنان مشخص شود تا ببینیم اسپرز می‌تواند با حفظ ستاره‌های خود به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دست یابد یا خیر؟



یوونتوس: پرش‌های پرتعداد رونالدو


آیا گل فوق‌العاده «کریستیانو رونالدو» به سمپدوریا با آن پرش محیرالعقولش، شروع پروسه احیای مرد پرتغالی بود؟ «مائوریزیو ساری» با تمام وجود امیدوار است که چنین باشد زیرا بهتر از هر کسی می‌داند کلید موفقیت یوونتوس در اروپا رونالدو 34 ساله است که همواره در مسابقات بزرگ می‌درخشد. کریس ماه اکتبر در مصاحبه‌ای گفت اگر انتخاب با خودش بود، تنها بازی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا با بانوی پیر و بازی‌های ملی را انتخاب می‌کرد که این مسأله نشان می‌دهد او نیم‌فصل اول مسابقات را جدی نمی‌گیرد. این مسأله به هواداران یووه امیدواری می‌دهد که رونالدو به رسم سال‌های گذشته در اوایل سال میلادی اوج بگیرد و درست در کوران رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مرز آمادگی برسد.


 

 


Page Generated in 0.0054 sec